Eğitim Araştırmacıları için SPSS Uygulamalı İstatistik S Kilmen | 230* | 2020 |
Eğitim araştırmacıları için SPSS uygulamalı istatistik S Kilmen Ankara: Edge Akademi, 2015 | 230 | 2015 |
Öğretmen adaylarının ölçme değerlendirme araç ve yaklaşımlarına ilişkin yeterlik algıları S Kilmen, MA KÖSTERELİOĞLU, İ Kösterelioğlu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (1), 2007 | 61 | 2007 |
Sınıf öğretmenlerinin ölçme ve değerlendirme ilkelerini uygulama düzeylerine ilişkin görüşleri S Kilmen, N DEMİRTAŞLI ÇIKRIKÇI Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi 42 (2), 27-55, 2009 | 59 | 2009 |
The Attitudes and Opinions of the Students towards Mathematics Course: The Comparison of TIMSS 1999 and TIMSS 2007. S Bilican, RN Demirtasli, S Kilmen Educational Sciences: Theory and Practice 11 (3), 1277-1283, 2011 | 44 | 2011 |
Comparison of item response theory test equating methods for mixed format tests İ Uysal, S Kilmen International Online Journal of Educational Sciences 8 (2), 1-11, 2016 | 31 | 2016 |
Ölçme ve değerlendirmede temel kavramlar S Kilmen Eğitimde ölçme ve değerlendirme içinde, 34-68, 2014 | 31 | 2014 |
Comparison of test equating methods based on item response theory according to the sample size and ability distribution S Kilmen, N Demirtasli Procedia-Social and Behavioral Sciences 46, 130-134, 2012 | 29 | 2012 |
Lisansüstü eğitimi giriş sınavının ve lisans diploma notunun yüksek lisans başarısını yordama gücü S Kilmen Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 2007 | 26 | 2007 |
Madde tepki kuramına dayalı test eşitleme yöntemlerinden kestirilen eşitleme hatalarının örneklem büyüklüğü ve yetenek dağılımına göre karşılaştırılması S Kilmen Yayınlanmamış doktora tezi, Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü …, 2010 | 25 | 2010 |
Madde analizi, madde seçimi ve yorumlanması S Kilmen Eğitimde ölçme ve değerlendirme içinde (363-385). Ankara: Elhan Yayınları, 2012 | 23 | 2012 |
The Perceptions of Primary School Teachers About Their Application Levels of Measurement and S Kilmen, NÇ DEMİRTAŞLI Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 42 (2 …, 2009 | 23 | 2009 |
Matematik dersine ilişkin türk öğrencilerin tutum ve görüşleri: TIMSS 1999 ve TIMSS 2007 karşılaştırması S Bilican, RN Demirbaşlı, S Kilmen Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 2011 | 21 | 2011 |
Türkçe Öğretmenlerinin ölçme ve değerlendirme yöntemlerini uygulama sıklıkları ve tamamlayıcı değerlendirme yaklaşımlarına yönelik görüşleri düzce ili örneği S KİLMEN, S BEYHAN Ege Eğitim Dergisi 12 (2), 83-104, 2011 | 17 | 2011 |
Kamu personeli seçme sınavı puanları ile lisans diploma notu arasındaki ilişkilerin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi İ Kösterelioğlu, MA Kösterelioğlu, S Kilmen Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 151-160, 2008 | 15 | 2008 |
Öğretmenlerin tamamlayıcı değerlendirme yaklaşımlarına yönelik görüşlerinin CHAID analizi ile incelenmesi S Kilmen, İ Kösterelioğlu İlköğretim Online 16 (1), 2017 | 13 | 2017 |
The big three perfectionism scale: Factor structure and measurement invariance in a Turkish sample S Kilmen, S Arikan Journal of Psychoeducational Assessment 38 (1), 53-68, 2020 | 12 | 2020 |
Sınav stresi ölçeğinin Türkçeye uyarlanması ve ölçme değişmezliğinin incelenmesi B Karaduman, S Kilmen Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 9 (2), 101-115, 2018 | 11 | 2018 |
Prospective teachers' professional achievement goal orientations, their self-efficacy beliefs, and perfectionism: A mediation analysis S Kilmen Studies in Educational Evaluation 74, 101165, 2022 | 8 | 2022 |
An adaptation study of critical disposition scale E Demircioğlu, S Kilmen The Journal of Academic Social Science Studies 27, 203-218, 2014 | 8 | 2014 |