Takip et
Tuba DÜZCÜ
Tuba DÜZCÜ
Health management, Asst.Prof., Istanbul Medipol University
medipol.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Kişilik Özelliklerinin Örgütsel İletişime Etkisi ve Bir Araştırma
T Erkoç
Beykent Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008
172008
The perceived service quality on patient: evidence from university hospital
T Düzcü, O Yıldırım, H Zülfikar, EY Alarçin, B Sezginer, H Tozan
Journal of Health Systems and Policies 1 (3), 90-100, 2019
42019
Sağlık Hizmet ve Ürünlerinin Markalanmasında Yeni Medyanın Yeri
T Düzcü
İstanbul Üniversitesi Sağlık Bilimleri Enstitüsü, 2019
42019
Health Professionals’ Perspective in the Context of Social Media, Paranoia, and Working Autonomy During the COVID-19 Pandemic Period
YO Düzcü T, Demir Uslu Y
Archive of Health Science and Research 10 (1), 30-37, 2023
12023
Ürün Tanıtım Temsilcilerinin Yeterlilik Eğitimindeki Başarı Düzeylerinin Demografik Özellikleriyle Karşılaştırılması
T. DÜZCÜ, M. AKYOL, O. SANCAR
Hacettepe Sağlık İdaresi Dergisi 20 (2), 203-218, 2017
1*2017
İlaç ve Hastane Tercihinde yeni Medya Etkinlik Analizi
T Düzcü
EUROASIA JOURNAL OF SOCIAL SCIENCES & HUMANITIES 10 (32), 26-38, 2023
2023
SAĞLIK YÖNETİMİNDE KURUMSAL İMAJ VE İTİBAR SÜREÇ YÖNETİMİ
D T
SAĞLIK YÖNETİMİNDE SÜREÇ YÖNETİMİ, 201-226, 2023
2023
Social Media Management And Strategies: An Example of Health Institutions
Üstün U., Eskil Çiçek Ö,Düzcü T
6th International 16th National Health And Hospital Administration Congress …, 2023
2023
Emotional Labor in Healthcare Professionals and Relationships Between Turnover Intention
SS Düzcü T
Health Services Research Journal 1 (1), 20-30, 2023
2023
Türkiye'de Sağlık Hizmetlerinin Planlanmasında Analitik Düşünme Üzerine Kavramsal Bir Değerlendirme
DUY Düzcü T
5. ULUSLARARASI TIP BİLİMLERİ VE MULTİDİSİPLİNER YAKLAŞIMLAR KONGRESİ, 505, 2022
2022
Sağlık İşletmelerinde Etik ISBN: 978-625-406-874-4
T Düzcü
Sağlık Kurumları Yönetimi, 309-323, 2022
2022
Sağlık Sektöründe Marka Değerlendirmesine Dair Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Düzcü, T, H Zülfikar
Turkish Studies 17 (4), 915-929, 2022
2022
Talent Management, Job Crafting and Performance
OC Ceren CINAS, Osman YILDIRIM, Pelin VARDARLIER, Tuba DUZCU
17 th International Strategic Management Conference, 344-360, 2022
2022
Hastanelerde Marka ve Hizmet Kalitesi Üzerinde Sosyal Medyanın Bir Aracı Değişken Olarak Analizi
YDU Tuba Düzcü, Osman Yıldırım, Haluk Zülfikar
Turkish Studies-Economics, Finance, Politics 17 (2), 264-279, 2022
2022
Sağlık Hizmetleri Pazarlama Yönetiminde Yapay Zeka ISBN: 978-605-80196-5-2
YC Bozbuğa N.
Teletıp Ve Klinik Yapay Zeka, 535-540, 2021
2021
COVID-19 Pandemi Sürecinde Kadın Sağlık Çalışanlarının Sosyal Hayatlarındaki Zorluklar
D T.
ULUSAL SAĞLIK SEKTÖRÜNDE KADIN İSTIHDAMI ÇALIŞTAYI (PANDEMİ ÖZEL) e-ISBN …, 2021
2021
Eczacılık Mesleğinin İtibarının Ölçülmesi Üzerine Bir Araştırma
ÇEÖ Yılmaz Alarçin E., Düzcü T.
8th International Congress on Social Sciences-Humanities and Education, 449, 2020
2020
THE EFFECTS OF SOCIAL MEDIA USERS' PERCEPTION, USAGE & ATTITUDE ON THE BRANDING OF HEALTH SERVICES OF PRIVATE HOSPITALS
Duzcu, Yilmaz Alarcin , Zulfikar, Yildirim
5th International Multidisciplinary Scientific Conference on Social Sciences …, 2018
2018
Sosyal Medyanın Tüketici Davranışlarına Etkisi
Demir, Demirkan, Çırak, İpek, Düzcü, Arsal
Medya ve Toplumsal Dönüşüm, 96-123, 2018
2018
Sağlık Kurumlarında Finansal Performansın İncelenmesi: Bir Ecza Deposu Örneği
AAS T.Düzcü, S.Akpınar
1. International 11.Health and Hospital Administration Conference October 13 …, 2017
2017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20