Grafik çizme ve anlama becerisinin saptanması M Taşar, Ş İnğeç, P Ünlü Yavaş | 56 | 2002 |
Öğretmen adaylarının momentum ve impuls kavramlarına ilişkin bilgi yapılarının kavram haritaları yöntemi ile araştırılması P Ünlü, ŞK İngeç, MF Taşar Eğitim ve Bilim 31 (139), 2006 | 26 | 2006 |
Ortaöğretim Kurumlarinda Öğrenim Gören Görme Engelli Öğrencilerin Fizik Dersi Hakkindaki Düşünceleri P Ünlü, D Pehlivan, H Tarhan Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2010 | 25 | 2010 |
Molecular-dynamics simulations of nickel clusters Ş Erkoç, B Güneş, P Güneş International Journal of Modern Physics C 11 (05), 1013-1024, 2000 | 25 | 2000 |
TÜBİTAK bilim fuarlarına ve fuarların fizik dersine yönelik öğrenci tutumlarına etkisine ilişkin ziyaretçi görüşleri HŞ Kızılcık, S Çağan, PÜ Yavaş Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 287-310, 2018 | 18 | 2018 |
Pre-Service Physics Teachers' Difficulties in Understanding Special Relativity Topics. P Ünlü Yavas, HS Kizilcik European Journal of Physics Education 7 (1), 13-24, 2016 | 16 | 2016 |
An application of the three stage-Purdue model in physics education in turkey P Unlu Journal of Applied Sciences 8 (22), 4137-4144, 2008 | 14 | 2008 |
Momentum ve İmpuls Kavramlarını Anlama I Öğretmen Adaylarının Açık Uçlu Sorularla Momentum ve İmpulsu Nasıl Tanımladıklarının Belirlenmesi PÜ Güneş, ŞKİMF Taşar Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (3), 2002 | 14 | 2002 |
Pre-service physics teachers’ opinions about the difficulties in understanding introductory quantum physics topics H Kızılcık, P Ünlü Yavaş Journal of Education and Training Studies 5 (1), 2017 | 12 | 2017 |
Pre-service physics teachers' ideas on size, visibility and structure of the atom P Ünlü European Journal of Physics 31 (4), 881, 2010 | 11 | 2010 |
Üstün yetenekli öğrencilerin fizik yeteneklerinin gelişiminin ölçülmesi P Ünlü Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 36 (36), 2009 | 11 | 2009 |
Development of an attitude scale towards high school physics lessons P ÜNLÜ YAVAŞ, S ÇAĞAN Journal of Education and Training Studies 5 (1), 2017 | 10 | 2017 |
Bilimin doğası öğretimi: bilim felsefesi ve bilim tarihine dayanarak bilimsel argüman oluşturma ve akıl yürütme öğretimine yönelik bir öğretmen mesleki gelişim paketinin … F Köseoğlu, Y Altun, P Ünlü, H Tümay, F Taşar ANKARA: TÜBİTAK (108K086), 2011 | 10 | 2011 |
Using concept maps as a method of assessment in work-energy subject D Erduran-Avci, P Unlu, R Yagbasan Journal of Applied Sciences 9 (3), 427-437, 2009 | 10 | 2009 |
Öğrencilerin düzgün dairesel harekette merkezcil kuvvet hakkındaki kavram yanılgılarının araştırılması P Ünlü, B Gök Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (3), 141-150, 2007 | 10 | 2007 |
Identification of misconception about uniform circular motion by the use of concept cartoons ŞK İngeç, İ Yıldız, P Ünlü VII. National Science and Mathematics Education Conference, 6-8, 2006 | 10 | 2006 |
Examining knowledge levels of high school students related to conductors at electrostatic equilibrium and electric field lines using the drawing method T Taşkın, PÜ Yavaş Research in Science Education 51, 577-597, 2021 | 8 | 2021 |
Öğrencilerin Özel Görelilik Konularında Zorlanma Nedenlerinin Araştırılması HŞ KIZILCIK, PÜ YAVAŞ Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 46 (2), 399-426, 2017 | 6* | 2017 |
Investigation of Teacher Candidates Knowledge Structures About Momentum and Impuls by Means of Concept Maps P Unlu, SK Ingeç, MF Tasar Education and Science 31 (139), 70-79, 2006 | 6 | 2006 |
An electronic electroscope for determining polarity of charge PÜ Yavaş, M Karadag Physics Education 54 (4), 045004, 2019 | 5 | 2019 |