Modüler öğretim tasarımıyla entegre edilmiş kavram karikatürleri hakkında öğretmen adaylarının görüşleri S Cengizhan Eğitim ve Bilim 36 (160), 2011 | 60 | 2011 |
Proje temelli ve bilgisayar destekli öğretim tasarimlarinin; bağimli, bağimsiz ve iş birlikli öğrenme stillerine sahip öğrencilerin akademik başarilarina ve öğrenme … S Cengizhan Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 5 (3), 377-403, 2007 | 59 | 2007 |
MODÜLER ÖĞRETİM TASARIMININ FARKLI ÖĞRENME STİLİNE SAHİP ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE ÖĞRENME KALICILIĞINA ETKİSİNİN BELİRLENMESİ S CENGİZHAN Eğitimde Kuram ve Uygulama 4 (1), 98-116, 2013 | 43 | 2013 |
Öğretim yöntemleri S Cengizhan Öğretim ilke ve yöntemleri, 224-230, 2015 | 38 | 2015 |
Bilgisayar destekli ve proje temelli öğretim tasarımlarının bağımsız ve işbirlikli öğrenme stillerine sahip öğrencilerin akademik başarısına ve öğrenme kalıcılığına etkisinin … S Cengizhan Yayınlanmamış Doktora Tezi, Yıldız Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006 | 30 | 2006 |
Üniversite Oğretim Elemanlarının Yaratıcılık Kapasitelerinin Değerlendirilmesi S Cengizhan PQDT-Global, 1997 | 15 | 1997 |
Effective use of instructional materials and technologies in teacher training: expectations and opinions of teacher candidates S Cengizhan International Online Journal of Educational Sciences 3 (2), 641-662, 2011 | 14 | 2011 |
Prospective Teachers' Opinions about Concept Cartoons Entegrated with Modular Instructional Design S Cengizhan Egitim ve Bilim 36 (160), 93, 2011 | 12 | 2011 |
THE EFFECTS OF PROJECT BASED AND COMPUTER ASSISTED INSTRUCTIONAL DESIGNS ON THOSE STUDENTS'WHO HAVE DEPENDED, INDEPENDED AND COOPERATIVE LEARNING STYLES, ACADEMIC ACHIEVEMENT … S Cengızhan Journal of Turkish Educational Sciences 5 (3), 2007 | 10 | 2007 |
Sınıf öğretmenlerinin özel yetenekli öğrenciler için etkinlik tasarlamada-uygulamada karşılaştıkları güçlükler ve eğitime ilişkin görüşleri S Cengizhan Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 (5), 27-36, 2019 | 9 | 2019 |
ÖZEL YETENEKLİ ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMİNE YÖNELİK SINIF ÖĞRETMENLERİNE UYGULANAN ETKİNLİK HAZIRLAMA EĞİTİMİNİN ETKİLİLİĞİNİN İNCELENMESİ F Levent, S Cengizhan, A Avcu Millî Eğitim Dergisi 47 (1), 385-412, 2018 | 9 | 2018 |
Öğretmen eğitiminde öğretim materyal ve teknolojilerinin etkin kullanımı: Öğretmen adaylarının beklenti ve görüşleri S Cengizhan International Online Journal of Educational Sciences 3 (2), 641-662, 2011 | 9 | 2011 |
Teknik eğitim ve eğitim fakültesi öğrencilerinin ilk ve ortaöğretim ile yükseköğretimdeki mesleki benlik algılarının karşılaştırılması MG GÜLCAN, S CENGİZHAN Politeknik Dergisi 12 (4), 225-234, 2009 | 9 | 2009 |
Determining the effect of modular instruction design on the academic achievement and long-term retention of students with different learning styles S Cengizhan Journal or Theory and Practice in Education 4 (1), 98-116, 2008 | 9 | 2008 |
The Effects of COVID-19 Process on Time Management of Foreign Language Teacher Candidates S Cengizhan Educational Policy Analysis and Strategic Research 16 (2), 295-312, 2021 | 7 | 2021 |
Öğretmenlere göre meslek lisesi öğrencilerinin rehberlik gereksinimleri MH Karagüven, S Cengizhan Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri dergisi 22 …, 2005 | 6 | 2005 |
The Effect of The 4MAT Learning Style Model on Academic Achievement and Learning Retention in Teaching “Ratio and Proportions”/“Oran-Orantı” Konusunun Öğretiminde 4MAT Öğrenme … S Cengizhan, S Özer Eğitimde Kuram ve Uygulama 12 (3), 568-589, 2016 | 5 | 2016 |
Büyük Ölçekli İşletmelerde Eğitim Geliştirme Çalışmalarının Durum Saptaması, 8 S Cengizhan, O Ersun Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, Erciyes Üniversitesi, 25-27, 2000 | 5 | 2000 |
Yükseköğretimdeki engelsiz öğrencilerin fiziksel engelli öğrencilere ilişkin bakış açıları: Marmara üniversitesi örneği S Cengizhan, B Doğan, U Elif, A Aynur, FM CİN Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 573-580, 2019 | 4 | 2019 |
Yapılandırmacı yaklaşımın eğitim fakültesi programlarına yansıması (The reflection of constructıvıst approach to faculty of educatıon programs) I Tanrıseven, S Cengizhan The Journal of Academic Social Science Studies 6 (7), 1019-1037, 2013 | 4 | 2013 |