Pedagojik formasyon öğrencilerinin öğretmenliğe ilişkin öz-yeterlik ve metaforik algıları: mersin üniversitesi örneği/pedagogical formation students’ self-efficacy and … H ÇOCUK, G Yokuş, I TANRISEVEN Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 12 (32), 373-387, 2015 | 101* | 2015 |
Yenilikçi materyal tasarlamanın sınıf öğretmeni adaylarının yenilikçilik düzeylerine etkisi G Yokuş, TY Yelken Bartın University Journal of Faculty of Education 5 (3), 857-878, 2016 | 56* | 2016 |
Eğitim fakültesi öğrencilerinin mobil öğrenmeye ilişkin görüşlerinin incelenmesi ve eğitim bilimlerine yönelik mobil uygulama geliştirme çalışması: Mobil Akademi G Yokuş Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2016 | 43 | 2016 |
Developing a guiding model of educational leadership in higher education during the COVID-19 pandemic: A grounded theory study G Yokuş Participatory Educational Research 9 (1), 362-387, 2022 | 38 | 2022 |
Ebeveynlerin Okul Öncesi Eğitime Katılım Düzeylerine İlişkin Algıları/Parents’ Perceptions on Their Involvement in Preschool Education GY KONOKMAN, G YOKUŞ Mustafa kemal üniversitesi sosyal bilimler enstitüsü dergisi 13 (35), 2016 | 25* | 2016 |
Preschool teacher candidates’ research qualifications and anxiety level towards research GY Konokman, T YELKEN, G YOKUŞ Eurasian Journal of Educational Research 15 (60), 57-74, 2015 | 24 | 2015 |
Akademisyen görüşleri doğrultusunda yükseköğretimde performansa dayalı akademik teşvik sisteminin incelenmesi G Yokuş, B Ayçiçek, S KANADLI Yükseköğretim Dergisi 8 (2), 140-149, 2018 | 22 | 2018 |
Üniversite öğrencilerinin yükseköğretim hizmet kalite algılarının ve kurumsal aidiyet düzeylerinin incelenmesi: Eğitim fakültesi örneği G YOKUŞ, B AYÇİÇEK, TY YELKEN Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi 5 (1), 1-18, 2017 | 20 | 2017 |
Kavram Karikatürlerinin Fen Eğitimi Dersi Akademik Başarısı Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Meta-Analiz Çalışması G YOKUŞ, B AYÇİÇEK Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1-23, 2020 | 15 | 2020 |
Digital tools for seamless learning M Ebner IGI Global, 2016 | 13* | 2016 |
INTEGRATING OUTDOOR SCHOOL LEARNING INTO FORMAL CURRICULUM: DESIGNING OUTDOOR LEARNING EXPERIENCES AND DEVELOPING OUTDOOR LEARNING FRAMEWORK FOR PRE-SERVICE TEACHERS (OKUL DIŞI … G YOKUŞ | 11 | 2020 |
Okul Öncesi Dönemde Çocukların Oyun Davranışları Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi G Yokuş, GY Konokman Kastamonu Eğitim Dergisi 27 (3), 1141-1148, 2019 | 9 | 2019 |
IDENTIFYING QUALITY CRITERIA OF A SCIENTIFIC RESEARCH ADOPTED BY ACADEMIC COMMUNITY: A CASE STUDY G Yokuş, H Akdağ International Journal Of Eurasia Social Sciences 10 (36), 516-527, 2019 | 7 | 2019 |
Identifying the concept cartoons' effect on academic achievement in science course: A meta-analysis study G Yokus, B Aycicek Pamukkale University Journal of Education 49, 246-223, 2020 | 5 | 2020 |
Sosyal ağlara dayalı öğrenme algısı (sad) ölçeğinin geliştirilmesi: geçerlik ve güvenirlik çalışması G YOKUŞ, TY YELKEN Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 147-164, 2019 | 5 | 2019 |
an investigation about the perceptions of undergraduate students related to higher education service quality and their sense of institutional belongingness: Education faculty … G Yokuş, B Ayçiçek, T Yanpar-Yelken Karaelmas Journal of Educational Sciences 5 (1), 1-18, 2017 | 5 | 2017 |
Designing online professional learning network for developing researcherly dispositions of pre-service teachers G Yokuş, TY Yelken International Journal of Social Sciences and Education Research 5 (3), 242-256, 2019 | 3 | 2019 |
21. yüzyıl dijital çağda öğrenme ve yenilikçilik becerileri S Bayrakcı, G Yokuş 21. Yüzyıl Becerileri ve Türkçe Eğitimi, 61-80, 2021 | 2 | 2021 |
Bilimsel Araştırmaları İnceleme ve Değerlendirme Ölçütleri ve Tarama Araştırmaları İçin Analitik Puanlama Anahtarı T Yanpar Yelken, G Yokuş, M Uygur Kuramdan Uygulamaya Eğitimde Bilimsel Araştırma Yöntemleri, 442-460, 2020 | 2 | 2020 |
EĞİTİM FELSEFESİ DERSİNDEKİ SİNEMATOGRAFİK DENEYİMLER ÜZERİNE ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ: “YAVAŞ BAKIŞ” G Yokuş Journal of Advanced Education Studies 2 (2), 158-172, 2020 | 2 | 2020 |