Follow
Mehmet Cem Bölen
Mehmet Cem Bölen
Verified email at atauni.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Exploring the determinants of users’ continuance intention in smartwatches
MC Bölen
Technology in Society 60, 101209, 2020
1172020
Understanding the factors affecting consumers' continuance intention in mobile shopping: the case of private shopping clubs
MC Bölen, Ü Özen
International Journal of Mobile Communications 18 (1), 101-129, 2020
612020
From traditional wristwatch to smartwatch: Understanding the relationship between innovation attributes, switching costs and consumers' switching intention
MC Bölen
Technology in Society 63, 101439, 2020
432020
Flow theory in the information systems life cycle: The state of the art and future research agenda
MC Bölen, H Calisir, Ü Özen
International Journal of Consumer Studies 45 (4), 546-580, 2021
312021
X ve Y kuşağı bireylerinin mobil alışveriş uygulamalarına ve sitelerine yönelik kullanıma devam etme niyetlerinin özel alışveriş kulüpleri bağlamında incelenmesi
MC Bölen
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017
102017
Paylaşımlı elektrikli scooter hizmetlerini kullanma niyetinde etkili olan faktörler
MC BÖLEN, O ÇELİKER
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 35 (3), 1101-1123, 2021
82021
Etkileşimli E-Kitapların Tasarım Aşamalarının İncelenmesi ve Tasarım Farklılıklarının Belirlenmesi
A Daş, G Yıldırım, MC Bölen, O Çeliker
Akademik Bilişim’13, 2013
62013
TÜRKİYE’DE YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ ALANINDAKİ ARAŞTIRMACILARIN GENEL DOKUSU ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
M DAMAR, MC BÖLEN
Yönetim Bilişim Sistemleri Dergisi 7 (2), 86-97, 2021
52021
VALIDATING INFORMATION SYSTEMS SUCCESS MODEL WITHIN OPEN EDUCATION CONTEXT
E Karaman, MC Bölen
Ekev Akademi Dergisi 19 (64), 101-114, 2015
52015
Learners’ views about cloud computing-based group activities
S Yildirim, MC Bölen, G Yildirim
SHS Web of Conferences 37, 01033, 2017
42017
Bulut bilişim temelli ve geleneksel işbirlikli grup çalışmalarının akademik başarı ve öğrenen memnuniyeti açısından karşılaştırılması
S Yıldırım, MC Bölen
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi 31 (1), 63-90, 2018
32018
Mobil Cihazlar için Etkileşimli E-Kitap Geliştirme Deneyimi
MC Bölen, A Daş
Akademik Bilişim’12, 2012
32012
İnstagram kullanmaya yönelik tutumu etkileyen bilişsel, duygusal ve davranışsal faktörlerin incelenmesi
K Taş
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021
22021
Mobil sosyal ağlar üzerine küresel ölçekte yapılan yayınların değerlendirilmesi: bilimetrik bir araştırma
MC Bölen, M Damar, G Özdağoğlu, A Özdağoğlu
5th International Management Information Systems Conference, 93-99, 2018
22018
MOBİL ALIŞVERİŞ BAĞLAMINDA SÜREKLİ KULLANIM NİYETİNİN İNCELENMESİ: İKİ KURAMSAL MODELİN KARŞILAŞTIRILMASI
MC Bölen, Ü Özen, E Karaman
Acta INFOLOGICA 1 (2), 74-83, 2017
2*2017
Açık ve Uzaktan Öğrenmede Etkileşimli Elektronik Kitapların Kullanım Kabulünü Etkileyen Faktörler
DAŞ Arif, MC BÖLEN, DAŞ Nihal
İzmir Sosyal Bilimler Dergisi 3 (1), 73-83, 2021
12021
Factors influencing e-books' continuance intention in the mobile environment
MC Bölen, S Yildirim, G Yildirim
International Journal of Mobile Communications 19 (3), 253-275, 2021
12021
A Comparison of Cloud-Based versus Traditional Collaborative Group Works In Terms Of Academic Success and Learner Satisfaction
S YILDIRIM, MC BÖLEN
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 31 (1), 63-90, 2018
12018
Akademik kurum çalışanlarının güçlendirilmesinin yeniliğe yönelik örgütsel destek algısı üzerindeki etkisi
MC Bölen
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013
12013
Yönetim Bilişim Sistemleri Teorileri
MC BÖLEN
Efe Akademi Yayınları, 2021
2021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20