The effect of electronic storybooks on struggling fourth-graders' reading comprehension IS Ertem TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology 9 (4), 2010 | 130 | 2010 |
Metinleri ekrandan okumanın anlam kurma üzerine etkisi M Özen, İS Ertem The Journal of Academic Social Science Studies, 319-350, 2014 | 55* | 2014 |
The Effect of Digital Texts on Primary Students' Comprehension, Fluency, and Attitude. S Kaman, IS Ertem Eurasian Journal of Educational Research 76, 147-164, 2018 | 46 | 2018 |
A Phenomenological Research Study on Writer's Block: Causes, Processes, and Results M BASTUG, IS ERTEM, HK KESKİN Education+ Training 59 (6), 2017 | 36 | 2017 |
Sınıf Öğretmenlerinin İlkokuma ve Yazma Öğretimine Yönelik Özyeterlik İnançlarının Değerlendirilmesi B Öztürk, İS Ertem Journal of Anatolian Cultural Research 1 (3), 1-26, 2017 | 26 | 2017 |
Oyun Temelli Dijital Ortamlar ve Türkçe Öğretiminde Kullanımına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri İS Ertem Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1-10, 2016 | 24 | 2016 |
Okuma Yazma Eğitimi ve Teknoloji İS Ertem | 24 | 2014 |
Öğretmen Adaylarının 1-5. Sınıf Öğrencilerine Yönelik Hazırladıkları Sesli Okuma Kayıtlarının Prozodi Yeterlikleri Açısından Değerlendirilmesi M Ulusoy, İS Ertem, H Dedeoğlu Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (3), 759-774, 2011 | 22 | 2011 |
TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA KELİME HAZİNESİNİ GELİŞTİRMEYE YÖNELİK PLANLAMANIN İNCELENMESİ. IS Ertem, S Akyüz-Aru Electronic Turkish Studies 9 (3), 2014 | 21 | 2014 |
The influence of personalization of online texts on elementary school students' reading comprehension and attitudes toward reading. IS Ertem International Journal of Progressive Education 9 (3), 218-228, 2013 | 19 | 2013 |
Çocuk dergileri üzerine bir içerik analizi H Dedeoğlu, AE Şahin, M Ulusoy, İS Ertem Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi, 27-38, 2011 | 19 | 2011 |
A Think-Aloud Study: Listening Comprehension Strategies Used by Primary School Students B Bulut, IS Ertem Journal of Education and Training Studies 6 (5), 135-143, 2018 | 17 | 2018 |
Öğretmen adaylarının akıcı okumanın öğretimi ve değerlendirilmesi ile ilgili algıları M Ulusoy, H Dedeoğlu, İS Ertem | 17 | 2012 |
Çocuk Edebiyatında Göç ve Göçmenlik M Temur, İS Ertem Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi 9 (2), 451-466, 2019 | 16 | 2019 |
Understanding interactive CD-ROM storybooks and their functions in reading comprehension: A critical review IS Ertem International Journal of Progressive Education 7 (1), 28-44, 2011 | 14 | 2011 |
Çocuk Kitaplarında Engelliler ve Sorunlarının İncelenmesi M Ekici, İS Ertem Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi 3 (3), 250-264, 2019 | 12* | 2019 |
Okuma yazma öğretiminde teknolojinin rolü: gelişmeler, yaklaşımlar, sorunlar ve yeni okuryazarlık [The role of technology in teaching literacy: developments, approaches … İS Ertem Okuma yazma eğitimi ve teknoloji, 1-16, 2014 | 9 | 2014 |
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA ALIŞKANLIKLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ MYİS ERTEM JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES (JOSHAS) 6 (34 …, 2022 | 6 | 2022 |
The impact of interactive storybook on elementary school students' recall IS Ertem US-China Education Review A 1 (1), 140-146, 2011 | 6* | 2011 |
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN OKUMA ALIŞKANLIKLARI VE OKUMAYA KARŞI TUTUMLARI TC Tunç, İS Ertem Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi/JRES 6 (2), 256-286, 2019 | 5* | 2019 |