Follow
ihsan seyit ERTEM
ihsan seyit ERTEM
Gazi University, University of Florida, University of Missouri-Columbia
Verified email at gazi.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
The effect of electronic storybooks on struggling fourth-graders' reading comprehension
IS Ertem
TOJET: The Turkish Online Journal of Educational Technology 9 (4), 2010
1302010
Metinleri ekrandan okumanın anlam kurma üzerine etkisi
M Özen, İS Ertem
The Journal of Academic Social Science Studies, 319-350, 2014
55*2014
The Effect of Digital Texts on Primary Students' Comprehension, Fluency, and Attitude.
S Kaman, IS Ertem
Eurasian Journal of Educational Research 76, 147-164, 2018
462018
A Phenomenological Research Study on Writer's Block: Causes, Processes, and Results
M BASTUG, IS ERTEM, HK KESKİN
Education+ Training 59 (6), 2017
362017
Sınıf Öğretmenlerinin İlkokuma ve Yazma Öğretimine Yönelik Özyeterlik İnançlarının Değerlendirilmesi
B Öztürk, İS Ertem
Journal of Anatolian Cultural Research 1 (3), 1-26, 2017
262017
Oyun Temelli Dijital Ortamlar ve Türkçe Öğretiminde Kullanımına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşleri
İS Ertem
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi, 1-10, 2016
242016
Okuma Yazma Eğitimi ve Teknoloji
İS Ertem
242014
Öğretmen Adaylarının 1-5. Sınıf Öğrencilerine Yönelik Hazırladıkları Sesli Okuma Kayıtlarının Prozodi Yeterlikleri Açısından Değerlendirilmesi
M Ulusoy, İS Ertem, H Dedeoğlu
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (3), 759-774, 2011
222011
TÜRKÇE DERS KİTAPLARINDA KELİME HAZİNESİNİ GELİŞTİRMEYE YÖNELİK PLANLAMANIN İNCELENMESİ.
IS Ertem, S Akyüz-Aru
Electronic Turkish Studies 9 (3), 2014
212014
The influence of personalization of online texts on elementary school students' reading comprehension and attitudes toward reading.
IS Ertem
International Journal of Progressive Education 9 (3), 218-228, 2013
192013
Çocuk dergileri üzerine bir içerik analizi
H Dedeoğlu, AE Şahin, M Ulusoy, İS Ertem
Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi, 27-38, 2011
192011
A Think-Aloud Study: Listening Comprehension Strategies Used by Primary School Students
B Bulut, IS Ertem
Journal of Education and Training Studies 6 (5), 135-143, 2018
172018
Öğretmen adaylarının akıcı okumanın öğretimi ve değerlendirilmesi ile ilgili algıları
M Ulusoy, H Dedeoğlu, İS Ertem
172012
Çocuk Edebiyatında Göç ve Göçmenlik
M Temur, İS Ertem
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi 9 (2), 451-466, 2019
162019
Understanding interactive CD-ROM storybooks and their functions in reading comprehension: A critical review
IS Ertem
International Journal of Progressive Education 7 (1), 28-44, 2011
142011
Çocuk Kitaplarında Engelliler ve Sorunlarının İncelenmesi
M Ekici, İS Ertem
Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi 3 (3), 250-264, 2019
12*2019
Okuma yazma öğretiminde teknolojinin rolü: gelişmeler, yaklaşımlar, sorunlar ve yeni okuryazarlık [The role of technology in teaching literacy: developments, approaches …
İS Ertem
Okuma yazma eğitimi ve teknoloji, 1-16, 2014
92014
İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA ALIŞKANLIKLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
MYİS ERTEM
JOURNAL OF SOCIAL, HUMANITIES AND ADMINISTRATIVE SCIENCES (JOSHAS) 6 (34 …, 2022
62022
The impact of interactive storybook on elementary school students' recall
IS Ertem
US-China Education Review A 1 (1), 140-146, 2011
6*2011
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN OKUMA ALIŞKANLIKLARI VE OKUMAYA KARŞI TUTUMLARI
TC Tunç, İS Ertem
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi/JRES 6 (2), 256-286, 2019
5*2019
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20