Eğitim bilimine giriş N Özer, S Atik Celal Tayyar Uğurlu (Edt.), Eğitimin Temel Kavramları, Ankara: Eğiten Kitap …, 2015 | 214* | 2015 |
Administrators' Power Usage Styles and Their Impact on the Organizational Culture in Colleges of Education: A Case Study. K Ozcan, IH Karatas, C Caglar, M Polat Educational Sciences: Theory and Practice 14 (2), 560-569, 2014 | 56* | 2014 |
Okul yöneticilerinin FATİH projesine ilişkin farkindaliklari, tutumlari ve beklentileri: Bir durum analizi İH Karataş, ÖF Sözcü Electronic Journal of Social Sciences 12 (47), 41-62, 2013 | 42 | 2013 |
Türk eğitim sisteminde sivil toplum kuruluşlarının konumları ve işlevlerine yönelik STK yöneticilerinin görüşleri İH Karataş Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 12 (45), 63-87, 2013 | 33* | 2013 |
Türk Eğitim Sisteminde Sivil Toplum Kuruluşlarının Konumları ve İşlevleri İH Karataş http://hasankamilyilmaz.com/turk-egitim-sisteminde-sivil-toplum …, 2008 | 30 | 2008 |
Okul yöneticilerinin rehberlik hizmetlerine bakış açıları üzerine okul rehber öğretmenlerinin görüşleri İ Karataş, M Polat Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 1 (1), 105-123, 2013 | 28 | 2013 |
Türk eğitim sisteminde toplumsal katılımı sağlamak için bir model önerisi: Yerel eğitim şûrâları İ Karataş Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (2), 151-166, 2012 | 23 | 2012 |
Okul yöneticileri ile eğitim yönetimi alanında yapılan bilimsel araştırmalar ve çalışan bilim insanları arasındaki ilişki İH KARATAŞ, JA KYZY, C Topuz | 20* | 2015 |
Eğitim yönetimi S Turan Ankara: Nobel, 2010 | 19 | 2010 |
Professional standards for school principals in Turkey İH Karatas Journal of Education and Training Studies 4 (5), 51-63, 2016 | 17 | 2016 |
Okullarda örgüt sağlığı M Çetin, İH Karataş Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 24 …, 2006 | 17* | 2006 |
Milli eğitim şuralarında eğitim ve okul yöneticiliği T Bulut, İH Karataş Alanyazın 1 (2), 108-130, 2020 | 16 | 2020 |
Principles of professionalism in school principalship. IH Karatas Universal Journal of Educational Research 7 (2), 588-599, 2019 | 16 | 2019 |
Ortaöğretime geçiş sisteminde yapılan değişikliklere ilişkin öğrenci görüşlerinin analizi E Özkan, İH Karataş Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 5 (1), 214-223, 2016 | 16 | 2016 |
EYTPE tezli ve tezsiz yüksek lisans programlarında açılan derslerin karşılaştırmalı analizi İH Karataş Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 15-34, 2014 | 15* | 2014 |
Türkiye’de 2003-2013 yılları arasında uygulanan yabancı dil eğitimi politikalarının analizi ES Özkan, İH Karataş, C Gülşen Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 5 (1), 245-254, 2016 | 14 | 2016 |
Ortaokul öğretmenlerinin girişimcilik ve yenilikçilik düzeyleri: betimsel bir araştırma A Demir, KG Metin, İH Karataş Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi 5 (2), 76-98, 2021 | 13 | 2021 |
Eğitime ilişkin sosyal politikalar konusunda okul müdürlerinin görüşleri: Göynük ilçesi örneği İ Bayrakdar, İH Karataş Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 4 (1), 71-88, 2016 | 12 | 2016 |
Bir kamu hizmeti olarak okul yönetimi: Eğitim yöneticilerinin toplumsal katılıma ilişkin tutumlarının incelenmesi İH Karataş Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama, 17-34, 2016 | 11 | 2016 |
Türkiye okul yöneticileri raporu 2019 İH Karataş, S Radmard, F Öksüz Gül, N Varol, Ş Dağ İstanbul: Öncü Okul Yöneticileri Derneği Yayınları, 2019 | 10 | 2019 |