Follow
GÜLNİL AYDIN
GÜLNİL AYDIN
Assoc. Prof. Dr., Bandirma Onyedi Eylul University
Verified email at bandirma.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
THE ROLE OF BRAND TRUST ON PARENTS’PURCHASE INTENTIONS OF BABY-CARE PRODUCTS
G Aydın, AA Ar, Ç Taşkın
Doğuş Üniversitesi Dergisi 15 (2), 165-180, 2014
652014
The potential implications of indulgence and restraint on service encounters in tourism and hospitality
E Koc, AA Ar, G Aydin
Ecoforum Journal 6 (3), 2017
392017
Emotions and emotional abilities in service failures and recovery
E Koc, G Aydın, A Ar, H Boz
Service failures and recovery in tourism and hospitality, 42-55, 2017
212017
Yükseköğretim Kurumlarının Yerel Ekonomilere Katkıları: Manyas Meslek Yüksekokulu Örneği
G Aydın, B Darıcı, A Aydın
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 19 (36), 305-328, 2016
182016
Social Marketing Analysis of Attitude Toward Compulsory Earthquake Insurance in Turkey (Türkiye’de Zorunlu Deprem Sigortasına Yönelik Tutumun Sosyal Pazarlama Kapsamında Analizi)
G Aydin, KOÇ Erdoğan
Yönetim ve Ekonomi Dergisi 23 (2), 389-407, 2016
112016
Marka Güveninin Satın Alma Niyeti Üzerindeki Etkisi: Global ve Ulusal Markalar Üzerine Karşılaştırmalı Analiz, 14
G Aydın, AA Ar
Ulusal Pazarlama Kongresi Bozok Üniveristesi, 14-17 Ekim, Yozgat, 2009
92009
Bandırma limanının etkinliğinin arttırılması ve bandırmanın lojistik merkez haline getirilmesine yönelik saha çalışması
E Örücü, G Aydın, Ö Kızılgöl, Ö Hasgül
Bandırma İktisadi Araştırmalar Enstitüsü, Yayın, 2008
72008
The Role of Brand Trust on Parents Purchase Intentions of Baby-Care Products. Doğuş Üniversitesi Dergisi, 2 (15), 165–180
G Aydin, AA Ar, Ç Taskin
62018
HİZMET SUNUMUNDA TEKNOLOJİ KULLANIMI ve MÜSTERİ ADAPTASYONU
G AYDIN
Journal of Management and Economics Research 3 (4), 185-204, 2005
42005
Teknolojik Yeniliklere Dayalı Bankacılık Hizmetlerini Kullanım Özelliklerine Göre Müşteri Profilinin Belirlenmesi Üzerine Bir Pilot Çalışma. 8
H Kanıbir, G Aydın, S Nart
Uluslararası Pazarlama Kongresi Kitabı, 342-384, 2002
42002
Suçlu kim? İtkisel (anlık) satın alma davranışı ve gıda israfı arasındaki ilişkinin atfetme teorisi perspektifinden değerlendirilmesi
G Aydin, S Celik
Business and Economics Research Journal 11 (3), 823-839, 2020
32020
The effect of brand trust as extrinsic characteristics on young consumers’ product preferences: an experimental study
G Aydin, AA Ar, APDED Savas
European Scientific Journal 14 (25), 91, 2018
22018
Pazar Konumuna Göre Pazarlama Stratejileri
G Aydın
Pazarlama Stratejileri Yönetsel Bir Yaklaşım 1, 283-300, 2009
22009
Otomotiv Sektöründe Müşterilerin Atfetme Eğilimlerinin Marka Güveni ve Müşteri Memnuniyeti Perspektifinden İncelenmesi
R Bahar, G Aydın
İşletme Araştırmaları Dergisi 13 (2), 1438-1456, 2021
12021
The potential implications of indulgence and restraint on service encounters in tourism and hospitality
KOC Erdogan, AA AR, G AYDIN
behaviour (Maheswaran and Shavitt, 2000) 6 (3), 13, 2017
12017
Hizmet Sektöründe Teknolojiye Dayalı Self Servis Uygulamalarına Ilişkin Müşteri Memnuniyetinin Müşteri Bağımlılığı Üzerine Etkisi: Elektronik Bankacılık Faaliyetlerine Yönelik …
G Aydın
PQDT-Global, 2005
12005
THE ROLE OF WORD-OF-MOUTH COMMUNICATION IN THE FORMATION OF CYNICAL ATTITUDES TOWARDS PRIVATE HEALTH CARE ORGANIZATIONS
G AYDIN
Journal of Management and Economics Research 20 (1), 394-413, 2022
2022
Sosyal Amaca Yönelik Pazarlama Faaliyetlerinin Tüketici Temelli Marka Değeri Boyutları Üzerindeki Rolü.
G Aydın, S Çelik
Electronic Turkish Studies 15 (8), 2020
2020
PAZARLAMA EĞİTİMİNDE TEKNOLOJİ KULLANIMININ GEREĞİ VE ÖNEMİNE YÖNELİK DEĞERLENDİRMELER.
S ÇELİK, G AYDIN
Electronic Turkish Studies 12 (32), 2017
2017
Türkiye'de Zorunlu Deprem Sigortasına Yönelik Tutumun Sosyal Pazarlama Kapsamında Analizi
G AYDIN, E KOÇ
Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler …, 2016
2016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20