6 yaş çocuklarının temel kavram bilgi düzeylerini desteklemeye yönelik öyküleştirme yöntemine dayalı bir eğitim uygulaması GŞ Tepetaş, G Haktanır Eğitim ve Bilim 38 (169), 2013 | 52 | 2013 |
Preschool Education and Primary School Pre-Service Teachers' Perceptions about Classroom Management: A Metaphorical Analysis. H Uysal, F Burçak, GS Tepetas, B Akman International Journal of Instruction 7 (2), 165-180, 2014 | 45 | 2014 |
Sınıfında yabancı uyruklu öğrenci bulunan öğretmenler için el kitabı M Öztürk, G TEPETAŞ CENGİZ, H Köksal, O İREZ MEB, 2017 | 38 | 2017 |
Identifying preschool teachers’ opinion about peer bullying GŞ Tepetaş, E Akgun, SA Altun Procedia-social and behavioral sciences 2 (2), 1675-1679, 2010 | 33 | 2010 |
Identifying parent views regarding social skills Y Aydoğan, FE Kılınç, Ş Tepetaş Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 1507-1512, 2009 | 30 | 2009 |
Okul öncesi öğretmenlerinin resimli öykü kitabı okuma etkinlikleri ile çocukların dil gelişimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi GŞ Tepetaş Cengiz Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015 | 29 | 2015 |
Global Literacy Skills in Picture Story Book Reading Activities Implemented to 48-66 Month-Old Children. M Bal, GS Tepetas Cengiz Educational Policy Analysis and Strategic Research 15 (4), 285-314, 2020 | 7 | 2020 |
Okul öncesi öğretmenlerinin bilim defterlerine ilişkin görüşlerinin incelenmesi H Uysal, ŞT CENGİZ, SG Özgül, AA Gençer, B Akman Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 10 (1), 2016 | 6 | 2016 |
Okul öncesi dönemde yaygın olarak kullanılan dil gelişim testlerinin semantik açıdan incelenmesi ZF Temel, FE Kılınç, GŞT Cengiz, KBK Ekici, HM İmir International Journal of Languages' Education and Teaching 6 (1), 566-590, 2018 | 5 | 2018 |
Investigation of Preschool Teachers' Opinions about Science Journals. H UYSAL, Ş TEPETAŞ CENGİZ, S GÜÇHAN ÖZGÜL, A AKAR GENÇER, ... Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science & Mathematics …, 2016 | 4 | 2016 |
The Storyline method and ıts reflections S Güney, ŞGT Cengiz Journal of Strategic Research in Social Science 2 (3), 25-38, 2016 | 4 | 2016 |
Okul öncesi dönemde evde okuma süreci: Aile beklentilerine yönelik bir durum çalışması ŞT Cengiz, M Bal Ana Dili Eğitimi Dergisi 8 (4), 1311-1331, 2020 | 3 | 2020 |
Okul öncesi öğretmenleriyle gerçekleştirilen bir ders imecesi uygulamasının ardından aile yansımalarının değerlendirilmesi Ş TEPETAŞ, T TEZCAN Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 22 (2), 447-463, 2020 | 3 | 2020 |
Validity and Reliability Study of the Parent-Child Shared Book Reading Inventory. GS Tepetas Cengiz, D Erol Psycho-Educational Research Reviews 10 (2), 328-350, 2021 | 2 | 2021 |
Determining the Characteristics of an Inclusive Preschool Education Program: A Delphi Study. T Cengiz, G Sule African Educational Research Journal 8, 251-259, 2020 | 2 | 2020 |
Erken Çocukluk Dönemini Koruma Altında Geçirmiş Bireylerin Aile ve Devlet Metaforlarının Belirlenmesi GŞ Tepetaş Cengiz, FE Kılınç Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (1), 156-183, 2016 | 2 | 2016 |
Erken Çocukluk Dönemini Koruma Altında Geçirmiş Bireylerin Aile ve Devlet Metaforlarının Belirlenmesi GŞT Cengiz, FE Kılınç Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (1), 156-183, 2016 | 2 | 2016 |
Kitap Okumanın Sistematik Değerlendirilmesi (KOSD) Ölçeğinin Türkçe'ye Uyarlanması Çalışmaları Ş Tepetaş-Cengı̇z, M Gönen Hacettepe University Faculty of Health Sciences Journal, Uluslararası …, 0 | 2 | |
Annelerin Birlikte Okuma Sürecinde Sergiledikleri Fiziksel Davranışlar ile Konuya İlişkin Görüşleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi D Erol, GŞT Cengiz Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 23 (3), 2702-2744, 2022 | 1 | 2022 |
FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİME İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ ÖLÇEĞİ (DI-QUEST): TÜRKÇEYE UYARLAMA, GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI Ş TEPETAŞ, T TEZCAN, ÖK DOĞAN EKEV Akademi Dergisi, 183-204, 2021 | 1 | 2021 |