SOSYAL BİLGİLER, FEN BİLİMLERİ VE DİĞER BRANŞ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN ZEKÂ OYUNLARI ÖĞRETİM PROGRAMI. H Adalar, İ Yüksel Electronic Turkish Studies 12 (28), 2017 | 34 | 2017 |
Tahmin gözlem açiklama yöntemine dayali laboratuvar uygulamalarinin elektrik akimi konusundaki kavram yanilgilarinin giderilmesine ve başariya etkisi Hİ TİFTİKÇİ, İ Yüksel, KOÇ Adem, AS ÇIBIK Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 18, 19-29, 2017 | 20 | 2017 |
The Effects of Research-Inquiry Based Learning on the Scientific Reasoning Skills of Prospective Science Teachers. I Yuksel Journal of Education and Training Studies 7 (4), 273-278, 2019 | 17 | 2019 |
Bilimsel muhakeme (Akıl yürütme) S Ateş, B Temiz, İ Yüksel, F Şahin, H İnaltun, E Yalvaç Palme Yayınevi, 2019 | 15 | 2019 |
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ PROGRAMINDAKİ ÖĞRENCİLER İLE BAZI LİSANS PROGRAMLARINDAKİ ÖĞRENCİLERE GEOMETRİK–MEKANİK OYUNLAR UYGULAMA ÖRNEKLERİ ÖGDİ Yüksel, ÖMA Savaş, ÖT Demirci, ÖGC Atağ, E Duman, AGH Adalar Journal of Research in Education and Teaching 6 (4), 2017 | 11 | 2017 |
Tahmin gözlem açıklama ve bilişsel gelişimi hızlandırma temelli etkinliklerin fen bilimleri öğretmen adaylarının muhakeme becerilerinin gelişimine etkisinin incelenmesi İ Yüksel Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015 | 10 | 2015 |
Meaning and uniqueness of ethics and ethical teacher behaviors in the teaching profession F Şahin, D İbrahim Yüksel ie: inquiry in education 13 (2), 2, 2021 | 8 | 2021 |
THE EFFECT OF TWO APPROACHES TO DEVELOPING REASONING SKILLS OF PRESERVICE SCIENCE TEACHERS. I YUKSEL, S ATES International Journal on New Trends in Education & their Implications …, 2017 | 8 | 2017 |
Uygulama akademisyenlerinin okul deneyimi ve öğretmenlik uygulaması dersleri ile ilgili görüşleri H Kırçiçek, İ Yüksel Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 39 (3), 1319-1345, 2019 | 6 | 2019 |
Fen bilgisi eğitimi anabilim dalı’ndaki öğretmen adaylarının kaynakların tasarruflu kullanımı hakkındaki görüşleri İ Yüksel OPUS International Journal of Society Researches 15 (22), 1015-1030, 2020 | 4 | 2020 |
Optik uygulamaları ve akıl yürütme Z Merdan, Z Yılmaz, İ Yüksel, V Mert, M Savaş, M Özpınar Pegem Akademi, 2019 | 4 | 2019 |
Development of Verbal Games Achievement Test of Primary School 3rd Grade Science Lesson'Let’s Know About Substance'Unit A Sağlam, İ Yüksel, Ö Erbasan Education Quarterly Reviews 4, 2021 | 3 | 2021 |
The views of prospective teachers about school experience course in the department of science education and other departments İ YÜKSEL, H Kircicek International Journal of Higher Education 8 (1), 2019 | 3 | 2019 |
Views of secondary school science, pre-school and primary school teachers on science education with intelligence games A Kurupınar, İ Yüksel, H Kurt International Journal of Education and Literacy Studies 10 (1), 48-57, 2022 | 2 | 2022 |
Fen bilgisi öğretmen adaylarının bilim tarihi ve felsefesi hakkındaki görüşleri N Yenikalaycı, İ Yüksel Journal of Research in Education and Teaching 9 (1), 2020 | 2 | 2020 |
Özel eğitim, zeka oyunları ve fen eğitiminde temel kavramlar İ Yüksel, CEM Aslan Nobel Yayın Dağıtım, 2020 | 2 | 2020 |
İstasyon tekniğine dayalı yapılan fen öğretimi laboratuvar uygulamaları II’nin fen bilgisi öğretmen adaylarının ders başarısına etkisi M EKER, H KİRÇİÇEK, İ YÜKSEL Turkish Studies-Educational Sciences 15 (3), 2020 | 1 | 2020 |
Developing a Test to Measure Drawing a Shape-Schema and Making a Table Skills of Prospective Teachers İ YÜKSEL, M SAVAŞ Asian Journal of Education and Training 5 (1), 2019 | 1 | 2019 |
Genel Fizik Laboratuvarı-3 Dersini Alan ve Almayan Fen Bilgisi Eğitimi Anabilim Dalındaki Öğrencilerin Geometrik Optik Konusunda Resfebe ve Eğitici Bulmaca Testi Arasındaki … M EKER, İ YÜKSEL Ivpe, 2019 | 1 | 2019 |
Fen Bilgisi Eğitimi, Sosyal Bilgiler Eğitimi ve Sınıf Eğitimi Anabilim Dalları’ndaki Öğretmen Adaylarının Şekil Çizme ve Tablo Oluşturma Başarısı Arasındaki İlişki M SAVAŞ, İ YÜKSEL | 1 | 2019 |