Türkiye’de öğretim programına bağlılık ve bağlılığı etkileyen etkenler NT Bümen, E Çakar, DG Yıldız Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri 14 (1), 203-228, 2014 | 146 | 2014 |
Türkiye’deki sosyal bilgiler eğitimi tezleri üzerine bir değerlendirme M Şahin, D Göğebakan-Yıldız, R Duman Sosyal Bilgiler Eğitimi Araştırmaları Dergisi 2 (2), 96-121, 2011 | 102 | 2011 |
Ters-yüz edilmiş sınıf modelinin öğretmen adaylarının erişileri ve görüşleri açısından incelenmesi DG YILDIZ, G KIYICI, G ALTINTAŞ | 86* | 2016 |
Curriculum Fidelity and Factors Affecting Fidelity in the Turkish Context. NT Bumen, E Cakar, DG Yildiz Educational Sciences: Theory and Practice 14 (1), 219-228, 2014 | 68 | 2014 |
How students multiple intelligences differ in terms of grade level and gender D Göğebakan PQDT-Global, 2003 | 41 | 2003 |
TERS YÜZ EDİLMİŞ SINIF MODELİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ ERİŞİLERİNE, ÜSTBİLİŞ FARKINDALIKLARINA VE EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARINA ETKİSİ D GÖĞEBAKAN YILDIZ, G KIYICI CBÜ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ 14 (3), 1-22, 2016 | 35 | 2016 |
Sosyal Bilgiler Eğitimi Programı ve Dünya Vatandaşlığı: Öğretmen Adaylarının Perspektifinden The Curriculum of Social Studies Education and World Citizenship: From Perspective … M ŞAHİN, S ŞAHİN, D GÖĞEBAKAN-YILDIZ HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, 2016 | 26 | 2016 |
Evaluation of the Professional Development Program on Web Based Content Development. B Yurdakul, Ö Uslu, E Çakar, DG Yildiz Educational Sciences: Theory and Practice 14 (4), 1427-1437, 2014 | 25 | 2014 |
Kubaşık öğrenme ve anlaşmazlık çözümü eğitimi ile bütünleştirilmiş Türkçe ve sosyal bilgiler programının öğrencilerin akademik başarı, iletişim ve sosyal problem çözme … D Göğebakan Yildiz | 22 | 2012 |
An evaluation of the theses on social studies education in Turkey M Sahin, DG Yildiz, R Duman Journal of Social Studies Education Research 2 (2), 96-121, 2011 | 17 | 2011 |
Yaşam boyu öğrenme DG Yıldız Pegem Atıf İndeksi, 197-224, 2017 | 15 | 2017 |
Global citizenship training program for teacher candidates DG YILDIZ Educational Research and Reviews 13 (12), 436-446, 2018 | 14 | 2018 |
Türkiye’de öğretim programına bağlılık ve bağlılığı etkileyen etkenler. Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 14 (1), 203-228 NT Bümen, E Çakar, DG Yıldız | 10 | 2020 |
The curriculum of social studies education and world citizenship: From perspective of prospective teachers M Sahin, S Şahin, D Gogebakan-Yildiz HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2016 | 10 | 2016 |
Ortaokul Düzeyinde Uygulanan Anlaşmazlık Çözümü ve Akran Arabuluculuk Eğitim Programının Etkililiği (Boylamsal Bir Çalışma ) D Göğebakan Yıldız E International Journal of Educational Research 7 (2), 36-55, 2016 | 9* | 2016 |
A comparative study of classroom teachers' educational beliefs and metaphorical perceptions of curriculum DG Yıldız, Z İzalan International Online Journal of Educational Sciences 10 (4), 199-214, 2024 | 8 | 2024 |
Eğitimde Program Geliştirme Dersine Yönelik Tutum ve Metaforik Algıların İncelenmesi D Göğebakan-Yıldız Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi 7 (14), 113-130, 2017 | 7 | 2017 |
Beceri gelişiminde çoklu zekâ ve bütünleştirilmiş program yaklaşımı D GÖĞEBAKAN-YILDIZ | 7 | 2017 |
“Polatlı Müzakereci-Arabulucu-Lider Öğrenci Yetişiyor” Projesinin Değerlendirilmesi DG Yıldız, A Türnüklü, H Çetin, M Tercan, C Çetin, T Kaçmaz İlköğretim Online 15 (2), 2016 | 7 | 2016 |
Kubaşık Öğrenme ve Anlaşmazlık Çözümü Eğitimi ile Bütünleştirilmiş Öğretim Programının Akademik Başarı ve Sosyal Problem Çözme Becerisine Etkisi DG Yıldız, NT Bümen Turkish Journal of 2 (4), 2013 | 7* | 2013 |