Follow
mujdat ozmen
Title
Cited by
Cited by
Year
Examining the effect of flow experience on online purchase: A novel approach to the flow theory based on hedonic and utilitarian value
BY Ozkara, M Ozmen, JW Kim
Journal of Retailing and Consumer Services 37, 119-131, 2017
1982017
Exploring the relationship between information satisfaction and flow in the context of consumers’ online search
BY Ozkara, M Ozmen, JW Kim
Computers in Human Behavior 63, 844-859, 2016
742016
PAZARLAMA YÖNETİCİLERİ İÇİN YENİ BİR FIRSAT: SANAL TOPLULUKLAR
C Uzkurt, M Özmen
592006
Pazarlama ilkeleri
M Özmen, C Uzkurt, Ş Özdemir, R Altunışık, Ö Torlak
TC Anadolu Üniversitesi Yayını 3012, 2013
552013
Dimensions of service quality in grocery retailing: a case from Turkey
Ö Torlak, C Uzkurt, M Özmen
Management Research Review 33 (5), 413-422, 2010
522010
Tüketici Etnosentrizmi ve Ülke Orijini Etkisinin Tüketicilerin Yerli ve Yabancı Ürünlere Yönelik Tutumlarına Etkileri
C Uzkurt, M Özmen
Ulusal Pazarlama Kongresi Bildiriler Kitabı 262, 274, 2004
472004
Bilgi yönetimi pazar odaklılık ve pazarlama yeniliği ilişkisi: Mobilya sektöründe bir araştırma
E Eskiler, M Özmen, C Uzkurt
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İİBF Dergisi 6 (1), 31-69, 2011
452011
Akış Deneyimine İlişkin Kavramsal Bir Model Önerisi
BY Özkara, M Özmen
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İ.İ.B.F. Dergisi 11 (3), 71-100, 2016
432016
Belief in environmentalism and independent/interdependent self-construal as factors predicting interest in and intention to purchase hybrid electric vehicles
V Dogan, M Ozmen
Current Psychology 38, 1464-1475, 2019
312019
Tüketici Olmayı Nasıl Öğreniyoruz?
N ÖZABACI, M Özmen
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (2), 135-146, 2005
292005
Pazarlama ilkeleri
Ö Torlak, M Özmen
Ö. Torlak ve M. ÖZmen (Ed.), Pazarlama İlkeleri içinde, 108-137, 2013
242013
Müşteri ilişkileri yönetimi
H Bakırtaş, RA Yılmaz, M Özmen, G Barış
Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2013
202013
İKİ FARKLI KOLA MARKASI TERCİH EDEN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİ AYIRAN ÖZELLİKLERİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
Ö TORLAK, M ÖZMEN
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 20 (2), 359-371, 2010
182010
Pazarlamada temel kavramlar
M Özmen
Editör: Ömer Torlak ve Müjdat Özmen). Pazarlama İlkeleri. Eskişehir: Anadolu …, 2013
162013
Müşteri değeri üzerine etnografik bir örnek olay incelemesi
M Özmen, N Timur
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2009
152009
Müşteri İlişkileri Yönetimi: Tanımı, Kapsamı, Önemi
H Bakırtaş
Müşteri İlişkileri Yönetimi, Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, 2-23, 2013
142013
BİLLBOARD REKLAMLARININ TÜKETİCİLERİN SATIN ALMA KARARINA ETKİLERİ
H Gürbüz, Ö Gültekin, M Özmen, Ö GÜLTEKİN, M ÖZMEN
eskişehir osmangazi üniversitesi sosyal Bilimler Dergisi 10 (1), 181-210, 2009
142009
Ritual as assemblage: feast of sacrifice experiences of Turkish consumers
Ö Torlak, M Özmen, MA Tiltay, MS İşlek, U Ay
Journal of Islamic Marketing 10 (2), 476-494, 2018
122018
Müşteri değeri üzerine bir örnek olay uygulaması
M Özmen
PQDT-Global, 2008
122008
Satış elemanının dinleme davranışının satış elemanına duyulan güven üzerindeki etkisi: emlakçılık sektörü üzerine bir araştırma
M Doğan, M Özmen
ESOGÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013
102013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20