Development, validity, and reliability of an educational robotics based technological pedagogical content knowledge self-efficacy scale H Yanış, N Yürük Journal of Research on Technology in Education 53 (4), 375-403, 2020 | 22 | 2020 |
Sosyal Bilimler Alanlarında Hazırlanan Tezler için Raporlaştırma Önerileri: Bir Tez Nasıl Yazılmalıdır? T Horzum, F Çelik, E Gök, GDY Kumlu, D Şahin, H Yanış, ÜN Tüzün, ... Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 36 (3), 2016 | 17 | 2016 |
Development and application of a three-tier diagnostic test to assess pre-service science teachers’ understanding on work-power and energy concepts M Irmak, H Inaltun, J Ercan-Dursun, H Yaniş-Kelleci, N Yürük International Journal of Science and Mathematics Education 21 (1), 159-185, 2023 | 4 | 2023 |
Investigating differences in preservice science teachers’ resource management strategies in preparing laboratory report H İnaltun, M Irmak, H Yanış, J Ercan Procedia-Social and Behavioral Sciences 116, 4140-4144, 2014 | 4 | 2014 |
Investigating preservice science teachers' understanding of role and distribution of ozone layer and ozone layer depletion through mental models and ontological beliefs H Yanış Middle East Technical University, 2012 | 1 | 2012 |
STEM Eğitiminde Değerlendirme Yaklaşımları D YILMAZ ERGÜL, M IRMAK, H YANIŞ KELLECİ Vizetek, 2023 | | 2023 |
Problem Çözme Becerisi H YANIŞ KELLECİ, S KARAÇAM Pegem Akademi, 2021 | | 2021 |
The Influence of History of Science Supported Activities on University Students’ Nature of Science Beliefs U KANLI, D YILMAZ ERGÜL, H YANIŞ KELLECİ, H KOŞTUR | | |
Eğitsel Robotik Uygulamalarına Dayalı STEM Eğitiminin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eğitsel Robotik Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz-Yeterlik İnançlarına Etkisi H YANIŞ KELLECİ, N YÜRÜK | | |
Üç-aşamalı tanılayıcı test geliştirme süreci: İş, güç ve enerji konusu H YANIŞ KELLECİ, J Ercan, M IRMAK, H İNALTUN, N YÜRÜK | | |
Türkiye de yapılan argümantasyon çalışmalarının incelenmesi H YANIŞ KELLECİ | | |
Science writing heuristic An inquiry based laboratory approach to promote science achievement in general chemistry laboratory J Ercan, H YANIŞ KELLECİ, M IRMAK | | |
Investigating the effect of science writing heuristic laboratory report format on critical thinking M IRMAK, H YANIŞ KELLECİ, J Ercan | | |