Örgütlerde psikolojik sözleşme üzerine kuramsal bir değerlendirme H Topaloğlu, G Arastaman Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi 1 (2), 25-36, 2016 | 59 | 2016 |
Mültecilerin eğitime erişmeleri sürecinde yaşadıkları sorunlar ve sosyal içerilme beklentileri H Topaloğlu, M Özdemir TURKISH STUDIES-EDUCATIONAL SCIENCES 15 (3), 2020 | 18 | 2020 |
Karşılaştırmalı ve uluslararası eğitim G Arastaman Pegem Atıf İndeksi, 001-219, 2017 | 12 | 2017 |
Distributed leadership and teachers' emotional labour: the mediating role of teacher autonomy M Özdemir, H Buyukgoze, Y Akman, H Topaloğlu, K Çiftçi Journal of Educational Administration 61 (4), 405-422, 2023 | 11 | 2023 |
Türkiyedeki eğitim sendikaları genel merkez yöneticilerinin eğitimin yerelleşmesi ile ilgili görüşleri H Topaloğlu Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2012 | 7 | 2012 |
Transformational leadership and job satisfaction in vocational high schools in Turkiye: a multilevel € mediation model of teacher professional learning and self-efficacy M Özdemir, B Eriçok, H Topaloğlu, G Tuti Journal of Educational Administration 62, 2024 | 6 | 2024 |
İŞ AKIŞI ENVANTERİ’NİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI D Mavi, P Ayyıldız, H Topaloğlu, M Özdemir Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi 11 (3), 1141-1154, 2021 | 4 | 2021 |
Uluslararası eğitime giriş F Gün, H Topaloğlu, MS Yalçın Pegem Atıf İndeksi, 103-123, 2017 | 4 | 2017 |
Teachers' Experiences on Refugee Education and Their Views on Refugees' Social Inclusion: Case of Turkey. H Topaloğlu, M Özdemir Alberta Journal of Educational Research 69 (4), 2023 | 2 | 2023 |
Mültecilerin sosyal İçerilmeleri Bağlamında Eğitime Erişmelerinde Yaşanılan Problemler ve Çözüm Önerileri H Topaloğlu Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2020 | 2 | 2020 |
Scale Construction for Revealing the Happiness Perception of Secondary School Students ŞŞ Erçetin, H Topaloğlu Chaos, Complexity and Leadership 2017: Explorations of Chaos and Complexity …, 2019 | 1 | 2019 |
Eğitim Yöneticilerinin Karşılaştığı Güvenlik Sorunları ve Çözüm Önerileri H Topaloğlu, H Turna INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2024, EDUCONGRESS2024, 1575-1586, 2024 | | 2024 |
Okul Yöneticileri ile Öğretmenler Arasında Yaşanan Çatışmaların Nedenleri ve Çözüm Önerileri H Topaloğlu, Ö ŞEN INTERNATIONAL EDUCATION CONGRESS 2024, EDUCONGRESS2024, 1587-1596, 2024 | | 2024 |
Education and Diplomacy H Topaloğlu International Congress on Human Studies, 2023 | | 2023 |
Eğitim Diplomasisi ve okul yöneticilerinin diplomasi becerileri H Topaloğlu Teori ve Uygulamada Eğitim Bilimleri, 129-150, 2023 | | 2023 |
How Does Mentoring Affect Self-Efficacy?: An Investigation on Turkish Principals M Duran, T Hakan, UÇ Oya, T Gamze e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi 10 (3), 573-588, 2023 | | 2023 |
OKUL YÖNETİCİLERİNİN SOSYAL ADALET LİDERLİĞİ DAVRANIŞLARININ YABANCI UYRUKLU ÖĞRENCİLERİN OKUL BAĞLILIĞINA ETKİSİ H Topaloğlu Trakya Eğitim Dergisi 13 (3), 1875-1892, 2023 | | 2023 |
How Does Mentoring Affect Self-Efficacy?: An Investigation on Turkish Principals H Topaloğlu, O Uslu Çetin e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi 10 (3), 2023 | | 2023 |
OKUL MÜDÜRLERİNİN ETİK LİDERLİK DAVRANIŞLARI: DEVLET OKULU-ÖZEL OKUL KARŞILAŞTIRMASI H Topaloğlu, D Mavi, OYA Uslu Çetin Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 67 (1), 2023 | | 2023 |
ETHICAL LEADERSHIP BEHAVIOURS OF SCHOOL PRINCIPALS: A COMPARISON OF PUBLIC-PRIVATE SCHOOLS H TOPALOĞLU, M Duran, OU ÇETİN Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 155-176, 2023 | | 2023 |