Follow
Adile Gulsah Saranli
Adile Gulsah Saranli
Department of Elementary Education, TED University
Verified email at tedu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Üstün Yetenekli Çocuklarda Görülen Sosyal DuygusalSorunlar
A SARANLI, E METİN
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi 45, 2012
1082012
Eş zamanlı olmayan gelişimin üstün yetenekli çocuklardaki görünümü üzerine bir örnek olay çalışması
AG Saranlı
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 18 (01 …, 2017
382017
Social-emotional problems observed in gifted children
AG Saranlı, N Metin
Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 45 (1 …, 2012
352012
Üstün yetenekli çocukların ailelerine yönelik geliştirilen aile rehberliği programlarının etkililiğinin incelenmesi
AG Saranli
Sağlık Bilimleri Enstitüsü, 2011
342011
Erken çocukluk dönemindeki üstün yetenekli çocuklara ilişkin Türkiye’de gerçekleştirilen lisansüstü çalışmaların çok boyutlu analizi
F Koç, AG Saranlı
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (41), 163-183, 2017
282017
Okul öncesi dönemdeki üstün yetenekli çocukların dil gelişimlerinin analizi
AG Saranlı, S Er, KZ Deniz
İstanbul Kültür Üniversitesi/Eğitim Fakültesi, 2017
262017
Okul öncesi dönemdeki erken müdahale uygulamalarına farklı bir bakış: Üstün yetenekli çocuklar için erken zenginleştirme
AG Saranlı
Eğitim ve Bilim 42 (190), 2017
252017
A cross-cultural perspective about the implementation and adaptation process of the schoolwide enrichment model: The importance of talent development in a global world
D Hernández-Torrano, AG Saranli
Gifted Education International 31 (3), 257-270, 2015
252015
Vygotsky nin Kuramına Dayanan Kendine Yönelik Konuşma Davranışının Okul Öncesi Dönemdeki Gelişimi ve Uygulamalarda Kullanımı
P Bayhan, AG Saranlı
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (3), 819-834, 2010
242010
The Effects of the SENG Parent Education Model on Parents and Gifted Children.
AG Saranli, EN Metin
Online Submission 39 (175), 1-13, 2014
232014
Okul öncesinde kapalı ve açık hareket alanlarının yeterliliğinin değerlendirilmesi: Başkent Ankara örneği
M Gönen, AG Saranlı
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 3 (3), 409-419, 2014
182014
SENG üstün yetenekliler aile eğitimi modelinin üstün yetenekli çocuklar ve ailelerine etkileri
AG Saranlı, EN Metin
Eğitim ve Bilim 39 (175), 2014
172014
Sınıf etkinliklerim ölçeği’nin (SEÖ) Türk kültürüne uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
KZ Deniz, AG Saranlı
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 8 (2), 169-182, 2017
102017
Çocuk gelişimi bakış açısıyla üstün yetenekli çocuklar
N Baysal-Metin, HE Dağlıoğlu, AG Saranlı
Ankara: Hedef CS Basın Yayın, 2018
92018
Çocuk Gelişimi Bakış Açısıyla Üstün Yetenekli Çocuklar
E METİN, H DAĞLIOĞLU, A SARANLI
Hedef Yayıncılık, 2018
82018
A different perspective to the early intervention applications during preschool period: Early enrichment for gifted children
AG Saranlı
Egitim Ve Bilim 42 (190), 2017
82017
Okul öncesi dönemdeki erken müdahale uygulamalarına farklı bir bakış: Üstün yetenekli çocuklar için erken zenginleştirme. Eğitim ve Bilim, 42 (190), 343-359
AG Saranlı
62017
Research on coping methods and support systems of parents of gifted children in Turkey
AG Saranlı
Journal of Education and Future, 1-13, 2017
42017
The effectiveness of a single test approach in identifying potentially gifted young children
AG Saranli
Стратегии на образователната и научната политика 25 (1), 20-32, 2017
32017
A Neglected Group for Early Intervention: Gifted and Talented Young Children
AG SARANLI
Developments in Educational Sciences 696, 2016
32016
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20