Follow
İbrahim Yaşar KAZU
İbrahim Yaşar KAZU
FIRAT ÜNİVERSİTESİ https://orcid.org/0000-0002-1039-0482
Verified email at firat.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Effect of blended learning environment model on high school students' academic achievement
İY Kazu, M Demirkol
Turkish Online Journal of Educational Technology - TOJET 13 (1), 78-87, 2014
3012014
The effect of learning styles on education and the teaching process
İY Kazu
Journal of Social Sciences 5 (2), 85-94, 2009
1952009
Teachers’ technological pedagogical content knowledge self efficacies
İY Kazu, P Erten
Journal of Education and Training Studies 2 (2), 126-144, 2014
1212014
The effects of mastery learning model on the success of the students who attended "usage of basic information technologies" course
İY Kazu, H Kazu, O Özdemir
Educational Technology & Society 8 (4), 233-243., 2005
1032005
Öğretim yazılımlarının kullanımına ilişkin öğretmen görüşleri / Teachers' opinions about using ınstructional software
İY Kazu, N Yavuzalp
Eğitim ve Bilim, ISSN: 1300-1337 33 (150), 110-126, 2008
87*2008
Öğretmenlerin yaşam boyu öğrenme yeterlikleri / Teachers’ lifelong learning competencies
İY Kazu, P Erten
İlköğretim Online 15 (3), 838-854, 2016
82*2016
Mesleki ve teknik orta öğretim kurumlarındaki gelişmeler
İY Kazu, C Demirli
Milli Eğitim Dergisi, 5-20, 2002
742002
Üstün yetenekliler eğitim programlarına ilişkin öğretmen görüşleri (BİLSEM Örneği)
İY Kazu, C Şenol
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi 3 (2), 13-35, 2012
51*2012
Investigation of the effectiveness of hybrid learning on academic achievement: A Meta-Analysis study
İY Kazu, C Kurtoğlu Yalçın
International Journal of Progressive Education 18 (1), 249 - 265, 2022
432022
Öğrencilerin bireysel özelliklerinin yapay zeka ile belirlenmesi (Bulanık mantık örneği)
İY Kazu, O Özdemir
Akademik Bilişim’09 - XI. Akademik Bilişim Konferansı, 457-466, 2009
422009
Ülkemizdeki okulöncesi eğitimin bazı veriler açısından OECD ve AB üyesi ülkeleri ile karşılaştırılması
İY Kazu, M Yılmaz
Fırat Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 5 (2), 73-86, 2018
35*2018
An Investigation about actualization levels of learning outcomes in early childhood curriculum
İY Kazu, A İş
Journal of Education and Training Studies 6 (3), 66-77, 2018
342018
Öğretmen adaylarının epistemolojik inançlarının incelenmesi
İY Kazu, P Erten
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 2015 (25), 57-75, 2015
342015
An analysis of the primary school teachers' usage of instructional software
İY Kazu, N Yavuzalp
International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET) 3 (1), 45-53, 2008
342008
Öğretmen Adaylarının Sayısal Yetkinlik Düzeyleri
İY Kazu, P Erten
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (2), 132-152, 2014
31*2014
Öğretmen yeterliği ve nitelikleri üzerine yapılmış lisansüstü çalışmaların incelenmesi: Bir içerik analizi çalışması
İY Kazu, H Çam
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 18 (71), 1349-1367, 2019
30*2019
Yatılı ilköğretim bölge okullarının etüt saatlerinde ve boş zaman etkinliklerinde karşılaşılan sorunlar (Elazığ ili örneği) /The problems faced in study periods and in leisure …
İY Kazu, Z AŞKIN
Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi Pegem Education and Instruction Journal 1 (3 …, 2011
292011
İlköğretim programının eleştirel düşünmeyi geliştirmesine ilişkin öğretmen görüşleri/ Teacher opinions concerning development of critical thinking skills by the primary curriculum
İY Kazu, M Şentürk
International Online Journal of Educational Sciences 2 (1), 244-266, 2010
29*2010
Öğretmenlerin koronavirüs pandemisi döneminde verdikleri uzaktan eğitime ilişkin metaforik algıları
İY Kazu, F Bahçeci, C Yalçın Kurtoğlu
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 31 (2), 701-715, 2021
272021
Birleştirilmiş sınıf uygulamasına karşılaştırmalı bir bakış: Vietnam, Peru, Sri Lanka ve Kolombiya örnekleri / A Comparative approach to multigrade class implementation …
İY Kazu, S Aslan
International Online Journal Of Educational Sciences 3 (3), 1081-1108, 2011
27*2011
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20