Üstün Yetenekli Çocuklarda Görülen Sosyal DuygusalSorunlar A SARANLI, E METİN Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi 45, 2012 | 108 | 2012 |
Eş zamanlı olmayan gelişimin üstün yetenekli çocuklardaki görünümü üzerine bir örnek olay çalışması AG Saranlı Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi 18 (01 …, 2017 | 38 | 2017 |
Social-emotional problems observed in gifted children AG Saranlı, N Metin Ankara University Journal of Faculty of Educational Sciences (JFES) 45 (1 …, 2012 | 35 | 2012 |
Üstün yetenekli çocukların ailelerine yönelik geliştirilen aile rehberliği programlarının etkililiğinin incelenmesi AG Saranli Sağlık Bilimleri Enstitüsü, 2011 | 34 | 2011 |
Erken çocukluk dönemindeki üstün yetenekli çocuklara ilişkin Türkiye’de gerçekleştirilen lisansüstü çalışmaların çok boyutlu analizi F Koç, AG Saranlı Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (41), 163-183, 2017 | 28 | 2017 |
Okul öncesi dönemdeki üstün yetenekli çocukların dil gelişimlerinin analizi AG Saranlı, S Er, KZ Deniz İstanbul Kültür Üniversitesi/Eğitim Fakültesi, 2017 | 26 | 2017 |
Okul öncesi dönemdeki erken müdahale uygulamalarına farklı bir bakış: Üstün yetenekli çocuklar için erken zenginleştirme AG Saranlı Eğitim ve Bilim 42 (190), 2017 | 25 | 2017 |
A cross-cultural perspective about the implementation and adaptation process of the schoolwide enrichment model: The importance of talent development in a global world D Hernández-Torrano, AG Saranli Gifted Education International 31 (3), 257-270, 2015 | 25 | 2015 |
Vygotsky nin Kuramına Dayanan Kendine Yönelik Konuşma Davranışının Okul Öncesi Dönemdeki Gelişimi ve Uygulamalarda Kullanımı P Bayhan, AG Saranlı Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 30 (3), 819-834, 2010 | 24 | 2010 |
The Effects of the SENG Parent Education Model on Parents and Gifted Children. AG Saranli, EN Metin Online Submission 39 (175), 1-13, 2014 | 23 | 2014 |
Okul öncesinde kapalı ve açık hareket alanlarının yeterliliğinin değerlendirilmesi: Başkent Ankara örneği M Gönen, AG Saranlı Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 3 (3), 409-419, 2014 | 18 | 2014 |
SENG üstün yetenekliler aile eğitimi modelinin üstün yetenekli çocuklar ve ailelerine etkileri AG Saranlı, EN Metin Eğitim ve Bilim 39 (175), 2014 | 17 | 2014 |
Sınıf etkinliklerim ölçeği’nin (SEÖ) Türk kültürüne uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması KZ Deniz, AG Saranlı Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology 8 (2), 169-182, 2017 | 10 | 2017 |
Çocuk gelişimi bakış açısıyla üstün yetenekli çocuklar N Baysal-Metin, HE Dağlıoğlu, AG Saranlı Ankara: Hedef CS Basın Yayın, 2018 | 9 | 2018 |
Çocuk Gelişimi Bakış Açısıyla Üstün Yetenekli Çocuklar E METİN, H DAĞLIOĞLU, A SARANLI Hedef Yayıncılık, 2018 | 8 | 2018 |
A different perspective to the early intervention applications during preschool period: Early enrichment for gifted children AG Saranlı Egitim Ve Bilim 42 (190), 2017 | 8 | 2017 |
Okul öncesi dönemdeki erken müdahale uygulamalarına farklı bir bakış: Üstün yetenekli çocuklar için erken zenginleştirme. Eğitim ve Bilim, 42 (190), 343-359 AG Saranlı | 6 | 2017 |
Research on coping methods and support systems of parents of gifted children in Turkey AG Saranlı Journal of Education and Future, 1-13, 2017 | 4 | 2017 |
The effectiveness of a single test approach in identifying potentially gifted young children AG Saranli Стратегии на образователната и научната политика 25 (1), 20-32, 2017 | 3 | 2017 |
A Neglected Group for Early Intervention: Gifted and Talented Young Children AG SARANLI Developments in Educational Sciences 696, 2016 | 3 | 2016 |