Follow
Mehmet Cem Bölen
Mehmet Cem Bölen
Verified email at atauni.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Exploring the determinants of users’ continuance intention in smartwatches
MC Bölen
Technology in Society 60, 101209, 2020
1602020
Understanding the factors affecting consumers' continuance intention in mobile shopping: the case of private shopping clubs
MC Bölen, Ü Özen
International Journal of Mobile Communications 18 (1), 101-129, 2020
802020
From traditional wristwatch to smartwatch: Understanding the relationship between innovation attributes, switching costs and consumers' switching intention
MC Bölen
Technology in Society 63, 101439, 2020
572020
Flow theory in the information systems life cycle: The state of the art and future research agenda
MC Bölen, H Calisir, Ü Özen
International Journal of Consumer Studies 45 (4), 546-580, 2021
492021
Paylaşımlı elektrikli scooter hizmetlerini kullanma niyetinde etkili olan faktörler
MC Bölen, O Çeliker
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 35 (3), 1101-1123, 2021
132021
X ve Y kuşağı bireylerinin mobil alışveriş uygulamalarına ve sitelerine yönelik kullanıma devam etme niyetlerinin özel alışveriş kulüpleri bağlamında incelenmesi
DRÜ ÖZEN
102017
Etkileşimli E-Kitapların Tasarım Aşamalarının İncelenmesi ve Tasarım Farklılıklarının Belirlenmesi
A Daş, G Yıldırım, MC Bölen, O Çeliker
Akademik Bilişim’13, 2013
82013
VALIDATING INFORMATION SYSTEMS SUCCESS MODEL WITHIN OPEN EDUCATION CONTEXT
E Karaman, MC Bölen
Ekev Akademi Dergisi 19 (64), 101-114, 2015
62015
INSTAGRAM KULLANMAYA YÖNELİK TUTUMU ETKİLEYEN BİLİŞSEL, DUYGUSAL VE DAVRANIŞSAL FAKTÖRLERİN İNCELENMESİ
K Taş, Ü Özen, MC Bölen
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 27-47, 2021
52021
TÜRKİYE’DE YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ ALANINDAKİ ARAŞTIRMACILARIN GENEL DOKUSU ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
M Damar, MC Bölen
Yönetim Bilişim Sistemleri Dergisi 7 (2), 86-97, 2021
52021
Bulut bilişim temelli ve geleneksel işbirlikli grup çalışmalarının akademik başarı ve öğrenen memnuniyeti açısından karşılaştırılması
S Yıldırım, MC Bölen
Uludağ Üniversitesi, 2018
52018
MOBİL ALIŞVERİŞ BAĞLAMINDA SÜREKLİ KULLANIM NİYETİNİN İNCELENMESİ: İKİ KURAMSAL MODELİN KARŞILAŞTIRILMASI
MC Bölen, Ü Özen, E Karaman
Acta INFOLOGICA 1 (2), 74-83, 2017
5*2017
Learners’ views about cloud computing-based group activities
S Yildirim, MC Bölen, G Yildirim
SHS Web of Conferences 37, 01033, 2017
42017
Factors influencing e-books' continuance intention in the mobile environment
MC Bölen, S Yildirim, G Yildirim
International Journal of Mobile Communications 19 (3), 253-275, 2021
32021
Mobil Cihazlar için Etkileşimli E-Kitap Geliştirme Deneyimi
MC Bölen, A Daş
Akademik Bilişim’12, 2012
32012
Understanding Consumers’ Switching Intention from e-Commerce to Social Commerce: A Mixed Methods Study
O Çeliker, Ü Özen, MC Bölen
International Journal of Innovation and Technology Management 21 (01), 2450006, 2024
22024
Mobil sosyal ağlar üzerine küresel ölçekte yapılan yayınların değerlendirilmesi: bilimetrik bir araştırma
MC Bölen, M Damar, G Özdağoğlu, A Özdağoğlu
5th International Management Information Systems Conference, 93-99, 2018
22018
Akademik kurum çalışanlarının güçlendirilmesinin yeniliğe yönelik örgütsel destek algısı üzerindeki etkisi
MC Bölen
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013
22013
How does obsolescence risk influence consumer resistance to smartwatches?
F Acikgoz, B Borulu, MC Bölen
Information Technology & People, 2024
12024
BANKACILIK SEKTÖRÜ ÇALIŞANLARININ SOSYAL TİCARETE İLGİLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
MC Aktaş, E Karaman, MC Bölen
Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 23 (2), 869-900, 2021
12021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20