Çokkültürlü Eğitim Ortamlarına Geleceğin Sosyal Bilgiler Öğretmenlerini Hazırlamak: Öğretmen Adaylarının Çokkültürlü Yeterlikleri Y Karadağ, D Özdemir Özden Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 39 (2), 179-201, 2020 | 23 | 2020 |
Öğretmen Adaylarının Bilgi ve İletişim Teknolojileri (BİT) Yeterlikleri: Ondokuz Mayıs Üniversitesi Örneği M AYDOĞMUŞ, Y KARADAĞ Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 16 (3), 686 - 705, 2020 | 23 | 2020 |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Çevre Sorunlarına Yönelik Farkındalıklarının İncelenmesi Y KARADAĞ, A Fatih Uluslararası Sosyal Bilgilerde Yeni Yaklaşımlar Dergisi (IJONASS) 4 (1), 62-78, 2020 | 20 | 2020 |
Sinektik Tekniği ve Sosyal Bilgiler Öğretiminde Kullanımı MB Yılar, Y Karadağ Sosyal Bilgiler Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar - IV, 313-348, 2020 | 11* | 2020 |
Multicultural Competencies of Social Studies Teachers: A Qualitative Study. Y Karadag, A Kesten, DÖ Özden Journal of Social Science Education 20 (1), 91-117, 2021 | 9 | 2021 |
Sözleşmeli Öğretmenlik ve Sözlü Sınav: Öğretmen Adayları Ne Düşünüyor? Y Karadağ, M Aydoğmuş, A Kesten Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 8 (1), 237-266, 2020 | 9* | 2020 |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Küresel Vatandaşlık Düzeylerinin İncelenmesi D Özdemir Özden, Y Karadağ Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi 7 (2), 12-35, 2021 | 7* | 2021 |
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının çokkültürlü yeterliklerinin incelenmesi Y Karadağ Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Kütahya Dumlupınar Üniversitesi, Kütahya, 2019 | 7 | 2019 |
Teachers' Experiences Regarding the Use of Social Media for Educational Purposes M Aydoğmuş, E Tut, Y Karadağ International Journal of Psychology and Educational Studies 10 (1), 69-82, 2023 | 5 | 2023 |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Duyarlılık Değerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi HÖ Murat Bayram YILAR, Yıldıray KARADAĞ, Orhan ÜNAL UluslararasıTürk Eğitim Bilimleri Eğitimi Dergisi 10 (19), 433-453, 2022 | 4* | 2022 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ 2018 ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ DEĞERLERE İLİŞKİN HİYERARŞİLERİ, GEREKÇELERİ VE ÖNERİLERİ MB Yılar, Y Karadağ Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 476-505, 2021 | 3 | 2021 |
Öğretmen Adaylarının Öğretmen-Öğrenci Etkileşimi Bağlamında Geliştirmek İstedikleri İletişim Becerilerine İlişkin Özdeğerlendirmeleri MB Yılar, M Aydoğmuş, Y Karadağ Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Dergisi 2 (1), 1-16, 2020 | 3 | 2020 |
PRESERVICE SOCIAL STUDIES TEACHERS’METAPHORICAL PERCEPTIONS REGARDING ORAL HISTORY AND VIEWS ON ORAL HISTORY METHOD İ SARI, Y KARADAĞ Journal of Eurasian Education and Culture 6 (13), 1264-1310, 2021 | 1 | 2021 |
Sosyal Bilgiler Dersinde Politik Konuların Öğretimi: Öğretmen Görüşleri M Yavaş, Y Karadağ, S Kaymakcı Anadolu Journal of Educational Sciences International 14 (1), 114-146, 2024 | | 2024 |
How should the Social Studies Teaching Undergraduate Program be? Teachers' Opinions and Suggestions C Yılmaz, Y Karadağ, FÖ Bayram Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 42 (1), 97-160, 2023 | | 2023 |
Sosyal Bilgilerde Göç ve Göçmenlik Y Karadağ Türkiye’de Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları El Kitabı II 1, 251-289, 2023 | | 2023 |
Jeanette B. Coltham Y Karadağ Yurtdışında Tarih Eğitimi 1, 497-504, 2023 | | 2023 |
Communication: A Sample Activity for Social Studies Y Karadağ Social Studies Teaching II: Thinking on Social Studies within the Framework …, 2023 | | 2023 |
Mizahın Eğitiminde Kullanılmasının Bir Yolu: Fıkralar M Aydoğmuş, Y Karadağ Eğitimde Mizah 1, 291-302, 2021 | | 2021 |
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ 2018 ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ DEĞERLERE İLİŞKİN HİYERARŞİLERİ, GEREKÇELERİ VE ÖNERİLERİ MB YILAR, Y KARADAĞ Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, 476-505, 2021 | | 2021 |