Takip et
Şule Tepetaş Cengiz
Şule Tepetaş Cengiz
Çocuk Gelişimi Programı, Abant İzzet Baysal Üniversitesi
ibu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
6 yaş çocuklarının temel kavram bilgi düzeylerini desteklemeye yönelik öyküleştirme yöntemine dayalı bir eğitim uygulaması
GŞ Tepetaş, G Haktanır
Eğitim ve Bilim 38 (169), 2013
522013
Preschool Education and Primary School Pre-Service Teachers' Perceptions about Classroom Management: A Metaphorical Analysis.
H Uysal, F Burçak, GS Tepetas, B Akman
International Journal of Instruction 7 (2), 165-180, 2014
452014
Sınıfında yabancı uyruklu öğrenci bulunan öğretmenler için el kitabı
M Öztürk, G TEPETAŞ CENGİZ, H Köksal, O İREZ
MEB, 2017
382017
Identifying preschool teachers’ opinion about peer bullying
GŞ Tepetaş, E Akgun, SA Altun
Procedia-social and behavioral sciences 2 (2), 1675-1679, 2010
332010
Identifying parent views regarding social skills
Y Aydoğan, FE Kılınç, Ş Tepetaş
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 1507-1512, 2009
302009
Okul öncesi öğretmenlerinin resimli öykü kitabı okuma etkinlikleri ile çocukların dil gelişimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
GŞ Tepetaş Cengiz
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
292015
Global Literacy Skills in Picture Story Book Reading Activities Implemented to 48-66 Month-Old Children.
M Bal, GS Tepetas Cengiz
Educational Policy Analysis and Strategic Research 15 (4), 285-314, 2020
72020
Okul öncesi öğretmenlerinin bilim defterlerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi
H Uysal, ŞT CENGİZ, SG Özgül, AA Gençer, B Akman
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 10 (1), 2016
62016
Okul öncesi dönemde yaygın olarak kullanılan dil gelişim testlerinin semantik açıdan incelenmesi
ZF Temel, FE Kılınç, GŞT Cengiz, KBK Ekici, HM İmir
International Journal of Languages' Education and Teaching 6 (1), 566-590, 2018
52018
Investigation of Preschool Teachers' Opinions about Science Journals.
H UYSAL, Ş TEPETAŞ CENGİZ, S GÜÇHAN ÖZGÜL, A AKAR GENÇER, ...
Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science & Mathematics …, 2016
42016
The Storyline method and ıts reflections
S Güney, ŞGT Cengiz
Journal of Strategic Research in Social Science 2 (3), 25-38, 2016
42016
Okul öncesi dönemde evde okuma süreci: Aile beklentilerine yönelik bir durum çalışması
ŞT Cengiz, M Bal
Ana Dili Eğitimi Dergisi 8 (4), 1311-1331, 2020
32020
Okul öncesi öğretmenleriyle gerçekleştirilen bir ders imecesi uygulamasının ardından aile yansımalarının değerlendirilmesi
Ş TEPETAŞ, T TEZCAN
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (2), 447-463, 2020
32020
Validity and Reliability Study of the Parent-Child Shared Book Reading Inventory.
GS Tepetas Cengiz, D Erol
Psycho-Educational Research Reviews 10 (2), 328-350, 2021
22021
Determining the Characteristics of an Inclusive Preschool Education Program: A Delphi Study.
T Cengiz, G Sule
African Educational Research Journal 8, 251-259, 2020
22020
Erken Çocukluk Dönemini Koruma Altında Geçirmiş Bireylerin Aile ve Devlet Metaforlarının Belirlenmesi
GŞ Tepetaş Cengiz, FE Kılınç
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (1), 156-183, 2016
22016
Erken Çocukluk Dönemini Koruma Altında Geçirmiş Bireylerin Aile ve Devlet Metaforlarının Belirlenmesi
GŞT Cengiz, FE Kılınç
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (1), 156-183, 2016
22016
Kitap Okumanın Sistematik Değerlendirilmesi (KOSD) Ölçeğinin Türkçe'ye Uyarlanması Çalışmaları
Ş Tepetaş-Cengı̇z, M Gönen
Hacettepe University Faculty of Health Sciences Journal, Uluslararası …, 0
2
Annelerin Birlikte Okuma Sürecinde Sergiledikleri Fiziksel Davranışlar ile Konuya İlişkin Görüşleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
D Erol, GŞT Cengiz
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (3), 2702-2744, 2022
12022
FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİME İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ ÖLÇEĞİ (DI-QUEST): TÜRKÇEYE UYARLAMA, GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Ş TEPETAŞ, T TEZCAN, ÖK DOĞAN
EKEV Akademi Dergisi, 183-204, 2021
12021
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20