Takip et
Ebru Kükey
Ebru Kükey
firat.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Experiences of Classroom Teachers on the Use of Hands-On Material and Educational Software in Math Education.
E Kukey, H Gunes, Z Genc
World Journal on Educational Technology: Current Issues 11 (1), 74-86, 2019
362019
Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin matematik okuryazarlık düzeylerinin matematik başarılarına etkisi/The effects of the mathematics literacy level of the secondary school 8th …
E Kükey
312013
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının, iyi bir matematik öğretmeninin nasıl olması gerektiğine yönelik görüşlerinin incelenmesi
E Kükey, R Aslaner
International e-Journal of Educational Studies (IEJES) 1 (1), 1-11, 2017
202017
Ortaokul öğrencilerinin matematiksel düşünme biçimleri ile öğretmen adaylarının bu konudaki görüşlerinin incelenmesi (Yayımlanmamış Doktora Tezi)
E Kükey
İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Malatya, 2018
14*2018
Matematiksel düşünmenin varsayımda bulunma bileşenine yönelik olarak ortaokul öğrencilerinin kullandıkları problem çözme stratejilerinin incelenmesi
E KÜKEY, R ASLANER, T TUTAK
Journal of Computer and Education Research 7 (13), 146-170, 2019
13*2019
İlköğretim 8. sınıf permutasyon ve olasılık konularının kavranmasına ilişkin öğretmen görüşleri
T Tutak, E Kükey, Ş Zengin, Z Gün
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi’nde sunulan bildiri …, 2012
102012
Kesirler konusunun görsel materyal ile öğretiminin ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin matematik başarı ve tutumlarına etkisinin incelenmesi
E Kükey, AM Tutak, T Tutak
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi 3 (1), 115-125, 2019
62019
Bu benim eserim proje çalışmasına matematik alanından katılan öğrencilere yönelik öğretmen görüşleri [Views of the mathematics teacher for students who participate in this is …
T Tutak, F Kaya, E Kükey, Z Gün
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, 27-30, 2012
52012
Was Emergency Remote Education Enough to Save the Day? Mathematics Teachers' Difficulties and Ways to Cope with These Difficulties.
V Donmus Kaya, E Kükey
European Educational Researcher 5 (2), 201-224, 2022
32022
Matematik öğretmen adaylarının, matematik etkinliklerindeki sanata yönelik metaforik algıları
E KÜKEY, H KÜKEY, T TUTAK
Journal of Computer and Education Research 7 (13), 90-108, 2019
22019
Matematiği Anlama Kavramının, Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri Doğrultusunda İncelenmesi
E Kükey, T Tutak
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 8 (2), 502-515, 2019
12019
Matematiği öğrenmenin matematik öğretmenlerinin görüşleri doğrultusunda incelenmesi
E Kükey, T Tutak
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi 3 (1), 84-95, 2019
12019
Matematik Öğretmen Adaylarının, Matematiği Anlamanın Ne İfade Ettiğine Yönelik Olarak Görüşlerinin İncelenmesi
E KÜKEY, T TUTAK
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi 8 (1), 234-248, 2019
12019
A Review Of Studies On Mathematical Thinking In Turkey
E Kükey, T Tutak, R Aslaner
Social Sciences and Education Research Review Volume 6, 2019
12019
The Adaptation of the Mathematics Teachers’ Beliefs Scale into Turkish: Validity and Reliability Study
E KÜKEY
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (2), 959-979, 2023
2023
To what extent can teachers and preservice teachers predict students’ mathematical thinking? A qualitative analysis
E Kükey, R Aslaner
Journal of Pedagogical Research 7 (4), 91-110, 2023
2023
MATEMATİK EĞİTİMİNDE PROBLEM KURMA: SİSTEMATİK BİR İNCELEME
E KÜKEY
EĞİTİM & BİLİM 202-I, 97, 2023
2023
Analysis of Classroom Teachers' Storytelling in Teaching Mathematical Skills.
E Kükey, H Günes, Z Genç
International Journal of Curriculum and Instruction 14 (2), 1301-1323, 2022
2022
11th CLASS STUDENTS’OPINIONS ON THE USE OF DGY (DYNAMIC GEOMETRY PROGRAMME) IN TEACHING THE SUBJECT OF TRANSFORMATION IN THE MATHEMATICS CLASS
A Borazan, T Tutak, E Kükey
Edited by Ahmet Selçuk Akdemir 27, 233, 2019
2019
MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARINA GÖRE MATEMATİKTE BAŞARILI OLMAK NE DEMEKTİR?
E KÜKEY, T TUTAK
Doğu Anadolu Sosyal Bilimlerde Eğilimler Dergisi 3 (1), 54-66, 2019
2019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20