Follow
İBRAHİM YÜKSEL
Title
Cited by
Cited by
Year
SOSYAL BİLGİLER, FEN BİLİMLERİ VE DİĞER BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN ZEKÂ OYUNLARI ÖĞRETİM PROGRAMI.
H Adalar, İ Yüksel
Electronic Turkish Studies 12 (28), 2017
342017
Tahmin gözlem açiklama yöntemine dayali laboratuvar uygulamalarinin elektrik akimi konusundaki kavram yanilgilarinin giderilmesine ve başariya etkisi
Hİ TİFTİKÇİ, İ Yüksel, KOÇ Adem, AS ÇIBIK
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18, 19-29, 2017
202017
The Effects of Research-Inquiry Based Learning on the Scientific Reasoning Skills of Prospective Science Teachers.
I Yuksel
Journal of Education and Training Studies 7 (4), 273-278, 2019
172019
Bilimsel muhakeme (Akıl yürütme)
S Ateş, B Temiz, İ Yüksel, F Şahin, H İnaltun, E Yalvaç
Palme Yayınevi, 2019
152019
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMINDAKİ ÖĞRENCİLER İLE BAZI LİSANS PROGRAMLARINDAKİ ÖĞRENCİLERE GEOMETRİK–MEKANİK OYUNLAR UYGULAMA ÖRNEKLERİ
ÖGDİ Yüksel, ÖMA Savaş, ÖT Demirci, ÖGC Atağ, E Duman, AGH Adalar
Journal of Research in Education and Teaching 6 (4), 2017
112017
Tahmin gözlem açıklama ve bilişsel gelişimi hızlandırma temelli etkinliklerin fen bilimleri öğretmen adaylarının muhakeme becerilerinin gelişimine etkisinin incelenmesi
İ Yüksel
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
102015
Meaning and uniqueness of ethics and ethical teacher behaviors in the teaching profession
F Şahin, D İbrahim Yüksel
ie: inquiry in education 13 (2), 2, 2021
82021
THE EFFECT OF TWO APPROACHES TO DEVELOPING REASONING SKILLS OF PRESERVICE SCIENCE TEACHERS.
I YUKSEL, S ATES
International Journal on New Trends in Education & their Implications …, 2017
82017
Uygulama akademisyenlerinin okul deneyimi ve öğretmenlik uygulaması dersleri ile ilgili görüşleri
H Kırçiçek, İ Yüksel
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 39 (3), 1319-1345, 2019
62019
Fen bilgisi eğitimi anabilim dalı’ndaki öğretmen adaylarının kaynakların tasarruflu kullanımı hakkındaki görüşleri
İ Yüksel
OPUS International Journal of Society Researches 15 (22), 1015-1030, 2020
42020
Optik uygulamaları ve akıl yürütme
Z Merdan, Z Yılmaz, İ Yüksel, V Mert, M Savaş, M Özpınar
Pegem Akademi, 2019
42019
Development of Verbal Games Achievement Test of Primary School 3rd Grade Science Lesson'Let’s Know About Substance'Unit
A Sağlam, İ Yüksel, Ö Erbasan
Education Quarterly Reviews 4, 2021
32021
The views of prospective teachers about school experience course in the department of science education and other departments
İ YÜKSEL, H Kircicek
International Journal of Higher Education 8 (1), 2019
32019
Views of secondary school science, pre-school and primary school teachers on science education with intelligence games
A Kurupınar, İ Yüksel, H Kurt
International Journal of Education and Literacy Studies 10 (1), 48-57, 2022
22022
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilim tarihi ve felsefesi hakkındaki görüşleri
N Yenikalaycı, İ Yüksel
Journal of Research in Education and Teaching 9 (1), 2020
22020
Özel eğitim, zeka oyunları ve fen eğitiminde temel kavramlar
İ Yüksel, CEM Aslan
Nobel Yayın Dağıtım, 2020
22020
İstasyon tekniğine dayalı yapılan fen öğretimi laboratuvar uygulamaları II’nin fen bilgisi öğretmen adaylarının ders başarısına etkisi
M EKER, H KİRÇİÇEK, İ YÜKSEL
Turkish Studies-Educational Sciences 15 (3), 2020
12020
Developing a Test to Measure Drawing a Shape-Schema and Making a Table Skills of Prospective Teachers
İ YÜKSEL, M SAVAŞ
Asian Journal of Education and Training 5 (1), 2019
12019
Genel Fizik Laboratuvarı-3 Dersini Alan ve Almayan Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalındaki Öğrencilerin Geometrik Optik Konusunda Resfebe ve Eğitici Bulmaca Testi Arasındaki …
M EKER, İ YÜKSEL
Ivpe, 2019
12019
Fen Bilgisi Eğitimi, Sosyal Bilgiler Eğitimi ve Sınıf Eğitimi Anabilim Dalları’ndaki Öğretmen Adaylarının Şekil Çizme ve Tablo Oluşturma Başarısı Arasındaki İlişki
M SAVAŞ, İ YÜKSEL
12019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20