Follow
Phd Filiz Bozkurt
Phd Filiz Bozkurt
Bahçeşehir Üniversitesi
Verified email at ou.bau.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Pazarlama İletişiminde Yeni Bir Mobil Pazarlama Aracı: 2 Boyutlu Barkodlar
F Bozkurt, A Ergen
502012
The Impact of Attitude, Consumer Innovativeness and Interpersonal Influence on Functional Food Consumption
F Bozkurt Bekoglu, A Ergen, B İnci
International Business Research 9 (4), 79-87, 2016
342016
Türkiye’de besin destek ürünlerine yönelik görüşler ve tüketici profilini tanımlamaya yönelik bir araştırma
A Ergen, FB Bekoğlu
İşletme Araştırmaları Dergisi 8 (1), 323-341, 2016
332016
Strategic Approach in Social Media Marketing and a Study on Successful Facebook Cases
FB Bekoglu, C Onayli
European Scientific Journal 12 (7), 261-274, 2016
292016
New product development and product launch strategies Yeni ürün geliştirme ve lansman stratejileri
F Bozkurt Bekoglu, A Ergen
International Journal of Human Sciences 13 (1), 923-938, 2016
17*2016
Art of war and its implications on marketing strategies: Thinking like a warrior
FB Bekoglu, A Ergen
International Journal of Research in Business and Social Science (2147-4478 …, 2014
172014
Activism: A strong predictor of proactive environmentally friendly buying behavior in Turkey
A Ergen, FB Bekoglu, C Giray
International Journal of Research in Business and Social Science (2147-4478 …, 2014
152014
Değişen Tüketici Eğilimleri ve Teknolojik Gelişmelerin Perakendeciliğe Yansımaları
F Bozkurt Bekoglu, A Ergen
İşletme & Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi 5 (2), 59-70, 2016
9*2016
Sağlıklı yaşam (wellness) pazarlamasında, kişisel değerlerle sağlığın tanımının sağlıklı yaşam tarzı üzerindeki etkisi ve bir araştırma
F Bozkurt
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014
92014
Clustering the consumers According to their environmental concern: A study in the Turkish market
A Ergen, F Bozkurt, C Giray
International Business & Economics Research Journal (IBER) 13 (6), 1353-1358, 2014
62014
Promoting healthy lifestyle for sustainable development
F Bozkurt, A Ergen
Sustainable Development: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications …, 2018
52018
Yeşil Satın Alma Davranışını Paradigma, İmaj, Sorumluluk ve Sağlık Üzerinden Açıklamaya Yönelik Bir Araştırma
C Giray, A Ergen, F Bozkurt
17. Ulusal Pazarlama Kongresi, 277-296, 2012
42012
Reflections of Changing Consumer Trends and Technological Developments on Retailing
FB Bekoglu, A Ergen
International Journal of Research in Business and Social Science (2147-4478 …, 2016
32016
Sağlıklı Yaşam ve Pazarlama
F Bozkurt
http://www.betayayinevi.com/tr/urunler/saglikli-yasam-ve-pazarlama/756, 2015
32015
Sağlıklı Yaşam Tarzına Göre Kümelere Ayrılmış Tüketicilerin Sağlık Motivasyonu ve Yeşil Tüketici Değerleri Açısından İncelenmesi
F Bozkurt, A Ergen
19. Ulusal Pazarlama Kongresi, 241-245, 2014
22014
MARKALARIN YAŞADIĞI KRİZLERDE ONLİNE ORTAMIN ETKİSİ VE OTOMOTİV SEKTÖRÜNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
A ŞORAY, FB BEKOĞLU
Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 311-330, 2017
12017
Pazarlamada Sağlıklı Gösterme ve Gıda Reklamları Üzerine Bir Uygulama
F Bozkurt Bekoğlu
22. Pazarlama Kongresi, 2017
2017
Profiling the dietary supplement users in Turkey
A Ergen, F Bozkurt
Proceedings of International Academic Conferences, 2015
2015
Fonksiyonel Gıda Tüketimini Etkileyen Unsurlar Üzerine Bir Araştırma
A Ergen, F Bozkurt, B İnci
20. Ulusal Pazarlama Kongresi, 601-604, 2015
2015
Environmental Concern and Green Buying Behavior: Profiling the Turkish Consumers
A Ergen, F Bozkurt
The Mocrotheme International Conference on Business and Social Science, 302, 2014
2014
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20