Examining socio-mathematical norms related to problem posing: a case of a gifted and talented mathematics classroom A Çakır, H Akkoç Educational Studies in Mathematics 105 (1), 19-34, 2020 | 18 | 2020 |
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematik Sınıf Kültürlerinin Sosyo-matematiksel Normlar Bağlamında Incelenmesi A Çakır PQDT-Global, 2021 | 1 | 2021 |
Socio-mathematical Norms Related to Problem Solving in a Gifted and Talented Mathematics Classroom A Çakır, H Akkoç Mathematics Teaching Research Journal 16 (1), 79-99, 2024 | | 2024 |
Socio-mathematical norms related to explanations: A case of a gifted and talented mathematics classroom A Çakır, H Akkoç Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics …, 2023 | | 2023 |
Özel eğitimde norm yaklaşımı ve matematik eğitimine yansımaları A Çakır, H Akkoç Matematik eğitiminde sosyomatematiksel normlar, 2023 | | 2023 |
Socio-mathematical norms related to problem posing in a gifted classroom A Çakır, H Akkoç 11th International Conference on Mathematical Creativity and Giftedness …, 2019 | | 2019 |
Türkiye’de sosyokültürel teorileri benimseyen çalışmaların incelenmesi N Kocaman Bayındır, A Çakır, H Akkoç VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD-2017) Çanakkale …, 2017 | | 2017 |
Matematik öğretmen adaylarının matematik içerikli yazılımların sunduğu imkanlar ve sahip olduğu kısıtlamalar hakkındaki görüşleri A Çakır, BN Kocaman, H Akkoç VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD-2017) Çanakkale …, 2017 | | 2017 |