Follow
Sedat Özel
Title
Cited by
Cited by
Year
YAKINSAMA: YENİ MEDYANIN İTİCİ GÜCÜ
S Özel
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 2 (2), 2011
382011
“Yeni Medya” nın Temelleri Üzerine Bir Tartışma
S Özel
Ajit-e 3 (7), 29-45, 2012
36*2012
Televizyon ekseninde izleyici ve internet üzerindeki video hizmetlerinin izleyiciye etkisi
S Özel
Yeni Medya Çağında Televizyon.(ss. 1-35). İstanbul: Derin Yayınları, 2015
222015
BİR YAYIN PLATFORMU OLARAK İNTERNETTE ÇEVRİM İÇİ VİDEOLAR VE KULLANICILARININ DOYUM FAKTÖRLERİ.
S ÖZEL
Global Media Journal: Turkish Edition 5 (10), 2015
17*2015
Talebe bağlı video servisleri çağında Netflix etkisi
S Özel
İnsan ve İnsan 7 (26), 115-138, 2020
162020
ÇOK ÇEŞİTLİ MEDYA ORTAMLARINDA GENÇLERİN GELENEKSEL RADYO DİNLEME EĞİLİMLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Ö Sedat
Selçuk İletişim 8 (4), 281-320, 2015
162015
Yeni medya çağında radyoların dönüşümü
Ö Sedat
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 168-189, 2014
162014
’Techne’den Teknolojiye Değişen Toplum ve İletişim.’’
S Özel
İstanbul: Volga Yayıncılık, 2015
152015
Yeni Medya Çağında Televizyon
S Özel
İstanbul: Derin Yayınları, 2015
152015
YENİ NESİL İZLEME PRATİKLERİ: TIKINIRCASINA İZLEMEK
S Özel, T Durmaz
ÖNERİ 16 (55), 363-388, 2021
102021
Bir reklam biçimi olarak preroll video ve youtube kullanıcılarının preroll video reklamlara yaklaşımı
Ö Sedat
Selçuk İletişim 14 (3), 1311-1340, 2021
52021
Yeni Medya Ortamlarında İzleyici Seçimi ve Öneri Algoritmaları: Netflix Örneği
Ö Sedat, Ö Deniz
Ankara Üniversitesi İlef Dergisi 8 (2), 297-324, 2021
52021
Televizyon Taksonomisi: Program Türleri ve Formatlar Üzerine Yaklaşımlar
S Özel
Şu kitapta: İlker Erdoğan. Türkiyede Televizyon Formatları: Eleştirel …, 2019
52019
Radyoda dijitalleşme: Sektör için yarını anlamak
S Özel
Erciyes İletişim Dergisi 7 (2), 1153-1172, 2020
42020
Dijital Çağda Radyonun Dönüşümü: Platform Radyoculuğu
S Özel
Communication In The Millennium, 575-596, 2018
22018
ÇAĞDAŞ HABER FLORASINDA BİR KATILIM GERÇEĞİ OLARAK ÇEVRİMİÇİ VİDEOLAR
Ö Sedat
Intermedia International E-journal 1 (1), 66-87, 2014
22014
AVRUPA BİRLİĞİ'NDE GÖRSEL İŞİTSEL POLİTİKALARIN KÜLTÜREL TEMELLERİNE BİR BAKIŞ
S Özel
Erciyes İletişim Dergisi 1 (1), 2011
22011
Yerel radyolarda içerik oluşturma sürecine etki eden faktörler ve bir uygulama örneği: Radyo Kyöd
S Özel
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2005
22005
Spotify effect in new podcast markets. Combined model proposal for analysis of increasing interest in podcasting: The case of Turkey.
S Özel
El Profesional de la Información 31 (5), 2022
12022
Spor Gazeteciliğinde Asparagas Haber Sorunu: Twitter’da Aktif Spor Gazetecilerinin Sosyal Medya ve Twitter Gazeteciliği Bağlamında Asparagas Haberlere Yaklaşımı
Ö Sedat, E Alkan
İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, 187-209, 2023
2023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20