Çevrimiçi öğrenme tutum ölçeği: geliştirilmesi, geçerliği ve güvenirliği ÖOMR Usta, İ., Uysal Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi 9 (43), 2215-2222, 2016 | 45* | 2016 |
E-Öğrenme sistemlerinin tasarımında kavram haritaları, öğrenme nesneleri ve eğitim yönetim sistemlerinin rolü ME Mutlu, GD Dinçer, MR Okur, S Şişman Akademik Bilişim, 11-13, 2004 | 40 | 2004 |
An examination of Xmoocs: An embedded single case study based on Conole’S 12 dimensions S Kocdar, MR Okur, A Bozkurt Turkish Online Journal of Distance Education 18 (4), 52-65, 2017 | 35 | 2017 |
Using multimedia objects in online learning environment S Gümüş, MR Okur Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 5157-5161, 2010 | 33 | 2010 |
Emotional outcomes of e-learning adoption during compulsory online education F Şahin, E Doğan, MR Okur, YL Şahin Education and Information Technologies 27 (6), 7827-7849, 2022 | 30 | 2022 |
Açık ve uzaktan öğrenmede etkileşimli video kullanımı S Uğur, MR Okur Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 2 (4), 104-126, 2016 | 30 | 2016 |
Use of digital books at academic level: Perceptions, attitudes and preferences of post-graduate students A Bozkurt, MR Okur, A Karadeniz Journal of Human Sciences 13 (1), 663-673, 2016 | 25 | 2016 |
Görme engelli öğrenenlerin eğitim yaşantısında karşılaştıkları sorunların belirlenmesi, açık ve uzaktan öğrenme alanı için çözüm yolları geliştirilmesi MR Okur, M Demir Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 5 (2), 49 - 62, 2019 | 23* | 2019 |
Predicting achievement with artificial neural networks: The case of Anadolu University open education system HSY Aybek, MR Okur International Journal of Assessment Tools in Education 5 (3), 474-490, 2018 | 23 | 2018 |
Açık ve uzaktan öğrenmede öğretim elemanlarına yönelik çevrimiçi destek sistemi tasarımı MR Okur PQDT-Global, 2012 | 21 | 2012 |
Okul öncesi dönemdeki 5-6 yaş çocuklarının görsel okuryazarlık durumlarının ve dijital öğrenme içeriklerinin incelenmesi N Alpay, MR Okur Açıköğretim Uygulamaları ve Araştırmaları Dergisi 7 (3), 1-34, 2021 | 18 | 2021 |
University students with special needs: Investigating factors influencing e-learning adoption F Şahin, E Doğan, G Yıldız, MR Okur Australasian Journal of Educational Technology 38 (5), 146-162, 2022 | 15 | 2022 |
The Rotation Model in Blended Learning. İA Kömür, H Kilinç, MR Okur Asian Journal of Distance Education 18 (2), 63-74, 2023 | 14 | 2023 |
Online learning attitude scale: development, validity and reliability İ Usta, Ö Uysal, MR Okur Journal of International Social Research 9 (43), 2215-2222, 2016 | 14 | 2016 |
Storyboarding issues in online course production process MR Okur, S Gümüş Procedia-Social and Behavioral Sciences 2 (2), 4712-4716, 2010 | 12 | 2010 |
Açık ve Uzaktan Öğrenmede Öğrenimi Bırakma Sebeplerinin İncelenmesi MR OKUR, D PAŞAOĞLU BAŞ, EP UÇA GÜNEŞ Journal of Higher Education and Science 9 (2), 225 - 235, 2019 | 11 | 2019 |
Influential factors on e‐learning adoption of university students with disability: Effects of type of disability G Yıldız, F Şahin, E Doğan, MR Okur British Journal of Educational Technology 53 (6), 2029-2049, 2022 | 10 | 2022 |
The opinions of field experts on online test applications and test security during the covid-19 pandemic H Kılınç, MR Okur, I Usta International Journal of Assessment Tools in Education 8 (4), 975-990, 2021 | 10 | 2021 |
An investigation of change in teachers’ technostress levels before and after the Covid-19 outbreak H Arslan, YL Şahin, H Ferhan Odabaşı, MR Okur Educational Media International 59 (2), 95-111, 2022 | 8 | 2022 |
Financial literacy among university students: A case study for open education students in Anadolu university, Turkey F Er, A Özdemir, MR Okur, SF Kostakoğlu, F Temizel, H Sönmez Literacy Information and Computer Education Journal 8 (1), 2544-2552, 2017 | 8 | 2017 |