2005 ile 2017 Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programlarındaki Değerlere ve Değerler Eğitimine İlişkin Öğretmen Görüşleri Y Yıldırım, H Çalışkan Journal of Multidisciplinary Studies in Education 1 (1), 7-23, 2017 | 31* | 2017 |
Okul dışı etkinlik temelli değerler eğitimi programının öğrencilerin etkin vatandaşlık değerlerine etkisi Y Yıldırım Sakarya Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2019 | 28 | 2019 |
Cinsiyet faktörünün ortaokul 5. ve 6. sınıf öğrencilerinin sosyal olgunluk düzeyine etkisi E Akpınar, Y Yıldırım Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi 2 (1), 20-32, 2016 | 27 | 2016 |
Ortaokul 5. ve 6. sınıf öğrencilerinin ahlaki olgunluk düzeyi ile sosyal tutumlarının incelenmesi Y Yıldırım Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014 | 21* | 2014 |
Farklı Kültürel Yapıdaki Ailelerde Yetişen Öğrencilerin Sorumluluk ve Hoşgörü Değerlerinin İncelenmesi H Çalışkan, Y Yıldırım, G Kılınç Eğitim ve Bilim 44 (199), 1-20, 2019 | 18 | 2019 |
Okul Dışı Ortamlarda Değerler Eğitimi H Çalışkan, Y Yıldırım | 15 | 2022 |
Predicting the Culturally Responsive Teacher Roles With Cultural Intelligence and Self-Efficacy Using Machine Learning Classification Algorithms K Karataş, İ Arabacı, Y Yıldırım Education and Urban Society, 2022 | 8 | 2022 |
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN ETKİN VATANDAŞLIK DEĞERLERİ ÖLÇEĞİNİN (EVDÖ) GELİŞTİRİLMESİ H Çalışkan, Y Yıldırım MİLLİ EĞİTİM 49 (228), 335-364, 2020 | 8* | 2020 |
Seçmeli Hukuk ve Adalet Dersinin Ortaokul Öğrencilerinin Adil Olma ve Sorumluluk Değerlerine Etkisi H Çalışkan, Y Yıldırım Journal of Multidisciplinary Studies in Education 4 (2), 34-48, 2020 | 7 | 2020 |
The Teachers’ Opinions about Values Education and Values in the 2005 with 2017 Teaching Programme of Social Studies Lesson Y Yıldırım, H Çalışkan Journal of Multidisciplinary Studies in Education 1 (1), 7-23, 2017 | 6 | 2017 |
The Evaluation of Values Education Project conducted by the Context of Nature Education H Çalışkan, Y Yıldırım, E Demirhan Participatory Educational Research (PER) 8 (3), 44-61, 2021 | 5 | 2021 |
Uzaktan Eğitim Şeklinde Yürütülen T.C. İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük Dersinin 8. Sınıf Öğrencilerinin Başarısına Etkisi Yıldırım, Yusuf Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice 4 (1), 22-33, 2022 | 3 | 2022 |
Sosyal Bilgiler Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının Pedagojik İçerik Bilgilerinin (PİB) Değerlendirilmesi Konusunda Öğrenci Görüşleri H Çalışkan, K Güneş, Y Yıldırım Kalem Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi 12 (2), 595-624, 2022 | 2 | 2022 |
4. Sınıf “Basit Elektrik Devreleri” Ünitesi İçin Bir Öğretim Materyali Tasarımı ve Tasarıma Yönelik Öğretmen ve Öğrencilerin Görüşleri E Yılmaz, E Köseoğlu, Y Yıldırım Karamanoğlu Mehmetbey Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi 2 (2), 100-109, 2020 | 2 | 2020 |
Examination of the Responsibility and Tolerance of Students Raised in Families with Different Cultural Structures H Çalışkan, Y Yıldırım, G Kılınç Education and Science 44 (199), 1-20, 2019 | 2 | 2019 |
Zümre Öğretmenler Kurulu Toplantılarına ve E-Müfredata İlişkin Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşleri H ÇALIŞKAN, Y YILDIRIM, G KILINÇ Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi (GEBD) 5 (1), 30~61, 2019 | 2 | 2019 |
The Impact of Outdoor Activity Based Values Education Program on theEffective Citizenship Values of Students Y Yıldırım, H Çalışkan International Journal of Psychology and Educational Studies 9 (3), 706-718, 2022 | 1 | 2022 |
Salgın Döneminde Acil Uzaktan Öğretim Kapsamında İşlenen Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi Yıldırım, Yusuf Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (2), 244-256, 2022 | 1 | 2022 |
Görev Odaklı Değerler Eğitimi (GODE): Örnek Bir Uygulamaya İlişkin Veli Görüşleri Y Yıldırım, H Çalışkan Değerler Eğitim Dergisi 19 (41), 245-276, 2021 | 1 | 2021 |
Değerler Eğitimi Bağlamında Planlanan Doğa Eğitimi Programına İlişkin Veli Görüşleri H Çalışkan, Y Yıldırım, E Demirhan INTERNATIONALJOURNALOFFIELD EDUCATION 7 (1), 79-97, 2021 | 1* | 2021 |