Takip et
Dr Ibrahim Hakan Karatas
Dr Ibrahim Hakan Karatas
medeniyet.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Eğitim bilimine giriş
N Özer, S Atik
Celal Tayyar Uğurlu (Edt.), Eğitimin Temel Kavramları, Ankara: Eğiten Kitap …, 2015
214*2015
Administrators' Power Usage Styles and Their Impact on the Organizational Culture in Colleges of Education: A Case Study.
K Ozcan, IH Karatas, C Caglar, M Polat
Educational Sciences: Theory and Practice 14 (2), 560-569, 2014
56*2014
Okul yöneticilerinin FATİH projesine ilişkin farkindaliklari, tutumlari ve beklentileri: Bir durum analizi
İH Karataş, ÖF Sözcü
Electronic Journal of Social Sciences 12 (47), 41-62, 2013
422013
Türk eğitim sisteminde sivil toplum kuruluşlarının konumları ve işlevlerine yönelik STK yöneticilerinin görüşleri
İH Karataş
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi 12 (45), 63-87, 2013
33*2013
Türk Eğitim Sisteminde Sivil Toplum Kuruluşlarının Konumları ve İşlevleri
İH Karataş
http://hasankamilyilmaz.com/turk-egitim-sisteminde-sivil-toplum …, 2008
302008
Okul yöneticilerinin rehberlik hizmetlerine bakış açıları üzerine okul rehber öğretmenlerinin görüşleri
İ Karataş, M Polat
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 1 (1), 105-123, 2013
282013
Türk eğitim sisteminde toplumsal katılımı sağlamak için bir model önerisi: Yerel eğitim şûrâları
İ Karataş
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (2), 151-166, 2012
232012
Okul yöneticileri ile eğitim yönetimi alanında yapılan bilimsel araştırmalar ve çalışan bilim insanları arasındaki ilişki
İH KARATAŞ, JA KYZY, C Topuz
20*2015
Eğitim yönetimi
S Turan
Ankara: Nobel, 2010
192010
Professional standards for school principals in Turkey
İH Karatas
Journal of Education and Training Studies 4 (5), 51-63, 2016
172016
Okullarda örgüt sağlığı
M Çetin, İH Karataş
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi 24 …, 2006
17*2006
Milli eğitim şuralarında eğitim ve okul yöneticiliği
T Bulut, İH Karataş
Alanyazın 1 (2), 108-130, 2020
162020
Principles of professionalism in school principalship.
IH Karatas
Universal Journal of Educational Research 7 (2), 588-599, 2019
162019
Ortaöğretime geçiş sisteminde yapılan değişikliklere ilişkin öğrenci görüşlerinin analizi
E Özkan, İH Karataş
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 5 (1), 214-223, 2016
162016
EYTPE tezli ve tezsiz yüksek lisans programlarında açılan derslerin karşılaştırmalı analizi
İH Karataş
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 15 (1), 15-34, 2014
15*2014
Türkiye’de 2003-2013 yılları arasında uygulanan yabancı dil eğitimi politikalarının analizi
ES Özkan, İH Karataş, C Gülşen
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 5 (1), 245-254, 2016
142016
Ortaokul öğretmenlerinin girişimcilik ve yenilikçilik düzeyleri: betimsel bir araştırma
A Demir, KG Metin, İH Karataş
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi 5 (2), 76-98, 2021
132021
Eğitime ilişkin sosyal politikalar konusunda okul müdürlerinin görüşleri: Göynük ilçesi örneği
İ Bayrakdar, İH Karataş
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 4 (1), 71-88, 2016
122016
Bir kamu hizmeti olarak okul yönetimi: Eğitim yöneticilerinin toplumsal katılıma ilişkin tutumlarının incelenmesi
İH Karataş
Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori ve Uygulama, 17-34, 2016
112016
Türkiye okul yöneticileri raporu 2019
İH Karataş, S Radmard, F Öksüz Gül, N Varol, Ş Dağ
İstanbul: Öncü Okul Yöneticileri Derneği Yayınları, 2019
102019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20