Takip et
Şafak Uluçınar Sağır
Şafak Uluçınar Sağır
amasya.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
İlköğretim öğrencilerinin çevre bilgisi ve çevre tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi
ŞU Sağır, O Aslan, A Cansaran
İlköğretim Online 7 (2), 496-511, 2008
1642008
Çevre tutum ölçeği uyarlanması ve ilköğretim öğrencilerinin çevre tutumlarının belirlenmesi
O Aslan, ŞU Sağır, A Cansaran
Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 25, 283-295, 2008
1412008
Fen bilimleri laboratuvar uygulamalarinin değerlendirilmesi
Ş Uluçınar, A Cansaran, A Karaca
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2 (4), 465-475, 2004
1332004
Fen bilgisi dersinde bilimsel tartışma odaklı öğretimin etkililiğinin incelenmesi
Ş Uluçinar Sağir
982008
Argümantasyona dayalı fen öğretiminin etkililiğinin incelenmesi
B Öğreten, ŞU SAĞIR
Journal of Turkish Science Education 11 (1), 75-100, 2014
922014
5. sınıf öğrencilerinin güneş, dünya ve ay kavramları hakkındaki kavram yanılgılarının tespit edilmesi
A Bolat, RÜ Aydoğdu, Ş Uluçınar Sağır, S Değirmenci
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 3 (1), 218-229, 2014
542014
The examination of elementary school students’ environmental knowledge and environmental attitudes with respect to the different variables
ŞU SAĞIR, O Aslan, A Cansaran
Elementary Education Online 7 (2), 496-511, 2008
502008
The effects of students’ problem solving skills on their understanding of chemical rate and their achievement on this issue
FÖ Armağan, ŞU Sağır, AY Çelik
Procedia-Social and Behavioral Sciences 1 (1), 2678-2684, 2009
472009
THE PRIMARY SCHOOL STUDENTS’ATTITUDE AND ANXIETY TOWARDS SCIENCE
ŞU Sağır
Journal of Baltic Science Education 11 (2), 127-140, 2012
412012
Eğitimde ters–yüz çevrilmiş sınıf uygulamaları
D Sakar, Ş Uluçınar Sağır
International Journal of Social Sciences and Education Research 3 (5), 1904-1916, 2017
382017
Fen ve teknoloji öğretmen adaylarının bilimsel tutumlarının, öz yeterlik inanç düzeylerinin ve etki eden faktörlerin belirlenmesi
O Aslan, Ş Uluçınar Sağır
Proceedings of the 8th International Education Technology Conference, 868-873, 2008
382008
Fen ve teknoloji öğretmen adaylarının problem çözme becerileri
O Aslan, ŞU SAĞIR
Journal of Turkish Science Education 9 (2), 82-94, 2012
362012
Sınıf öğretmeni adaylarının bazı kimya kavramlarını anlama düzeyleri
Ş Uluçınar Sağır, S Tekin, S Karamustafaoğlu
Dicle Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi 19, 112-135, 2012
352012
Araştırma sorgulamaya dayalı öğretimin ortaokul öğrencilerinin fen başarısı, sorgulama algısı ve üstbiliş farkındalığına etkisi
B Varlı, ŞU Sağır
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 39 (2), 703-725, 2019
342019
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN FEN ÖĞRETİMİ VE LABORATUVAR UYGULAMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Ş Uluçınar, A Doğan, ON Kaya
Kastamonu Education Journal 16 (2), 485-494, 2008
342008
Sınıf öğretmenlerinin düşünme stilleri ve kullandıkları ölçme-değerlendirme yöntemleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
N Özbaş, ŞU Sağır
Ondokuz Mayis University Journal of Education Faculty 33 (1), 305-321, 2014
302014
Analysis of the contribution of argumentation-based science teaching on student success and retention
ŞU Sağır, Z Kılıç
International Journal of Physics and Chemistry Education 4 (2), 139-156, 2012
302012
Flipped classroom model in education
ŞU Sağır, D Sakar
International Journal of Social Sciences and Education Research 3 (5 S …, 2017
222017
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN FEN, TEKNOLOJİ, MATEMATİK VE MÜHENDİSLİK (FETEMM) UYGULAMALARINA İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
K CAN, Ş ULUÇINAR SAĞIR
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 2018 (11), 62-83, 2018
192018
Sınıf öğretmenlerinin özel eğitimle ilgili metaforik algılarının incelenmesi
M Başgül, ŞU Sağır
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (1), 249-280, 2017
182017
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20