İlköğretim okulu öğretmenlerinin iş tatmini ile örgütsel bağlılığı arasındaki ilişki S Karataş, H Güleş Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 3 (2), 74-89, 2010 | 376 | 2010 |
Öğretmen atamalarında esas alınan merkezi sınavın (KPSS) öğretmen adaylarının görüşlerine göre değerlendirilmesi S Karataş, H Güleş | 78 | 2013 |
Osmanlı eğitim sisteminde batılılaşma S Karataş Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2003 | 58 | 2003 |
Afyonkarahisar ili merkez ilköğretim okullarında görev yapan sınıf ve branş öğretmenlerinin kurum içi çatışmaları yönetim biçemine ilişkin görüşleri S Karataş Bilim Eğitim Düşünce Dergisi 7 (2), 1-17, 2007 | 45 | 2007 |
Öğretim teknolojileri ve materyal geliştirme dersinin işlenişi ve uygulama örnekleri S Karataş, M Yapıcı Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2006 | 45 | 2006 |
Okul yöneticilerinin yenilik yönetimi yeterliklerine ilişkin öğretmen algilari S Karataş, R Gök, S Özçetin Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 1 (33), 167-185, 2015 | 43 | 2015 |
Türkiye’de özel yükseköğretim kurumlarının kuruluşu ve finansmanı İ Söyler, S Karataş Maliye Dergisi 160, 57-71, 2011 | 37 | 2011 |
Batılılaşma döneminde ders program değişimi S Karataş Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2002 | 36 | 2002 |
Öğretmen adaylarının gözünden etik öğretmen ve öğretmenlik meslek etiği dersi S Karataş, M Caner, RB KAHYAOĞLU, S Kâhya Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi 7 (1), 29-49, 2019 | 34* | 2019 |
Mesleki gelişim eğitim seminerlerine ilişkin öğretmen görüşleri RB Kahyaoğlu, DDS Karataş Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 201-220, 2019 | 33 | 2019 |
An examination of school administrators’ technology leadership self-efficacy E Ünal, AM Uzun, S Karataş Croatian Journal of Education: Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje 17 (1 …, 2015 | 33 | 2015 |
Antalya devlet okullarında görev yapan kadın yöneticilerin cam tavan sendromu hakkında görüşlerine ilişkin nitel bir araştırma B Erot Akdeniz Üniversitesi, 2016 | 30 | 2016 |
Eğitim yöneticilerinin dönüşümcü liderlik davranışlarının öğretmen motivasyonuna etkisi S Kahya Akdeniz Üniversitesi, 2020 | 27 | 2020 |
Teachers’ Views With Regard to The Primary Religious Education and Moral Teaching S Karataş, N Tabak Journal of Theoretical Educational Science 3 (1), 56-65, 2010 | 25 | 2010 |
Öğretmenlerin değerler eğitimi hakkındaki görüşleri: Bir durum çalışması E Ergin, S Karataş Journal of Educational Science 2 (2), 33-45, 2014 | 24 | 2014 |
Teachers’ views on multicultural education: Sample of Antalya S Karatas The Anthropologist 19 (2), 373-380, 2015 | 22 | 2015 |
İlk ve ortaokullardaki öğretmenlerin narsistik kişilik eğilimleri ile örgütsel özdeşleşme düzeyi arasındaki ilişkinin incelenmesi: Antalya ili örneği A Taş Akdeniz Üniversitesi, 2016 | 18 | 2016 |
Türkiyede Yüksek Öğretim Finansman Politikaları ve Kurum Başarısına Etkisi S Karataş Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007 | 16 | 2007 |
İlk ve ortaokullardaki öğretmenlerin narsistik kişilik eğilimleri ile örgütsel özdeşleşme düzeyi arasindaki ilişkinin incelenmesi S Karataş, A Taş Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi 3 (1), 92-121, 2017 | 15 | 2017 |
Eğitim yönetimi M Çelikten, M Özbaş İstanbul: Lisans Yayıncılık, 2014 | 15 | 2014 |