Follow
Şehnaz Demirkol
Title
Cited by
Cited by
Year
Türkiye’deki turizm eğitim sistemi ve Avrupa Birliği sürecinde olası gelişmeler
Ş Demirkol, E Pelit
Gazi Üniversitesi Ticaret ve Turizm Eğitim Fakültesi Dergisi 2, 125-146, 2002
862002
Turizm işletmelerinde pazarlamanın temelleri ve iki farklı pencereden pazarlama yönetimi: üretici ve tüketici bakış açısı
R Altunışık
turizm işletmelerinin pazarlamasında 7p ve 7c, 2009
762009
KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE E-ŞİKÂYET YÖNETİMİ: İSTANBUL’DAKİ BEŞ YILDIZLI OTELLER ÜZERİNDE BİR ÇALIŞMA
Z Alrawadieh, Ş Demirkol
Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 3 (1), 130-148, 2015
642015
İşletmelerde Personel Seçiminde Kullanılan Teknikler Ve Analizleri
Ş Demirkol
PAGEV Plastik-Araştırma ve İnceleme Dergisi, 57-69, 2005
59*2005
Turistik ürün talebinde markalaşma ve önemi
SM ERTUĞRUL, Ş Demirkol
Sosyal Bilimler Dergisi, 2007
472007
Turizm sektöründeki bayan işgörenlerin karşılaştıkları sorunlar ve otel işletmelerinde bir uygulama
Ş Demirkol, F Fidan, E Pelit
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 8 (8), 71-88, 2004
432004
Teknolojik gelişmelerin turist rehberliği mesleğine etkileri üzerine bir SWOT analizi
TF Çakmak, Ş Demirkol
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 7, 221-235, 2017
412017
Turizm politikalarına alternatif yaklaşımlar
Ş Demirkol, K Oktay
Sakarya, 2004
382004
Turizm işletmeleri
Ş Demirkol, B Zengin
Değişim yayınları, 2004
352004
Turizm işletmeleri
R Altunışık, O Batman, M Halis, B Zengin, Ş Demirkol, H Sobalı, M Sarıışık, ...
İstanbul: Değişim Yayınları, 2004
282004
Yiyecek İçecek İşletmeleri
Ş Demirkol
Turizm İşletmeleri, 01-80, 2015
27*2015
Yiyecek İçecek İşletmeleri
Ş Demirkol
Turizm İşletmeleri, 133-185, 2009
27*2009
Turizm Alanındaki Lisansüstü Programların Analizi Ve Sektörel Uyumlaştırmaya Yönelik Görüşler
Ş Demirkol
Turizm Eğitimi Konferans-Workshop, ANKARA, TÜRKİYE, 11-13 Aralık 2002, ss.87-98, 2002
222002
Turizm Politikaları Ve Alternatif Yönetim Yaklaşımları
Ş Demirkol, G Çetin
Değişim yayınları, 2014
192014
Konaklama işletmelerinde önbüro yönetimi ve önbüro otomasyon sistemleri
B Zengin, O Batman, Ş Demirkol, C Çayır, N Demirtaş, R Yıldırgan
İstanbul: Değişim Yayınları, 2001
192001
Turizm İşletmeleri
B Zengin, Ş Demirkol
Baskı, İstanbul: Değişim Yayınları, 2015
182015
Multi criteria decision making approach for evaluating tourism destinations in Turkey
E Önder, BF Yıldırım, M Ozdemir
Academic journal of tourism and management researches 1 (1), 1-15, 2013
182013
Beş yıldızlı otel işletmelerinde personel güçlendirmenin örgütsel bağlılık oluşturmadaki etkileri üzerine bir alan araştırması: Swissotel İstanbul örneği
E Gürcü
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014
152014
Paket Turların Sürdürülebilirliğinde Turist Rehberlerine Etik Bir Bakış
Ş Demirkol, İ Ekmekçi
lV. Geleneksel Turizm Paneli, SAKARYA, TÜRKİYE, 22-22 Nisan 2005, ss.59-85, 2005
142005
Toplam kalite yönetiminin temel kavramları
M Halis
Turizm İşletmelerinde Toplam Kalite Yönetimi. İstanbul: Değişim Aktüel Yayınevi, 2010
132010
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20