Takip et
Melike Yigit Koyunkaya
Melike Yigit Koyunkaya
deu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Fen, teknoloji, mühendislik, matematik (STEM) eğitimi tutum ölçeğinin Türkçe’ye uyarlanması
H Yılmaz, MY Koyunkaya, F Güler, S Güzey
952017
A review of the literature: How pre-service mathematics teachers develop their technological, pedagogical, and content knowledge.
M Yigit
International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology 2 …, 2014
902014
LEARNING OF TRIGONOMETRY: AN EXAMINATION OF PRE-SERVICE SECONDARY MATHEMATICS TEACHERS’ TRIGONOMETRIC RATIOS SCHEMA
M Yigit
Purdue University, 2014
32*2014
Mathematics education graduate students’ understanding of trigonometric ratios
MY Koyunkaya
International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, 2016
302016
Pre-service Secondary Mathematics Teachers’ Behaviors in the Proving Process
I Uğurel, S Moralı, M Yiğit Koyunkaya, Ö & Karahan
Eurasia Journal of Mathematics, Science & Technology Education 12 (2), 203-231, 2016
222016
Matematik öğretmeni adaylarının teknolojik pedagojik alan bilgilerinin gelişimini amaçlayan bir öğretim deneyi
M Yiğit Koyunkaya
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi 8 (2), 284-322, 2017
192017
Matematik öğretmen adaylarının ders planlarının teknoloji entegrasyonu açısından değerlendirilmesi
MY KOYUNKAYA, BT Taşdan
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 20, 1137-1166, 2019
182019
Öğretmen Adaylarının Matematiği Günlük Yaşam ile İlişkilendirme Hakkındaki Düşüncelerinin Geliştirdikleri Öğrenme Etkinliklerine Yansıması
M Yiğit Koyunkaya, I Uğurel, T Taşdan, Berna
Uludağ Üniversitesi Eğitim fakültesi Dergisi 31 (1), 177-206, 2018
18*2018
Examination of Pre-Service Mathematics Teachers' Knowledge of Teaching Function Concept.
BT Tasdan, MY Koyunkaya
Acta Didactica Napocensia 4 (3), 1-18, 2017
182017
Examination of Pre-Service Mathematics Teachers' Knowledge of Teaching Function Concept.
BT Tasdan, MY Koyunkaya
Acta Didactica Napocensia 4 (3), 1-18, 2017
182017
Discovering complementary colors from the perspective of steam education
B Karabey, MY Koyunkaya, T Enginoglu, K Yurumezoglu
Physics education 53 (3), 035001, 2018
172018
An examination of Pre-service secondary mathematics teachers’ conceptions of angles.
M Yigit
The Mathematics Enthusiast 11 (3), 706-736, 2014
152014
Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Öğrenme Etkinliğine Yönelik Algılarının İncelenmesi.
Ç TOPRAK, I UĞUREL, G TUNCER, M Yiğit Koyunkaya
Journal of Theoretical Educational Science/Kuramsal Eğitimbilim Dergisi 10 (1), 2017
14*2017
Turkish Adaptation oOf The Attitudes tToward Science, Technology, Engineering, aAnd Mathematics (STEM) Education Scale
H YILMAZ, MY KOYUNKAYA, F GÜLER, S GÜZEY
Kastamonu Education Journal 25 (5), 2017
122017
Supporting prospective mathematics teachers’ planning and teaching technology-based tasks in the context of a practicum course
G Bozkurt, MY Koyunkaya
Teaching and Teacher Education 119, 103830, 2022
112022
Fostering students' development of the concept of angles using technology
SE Richardson, MY Koyunkaya
Australian Primary Mathematics Classroom 22 (1), 13-20, 2017
92017
A cross-national standards analysis: Quadratic equations and functions
T An, A Mintos, M Yigit
Psychology of Mathematics Education 11, 119, 2012
82012
From micro-teaching to classroom teaching: An examination of prospective mathematics teachers’ technology-based tasks
G Bozkurt, MY Koyunkaya
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) 11 (3), 668-705, 2020
72020
A Teaching Experiment That Aims to Develop Pre-Service Mathematics Teachers’ Technological Pedagogical and Content Knowledge
MY Koyunkaya
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitim Dergisi, TÜRKBİLMAT 8 (2), 284-322, 2017
7*2017
Examination of Pre-Service Mathematics Teachers' Mental Constructions of Function Transformation.
B Boz-Yaman, M Yigit Koyunkaya
Acta Didactica Napocensia 12 (1), 33-56, 2019
62019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20