Follow
Doç. Dr. Hakkı KADAYIFÇI
Doç. Dr. Hakkı KADAYIFÇI
Chemistry Education, Gazi University
Verified email at gazi.edu.tr - Homepage
Title
Cited by
Cited by
Year
Yapılandırmacı öğrenme ortamı için bir fen ders kitabı nasıl olmalı
F Köseoğlu, B Atasoy, N Kavak, H TÜMAY, H AKKUŞ, H KADAYIFÇI, ...
Asil Yayın Dağıtım LTD. ŞTİ., 2003
1692003
Effectiveness of instruction based on the constructivist approach on understanding chemical equilibrium concepts
Hu¨ seyin Akkus¸, H Kadayifc, B Atasoy, O¨ mer Geban
Research in Science & Technological Education 21 (2), 209-227, 2003
1252003
Öğrencilerin çizimlerinden ve açıklamalarından yaratıcı düşüncelerinin ortaya konulması
B Atasoy, H Kadayıfçı, H Akkuş
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi Autumn 2007 5 (4), 679-700, 2007
115*2007
Yaratıcı düşünmeye dayalı öğretim modelinin öğrencilerin maddelerin ayrılması ile ilgili kavramları anlamalarına ve bilimsel yaratıcılıklarına etkisi
H Kadayifçi
Doctoral dissertation Gazi University, Ankara, Turkiye, 2008
1112008
7. sınıf öğrencilerinin fiziksel ve kimyasal değişmeler konusunu anlamalarında işbirlikli öğrenmenin etkisi
B Atasoy, E Genç, H Kadayıfçı, H Akkuş
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (1), 12-21, 2007
1102007
5E öğretim modelinin organik kimya laboratuvarı dersinde uygulanmasının öğrencilerin kavramsal anlamalarına, bilimsel süreç becerilerinin gelişimine ve organik kimya …
E Sevinç
Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2008
722008
The correlation between the flaws students define in an argument and their creative and critical thinking abilities
H Kadayifci, B Atasoy, H Akkus
Procedia-Social and Behavioral Sciences 47, 802-806, 2012
712012
The effect of a conceptual change approach on understanding of students’ chemical equilibrium concepts
B Atasoy, H Akkus, H Kadayifci
Research in Science & Technological Education 27 (3), 267-282, 2009
582009
The misconception of students in the 11th grade of high schools as regards chemical bonds and the influence of the constructive approach on the elimination of it
B Atasoy, H Kadayıfçı, H Akkuş
Journal of Turkish Educational Sciences 1, 61-79, 2003
44*2003
“Laboratuvar Kullanımı” Konulu Hizmet-İçi Eğitim Kursu İle İlgili Bir Değerlendirme
H AKKUŞ, H KADAYIFÇI
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (1), 179-193, 2007
362007
Implementation of Argument-Driven Inquiry as an Instructional Model in a General Chemistry Laboratory Course.
H Kadayifci, A Yalcin-Celik
Science Education International 27 (3), 369-390, 2016
312016
Challenges faced by pre-service chemistry teachers teaching in a laboratory and their solution proposals
A Yalcin-Celik, H Kadayifci, S Uner, N Turan-Oluk
European Journal of Teacher Education 40 (2), 210-230, 2017
242017
Lise-3 sınıftaki öğrencilerin kimyasal bağlar konusundaki yanlış kavramların belirlenmesi ve yapılandırıcı yaklaşımın yanlış kavramaların giderilmesi üzerine etkisi
H Kadayıfçı
Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi, Ankara, 2001
222001
DEVELOPMENT AND APPLICATION OF A TWO-TIER DIAGNOSTIC TEST TO ASSESS SECONDARY STUDENTS'UNDERSTANDING OF CHEMICAL EQUILIBRIUM CONCEPTS
H Akkuş, H Kadayıfçı, B Atasoy
Journal of Baltic Science Education 10 (3), 2011
202011
The-effect of cooperative learning to grade 7 students' understanding of physical and chemical changes topic
B Atasoy, E Genc, H Kadayifci, H Akkus
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2007
152007
Lise 3. sınıftaki öğrencilerin kimyasal bağlar konusundaki yanlış kavramalarının belirlenmesi ve yapılandırıcı yaklaşımın yanlış kavramaların girerilmesi üzerine etkisi
H Kadayifçi
Unpublished Master Thesis, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2001
102001
Barriers to students’ creative evaluation of unexpected experimental findings
H Kadayifci
Journal of Baltic Science Education 16 (3), 414-428, 2017
92017
Lise 3. Sınıf Öğrencilerinin Kimyasal Bağlar Konusundaki Yanlış Kavramalarının Belirlenmesi ve Yapılandırıcı Yaklaşımın Yanlış Kavramaların Giderilmesi Üzerine Etkisi
H Kadayıfçı
Sınıf Öğrencilerinin Kimyasal Bağlar Konusundaki Yanlış Kavramalarının …, 2001
92001
Üstbilişsel Soru Sorma Stratejilerinin Öğrencilerin Soru Sorma Düzeylerine Etkisi: 9. Sınıf Kimya Dersi
H Kadayıfçı, K Kaynak
62017
Exhibition of students’ creative thoughts from their drawings and explanations
B Atasoy, H Kadayifci, H Akkus
Journal of Turkish Educational Sciences 5 (4), 679-700, 2007
62007
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20