Effect of blended learning environment model on high school students' academic achievement İY Kazu, M Demirkol Turkish Online Journal of Educational Technology - TOJET 13 (1), 78-87, 2014 | 301 | 2014 |
The effect of learning styles on education and the teaching process İY Kazu Journal of Social Sciences 5 (2), 85-94, 2009 | 195 | 2009 |
Teachers’ technological pedagogical content knowledge self efficacies İY Kazu, P Erten Journal of Education and Training Studies 2 (2), 126-144, 2014 | 121 | 2014 |
The effects of mastery learning model on the success of the students who attended "usage of basic information technologies" course İY Kazu, H Kazu, O Özdemir Educational Technology & Society 8 (4), 233-243., 2005 | 103 | 2005 |
Öğretim yazılımlarının kullanımına ilişkin öğretmen görüşleri / Teachers' opinions about using ınstructional software İY Kazu, N Yavuzalp Eğitim ve Bilim, ISSN: 1300-1337 33 (150), 110-126, 2008 | 87* | 2008 |
Öğretmenlerin yaşam boyu öğrenme yeterlikleri / Teachers’ lifelong learning competencies İY Kazu, P Erten İlköğretim Online 15 (3), 838-854, 2016 | 82* | 2016 |
Mesleki ve teknik orta öğretim kurumlarındaki gelişmeler İY Kazu, C Demirli Milli Eğitim Dergisi, 5-20, 2002 | 74 | 2002 |
Üstün yetenekliler eğitim programlarına ilişkin öğretmen görüşleri (BİLSEM Örneği) İY Kazu, C Şenol e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi 3 (2), 13-35, 2012 | 51* | 2012 |
Investigation of the effectiveness of hybrid learning on academic achievement: A Meta-Analysis study İY Kazu, C Kurtoğlu Yalçın International Journal of Progressive Education 18 (1), 249 - 265, 2022 | 43 | 2022 |
Öğrencilerin bireysel özelliklerinin yapay zeka ile belirlenmesi (Bulanık mantık örneği) İY Kazu, O Özdemir Akademik Bilişim’09 - XI. Akademik Bilişim Konferansı, 457-466, 2009 | 42 | 2009 |
Ülkemizdeki okulöncesi eğitimin bazı veriler açısından OECD ve AB üyesi ülkeleri ile karşılaştırılması İY Kazu, M Yılmaz Fırat Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 5 (2), 73-86, 2018 | 35* | 2018 |
An Investigation about actualization levels of learning outcomes in early childhood curriculum İY Kazu, A İş Journal of Education and Training Studies 6 (3), 66-77, 2018 | 34 | 2018 |
Öğretmen adaylarının epistemolojik inançlarının incelenmesi İY Kazu, P Erten Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 2015 (25), 57-75, 2015 | 34 | 2015 |
An analysis of the primary school teachers' usage of instructional software İY Kazu, N Yavuzalp International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET) 3 (1), 45-53, 2008 | 34 | 2008 |
Öğretmen Adaylarının Sayısal Yetkinlik Düzeyleri İY Kazu, P Erten Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (2), 132-152, 2014 | 31* | 2014 |
Öğretmen yeterliği ve nitelikleri üzerine yapılmış lisansüstü çalışmaların incelenmesi: Bir içerik analizi çalışması İY Kazu, H Çam Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 18 (71), 1349-1367, 2019 | 30* | 2019 |
Yatılı ilköğretim bölge okullarının etüt saatlerinde ve boş zaman etkinliklerinde karşılaşılan sorunlar (Elazığ ili örneği) /The problems faced in study periods and in leisure … İY Kazu, Z AŞKIN Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi Pegem Education and Instruction Journal 1 (3 …, 2011 | 29 | 2011 |
İlköğretim programının eleştirel düşünmeyi geliştirmesine ilişkin öğretmen görüşleri/ Teacher opinions concerning development of critical thinking skills by the primary curriculum İY Kazu, M Şentürk International Online Journal of Educational Sciences 2 (1), 244-266, 2010 | 29* | 2010 |
Öğretmenlerin koronavirüs pandemisi döneminde verdikleri uzaktan eğitime ilişkin metaforik algıları İY Kazu, F Bahçeci, C Yalçın Kurtoğlu Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 31 (2), 701-715, 2021 | 27 | 2021 |
Birleştirilmiş sınıf uygulamasına karşılaştırmalı bir bakış: Vietnam, Peru, Sri Lanka ve Kolombiya örnekleri / A Comparative approach to multigrade class implementation … İY Kazu, S Aslan International Online Journal Of Educational Sciences 3 (3), 1081-1108, 2011 | 27* | 2011 |