İlköğretim okulu öğretmenlerinin iş tatmini ile örgütsel bağlılığı arasındaki ilişki S Karataş, H Güleş Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 3 (2), 74-89, 2010 | 344 | 2010 |
Öğretmen atamalarında esas alınan merkezi sınavın (KPSS) öğretmen adaylarının görüşlerine göre değerlendirilmesi S Karataş, H Güleş | 78 | 2013 |
Osmanlı eğitim sisteminde batılılaşma S Karataş Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2003 | 56 | 2003 |
Afyonkarahisar ili merkez ilköğretim okullarında görev yapan sınıf ve branş öğretmenlerinin kurum içi çatışmaları yönetim biçemine ilişkin görüşleri S Karataş Bilim Eğitim Düşünce Dergisi 7 (2), 1-17, 2007 | 44 | 2007 |
Öğretim teknolojileri ve materyal geliştirme dersinin işlenişi ve uygulama örnekleri S Karataş, M Yapıcı Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2006 | 39 | 2006 |
Batılılaşma döneminde ders program değişimi S Karataş Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2002 | 38 | 2002 |
Okul yöneticilerinin yenilik yönetimi yeterliklerine ilişkin öğretmen algilari S KARATAŞ, GÖK Ramazan, S ÖZÇETİN Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (33), 167-185, 2015 | 37 | 2015 |
Türkiye’de özel yükseköğretim kurumlarının kuruluşu ve finansmanı İ Söyler, S Karataş Maliye Dergisi 160, 57-71, 2011 | 33 | 2011 |
An examination of school administrators’ technology leadership self-efficacy E Ünal, AM Uzun, S Karataş Croatian Journal of Education: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje 17 (1 …, 2015 | 31 | 2015 |
Antalya devlet okullarında görev yapan kadın yöneticilerin cam tavan sendromu hakkında görüşlerine ilişkin nitel bir araştırma B Erot Akdeniz Üniversitesi, 2016 | 29 | 2016 |
Öğretmen adaylarının gözünden etik öğretmen ve öğretmenlik meslek etiği dersi S Karataş, M Caner, RB KAHYAOĞLU, S Kâhya Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 7 (1), 29-49, 2019 | 28* | 2019 |
Mesleki gelişim eğitim seminerlerine ilişkin öğretmen görüşleri RB Kahyaoğlu, DDS KARATAŞ Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 201-220, 2019 | 27 | 2019 |
Eğitim yöneticilerinin dönüşümcü liderlik davranışlarının öğretmen motivasyonuna etkisi S Kahya Akdeniz Üniversitesi, 2020 | 22 | 2020 |
Teachers’ views on multicultural education: Sample of Antalya S Karatas The Anthropologist 19 (2), 373-380, 2015 | 20 | 2015 |
İlköğretim din kültürü ve ahlak bilgisi öğretim programına ilişkin öğretmen görüşleri S Karataş, N Tabak | 20 | 2010 |
İlk ve ortaokullardaki öğretmenlerin narsistik kişilik eğilimleri ile örgütsel özdeşleşme düzeyi arasındaki ilişkinin incelenmesi: Antalya ili örneği A Taş Akdeniz Üniversitesi, 2016 | 18 | 2016 |
2023 EĞİTİM VİZYONU HAKKINDA EĞİTİM YÖNETİCİLERİ GÖRÜŞLERİ Y SOLAK, S KARATAŞ Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (2), 1-18, 2020 | 14* | 2020 |
İlk ve ortaokullardaki öğretmenlerin narsistik kişilik eğilimleri ile örgütsel özdeşleşme düzeyi arasindaki ilişkinin incelenmesi S KARATAŞ, TAŞ Ahu Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi 3 (1), 92-121, 2017 | 14 | 2017 |
Avrupa Birliği Ülkelerinde Yükseköğretim Finansman Politikalarına Genel Bir Bakış S Karataş Bilim, Eğitim ve Düşünce Dergisi 1, 2009 | 14 | 2009 |
Evaluation of the selection exam for civil cervants (KPSS) from pre-service teachers’ perspectives S KARATAŞ, H GÜLEŞ Journal of Theoretical Educational Science 6 (1), 102-119, 2013 | 13 | 2013 |