Eğitim bilimine giriş N Özer, S Atik Celal Tayyar Uğurlu (Edt.), Eğitimin Temel Kavramları, Ankara: Eğiten Kitap …, 2015 | 183* | 2015 |
Administrators' Power Usage Styles and Their Impact on the Organizational Culture in Colleges of Education: A Case Study. K Ozcan, IH Karatas, C Caglar, M Polat Educational Sciences: Theory and Practice 14 (2), 560-569, 2014 | 55* | 2014 |
Okul yöneticilerinin FATİH Projesine ilişkin farkindaliklari, tutumlari ve beklentileri: Bir durum analizi İH KARATAŞ, ÖF SÖZCÜ Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 12 (47), 41-62, 2013 | 36 | 2013 |
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİNDE SİVİL TOPLUM KURULUŞLARININ KONUMLARI VE İŞLEVLERİNE YÖNELİK STK YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ İH KARATAŞ Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 12 (45), 63-87, 2013 | 29* | 2013 |
OKUL YÖNETİCİLERİNİN REHBERLİK HİZMETLERİNE BAKIŞ AÇILARI ÜZERİNE OKUL REHBER ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ İ Karataş, M Polat Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 1 (1), 105-123, 2015 | 25 | 2015 |
Türk eğitim sisteminde toplumsal katılımı sağlamak için bir model önerisi: Yerel eğitim şûrâları İ Karataş Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (2), 151-166, 2012 | 24 | 2012 |
Türk Eğitim Sisteminde Sivil Toplum Kuruluşlarının Konumları ve İşlevleri İH Karataş http://hasankamilyilmaz.com/turk-egitim-sisteminde-sivil-toplum …, 2008 | 22 | 2008 |
Okul yöneticileri ile eğitim yönetimi alanında yapılan bilimsel araştırmalar ve çalışan bilim insanları arasındaki ilişki İH KARATAŞ, JA KYZY, C Topuz | 21* | 2015 |
OKULLARDA ÖRGÜT SAĞLIĞI M ÇETİN, İH KARATAŞ Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 24 …, 2013 | 17 | 2013 |
Ortaöğretime geçiş sisteminde yapılan değişikliklere ilişkin öğrenci görüşlerinin analizi E Özkan, İH Karataş Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 5 (1), 214-223, 2016 | 16 | 2016 |
Professional standards for school principals in Turkey İH Karatas Journal of Education and Training Studies 4 (5), 51-63, 2016 | 15 | 2016 |
Milli eğitim şuralarında eğitim ve okul yöneticiliği T BULUT, İH Karataş Alanyazın 1 (2), 108-130, 2020 | 14 | 2020 |
Türkiye’de 2003-2013 yılları arasında uygulanan yabancı dil eğitimi politikalarının analizi ES Özkan, İH Karataş, C Gülşen Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 5 (1), 245-254, 2016 | 14 | 2016 |
Principles of professionalism in school principalship. IH Karatas Universal Journal of Educational Research 7 (2), 588-599, 2019 | 13 | 2019 |
EYTPE TEZLİ VE TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROGRAMLARINDA AÇILAN DERSLERİN KARŞILAŞTIRMALI ANALİZİ İH KARATAŞ Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 15-34, 2014 | 13 | 2014 |
ORTAOKUL ÖĞRETMENLERİNİN GİRİŞİMCİLİK VE YENİLİKÇİLİK DÜZEYLERİ: BETİMSEL BİR ARAŞTIRMA A DEMİR, KG METİN, İH KARATAŞ Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi 5 (2), 76-98, 2021 | 12 | 2021 |
Eğitime ilişkin sosyal politikalar konusunda okul müdürlerinin görüşleri: Göynük ilçesi örneği İ BAYRAKDAR, İH KARATAŞ Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 4 (1), 71-88, 2016 | 12 | 2016 |
Bir kamu hizmeti olarak okul yönetimi: Eğitim yöneticilerinin toplumsal katılıma ilişkin tutumlarının incelenmesi İH KARATAŞ Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama, 17-34, 2016 | 11 | 2016 |
Development and comparative of a new meta-ensemble machine learning model in predicting construction labor productivity I Karatas, A Budak Engineering, Construction and Architectural Management 31 (3), 1123-1144, 2024 | 8 | 2024 |
Öğretmenlerin Fatih Projesine İlişkin Farkındalıkları ve Beklentileri: Bir Durum Analizi. ÖF SÖZCÜ, İH KARATAŞ Gaziantep University Journal of Social Sciences 13 (4), 2014 | 8 | 2014 |