Takip et
DİDEM ARLI KOŞAR
DİDEM ARLI KOŞAR
GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
gazi.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışlarının örgüt kültürü algıları ve örgütsel güven düzeyleri açısından incelenmesi
D Arlı
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ege Üniversitesi, 2011
852011
Öğretmenlerin örgütsel vatandaşlık davranışlarının yordayıcıları olarak örgüt kültürü ve örgütsel güven
D Koşar, M YALÇINKAYA
Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 4 (4), 603-627, 2013
842013
İlkokul müdürlerinin örgütsel sessizlik ile ilgili görüşleri
A Didem
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (2), 2013
762013
Öğretmen adaylarında duygusal zekâ problem çözme ve akademik başarı ilişkisi
D ARLI, E ALTUNAY, M YALÇINKAYA
Akademik Bakış Dergisi, 2011
692011
Öğretmenlerin öğrenciye yönelik metaforlarının belirlenmesine ilişkin nitel bir araştırma
F Sezgin, D Koşar, S Koşar, E Er
582017
Öğretmen liderliğine ilişkin yapılan çalışmaların incelenmesi: Bir içerik analizi çalışması
D Koşar, ER Emre, AÇ KILINÇ, S Koşar
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi 4 (7), 29-46, 2017
442017
Türkiye’deki örgütsel vatandaşlık davranışı konulu tezlerin incelenmesi: Bir içerik analizi çalışması
D KOŞAR
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 38 (2), 777-800, 2018
292018
Liderlerin etkileme taktikleri
D Koşar
Ankara: Pegem Akademi, 2016
282016
ÖĞRETMENLERİN LİSANSÜSTÜ ÖĞRENİM GÖRME NEDENLERİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA
D Koşar, E Er, A Kılınç
e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ), 2020
272020
lköğretim okulu yöneticilerinin yönetim biçimlerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
D Arlı
Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ege Üniversitesi, 2007
272007
Üniversite öğrencilerinin sorunları ve çözüm önerileri
A Donat, B Bilgiç, A Eskiocak, D Koşar
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 451-459, 2019
262019
Liselerde akademik başarısızlık: Nedenleri ve önlenmesine ilişkin öğretmen ve okul yöneticilerinin görüşleri
F SEZGİN, D Koşar, S Koşar, ER Emre
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 17 (1), 2016
262016
Okul kültürü
N Güçlü
Pegem Akademi, 2014
242014
ARAŞTIRMA GÖREVLİLERİNİN BİLİM İNSANI YETİŞTİRME SÜRECİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
M YALÇINKAYA, D KOŞAR, E ALTUNAY
Kastamonu Eğitim Dergisi 22 (3), 1009-1034, 2014
242014
İlköğretim okulu yöneticilerinin örgütsel atalete ilişkin görüşleri
A Didem, ÖÖ CEYLAN, SA YETİM
Ege Eğitim Dergisi 13 (1), 73-91, 2012
222012
Okul yöneticiliği görevinden öğretmenliğe dönüş: Yaşanan sorunlar ve çözüm önerileri
AÇ KILINÇ, S Koşar, ER Emre, D Koşar
TÜBAV Bilim Dergisi 10 (3), 53-73, 2017
192017
Continuity in educational supervision: A case study
E Altunay, D Arlı, Y Öz, M Yalçınkaya
Procedia-Social and Behavioral Sciences 106, 723-729, 2013
182013
A Qualitative Study on Change Management in Primary Schools Award Winning and Non-Award Winning Schools Case in Study of TQM.
E Altunay, D Arli, M Yalcinkaya
Educational Sciences: Theory and Practice 12 (2), 725-730, 2012
152012
The relationship between teachers’ perceptions of organizational culture and school capacity for change
D Koşar, AÇ Kilinç, S Koşar, E ER, Z ÖĞDEM
Journal of Educational Sciences Research 6 (2), 39-59, 2016
142016
The Difficulties of Female Primary School Administrators in the Administration Process and Solution Suggestions.
D Kosar, E Altunay, M Yalçinkaya
Educational Sciences: Theory and Practice 14 (3), 905-919, 2014
142014
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20