Preliminary results of auditory brainstem implantation in prelingually deaf children with inner ear malformations including severe stenosis of the cochlear aperture and aplasia … L Sennaroglu, I Ziyal, A Atas, G Sennaroglu, E Yucel, S Sevinc, MÇ Ekin, ... Otology & Neurotology 30 (6), 708-715, 2009 | 98 | 2009 |
Long-term results of ABI in children with severe inner ear malformations L Sennaroglu, G Sennaroglu, E Yücel, B Bilginer, G Atay, MD Bajin, ... Otology & Neurotology 37 (7), 865-872, 2016 | 70 | 2016 |
Consensus statement: Long-term results of ABI in children with complex inner ear malformations and decision making between CI and ABI L Sennaroğlu, V Colletti, T Lenarz, M Manrique, R Laszig, ... Cochlear Implants International 17 (4), 163-171, 2016 | 66 | 2016 |
9–11 yaş grubu koklear implantlı çocukların genel zeka, duygusal zeka, zihin kuramı, duygu tanıma, yüz ifadesi tanıma ve uyum becerilerinin incelenmesi MÇ Kirazli Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014 | 18 | 2014 |
Effects of distractors on upright balance performance in school-aged children with attention deficit hyperactivity disorder, preliminary study FE Aydinli, T Çak, MÇ Kirazli, BÇ Çinar, A Pektaş, EK Çengel, S Aksoy Brazilian Journal of Otorhinolaryngology 84, 280-289, 2018 | 14 | 2018 |
Emotional and behavioural problems of children and adolescents who stutter: Comparison with typically developing peers T Karahan Tığrak, ME Kulak Kayıkcı, MÇ Kirazlı, A Tığrak Logopedics Phoniatrics Vocology 46 (4), 186-192, 2021 | 10 | 2021 |
Evaluation of visual motor perception in children with developmental articulation and phonological disorders E Ozcebe, MC Kirazli, S Sevinc Perceptual and Motor Skills 108 (3), 862-872, 2009 | 8 | 2009 |
Development, Validation, and Reliability of the Teacher-Reported Pediatric Voice Handicap Index D Yağcıoğlu, FE Aydınlı, G Aslan, MÇ Kirazlı, A Köse, N Doğan, S Akbulut, ... Language, Speech, and Hearing Services in Schools 53 (1), 69-87, 2022 | 3 | 2022 |
Yaşlanmanın Psikososyal Etkileri M Kirazlı Hipokrat Yayınevi, 2022 | | 2022 |
Comprehensive and Intensive Group Therapy for School-Aged Children Who Stutter: A Preliminary Study MEKK İlkem Kara, Meltem Çiğdem Kirazlı Türkiye Klinikleri J Health Sci 7 (4), 1008-1019, 2022 | | 2022 |
DAMAK DUDAK YARIKLARININ BİREYLER VE AİLELERİ ÜZERİNDEKİ PSİKOLOJİK ETKİLERİ M Kirazlı Hekim Tıp Kitapevi, 2020 | | 2020 |
Okul Çağı Kekemelik Terapi Kitabı ve Kullanıcı Kitabı M Kirazlı Detay Yayıncılık, 2019 | | 2019 |
Okul Çağı Kekemelik Terapi Kitabı İ Kara, M Kirazlı, K Kayıkcı Detay Yayıncılık, 2019 | | 2019 |
Okul Çağı Kekemelik Terapi Kitabı ve Kullanıcı Kitabı MCK İlkem Kara, Maviş Emel Kulak Kayıkçı | | 2019 |
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğunda Görülen Dil ve Konuşma Bozuklukları MÇ Kirazlı DİKKAT EKSİKLİĞİ VE HİPERAKTİVİTE BOZUKLUĞU, 225, 2019 | | 2019 |
Yarık Dudak ve Damağın Psikososyal Etkileri MÇ KİRAZLI Dudak Damak Yarıkları, 189 - 192, 2015 | | 2015 |
A Comparison of Mother-Infant Interactions of Infants with Cleft Lip-Palate and Infaants with Typical Development Ş BACIK TIRANK, A NOYAN ERBAŞ, T KARAHAN TIĞRAK, M Kirazlı, ... | | |
4–8 Yaş Grubu Normal Zekaya Sahip Çocuklarla Hafif Derecede Zeka Geriliği Olan Çocukların Bakış Açısı Alma Becerileri Açısından Karşılaştırılması M KİRAZLI, F ÖKTEM | | |