Yapılandırmacı öğrenme ortamı için bir fen ders kitabı nasıl olmalı F Köseoğlu, B Atasoy, N Kavak, H Tümay, H Akkuş, H Kadayıfçı, E Budak, ... Asil Yayın Dağıtım LTD. ŞTİ., 2003 | 216 | 2003 |
Effectiveness of instruction based on the constructivist approach on understanding chemical equilibrium concepts Hu¨ seyin Akkus¸, H Kadayifc, B Atasoy, O¨ mer Geban Research in Science & Technological Education 21 (2), 209-227, 2003 | 131 | 2003 |
Yaratıcı düşünmeye dayalı öğretim modelinin öğrencilerin maddelerin ayrılması ile ilgili kavramları anlamalarına ve bilimsel yaratıcılıklarına etkisi H Kadayifçi Doctoral dissertation Gazi University, Ankara, Turkiye, 2008 | 128 | 2008 |
Öğrencilerin çizimlerinden ve açıklamalarından yaratıcı düşüncelerinin ortaya konulması B Atasoy, H Kadayıfçı, H Akkuş Türk Eğitim Bilimleri Dergisi Autumn 2007 5 (4), 679-700, 2007 | 119* | 2007 |
7. sınıf öğrencilerinin fiziksel ve kimyasal değişmeler konusunu anlamalarında işbirlikli öğrenmenin etkisi B Atasoy, E Genç, H Kadayıfçı, H Akkuş Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 32 (1), 12-21, 2007 | 109 | 2007 |
5E Öğretim Modelinin Organik Kimya Laboratuvarı Dersinde Uygulanmasının Öğrencilerin Kavramsal Anlamalarına Etkisi E Sevinç, B ATASOY, H KADAYIFÇI | 78 | 2008 |
The correlation between the flaws students define in an argument and their creative and critical thinking abilities H Kadayifci, B Atasoy, H Akkus Procedia-Social and Behavioral Sciences 47, 802-806, 2012 | 74 | 2012 |
The effect of a conceptual change approach on understanding of students’ chemical equilibrium concepts B Atasoy, H Akkus, H Kadayifci Research in Science & Technological Education 27 (3), 267-282, 2009 | 62 | 2009 |
The misconception of students in the 11th grade of high schools as regards chemical bonds and the influence of the constructive approach on the elimination of it B Atasoy, H Kadayıfçı, H Akkuş Journal of Turkish Educational Sciences 1, 61-79, 2003 | 45* | 2003 |
Implementation of Argument-Driven Inquiry as an Instructional Model in a General Chemistry Laboratory Course. H Kadayifci, A Yalcin-Celik Science Education International 27 (3), 369-390, 2016 | 33 | 2016 |
“Laboratuvar Kullanımı” Konulu Hizmet-İçi Eğitim Kursu İle İlgili Bir Değerlendirme H AKKUŞ, H KADAYIFÇI Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 27 (1), 179-193, 2007 | 33 | 2007 |
Challenges faced by pre-service chemistry teachers teaching in a laboratory and their solution proposals A Yalcin-Celik, H Kadayifci, S Uner, N Turan-Oluk European Journal of Teacher Education 40 (2), 210-230, 2017 | 28 | 2017 |
Lise-3 sınıftaki öğrencilerin kimyasal bağlar konusundaki yanlış kavramların belirlenmesi ve yapılandırıcı yaklaşımın yanlış kavramaların giderilmesi üzerine etkisi H Kadayıfçı Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi, Ankara, 2001 | 25 | 2001 |
DEVELOPMENT AND APPLICATION OF A TWO-TIER DIAGNOSTIC TEST TO ASSESS SECONDARY STUDENTS'UNDERSTANDING OF CHEMICAL EQUILIBRIUM CONCEPTS H Akkuş, H Kadayıfçı, B Atasoy Journal of Baltic Science Education 10 (3), 2011 | 21 | 2011 |
The-effect of cooperative learning to grade 7 students' understanding of physical and chemical changes topic B Atasoy, E Genc, H Kadayifci, H Akkus HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL …, 2007 | 16 | 2007 |
Lise 3. sınıftaki öğrencilerin kimyasal bağlar konusundaki yanlış kavramalarının belirlenmesi ve yapılandırıcı yaklaşımın yanlış kavramaların girerilmesi üzerine etkisi H Kadayifçi Unpublished Master Thesis, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara, 2001 | 11 | 2001 |
Barriers to students’ creative evaluation of unexpected experimental findings H Kadayifci Journal of Baltic Science Education 16 (3), 414-428, 2017 | 9 | 2017 |
Lise 3. Sınıf Öğrencilerinin Kimyasal Bağlar Konusundaki Yanlış Kavramalarının Belirlenmesi ve Yapılandırıcı Yaklaşımın Yanlış Kavramaların Giderilmesi Üzerine Etkisi H Kadayıfçı Sınıf Öğrencilerinin Kimyasal Bağlar Konusundaki Yanlış Kavramalarının …, 2001 | 9 | 2001 |
Üstbilişsel Soru Sorma Stratejilerinin Öğrencilerin Soru Sorma Düzeylerine Etkisi: 9. Sınıf Kimya Dersi H Kadayıfçı, K Kaynak | 7 | 2017 |
Lise Kimya Ders Kitapları Anlamlı Öğrenmeye Katkı Sağlıyor Mu? H AKKUŞ, H KADAYIFÇI, B ATASOY | 7 | 2007 |