Follow
G. Motif Atar
G. Motif Atar
Verified email at anadolu.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Geleneksel ve Sosyal Medyada Reklama Yönelik Tutum ve Reklam Değeri Arasındaki İlişkinin Karşılaştırılması
GM Atar, NB İspir
Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 2019
262019
Gıda Reklamlarının İddia Ettikleri: Dergi Reklamları Üzerine Bir İnceleme
GM ATAR
Galatasaray Üniversitesi İletişim Dergisi, 187-207, 2016
92016
Türkiye’ye Özgü Kültürel Sembollerin Emojilere Dönüşümü: Dijital İletişimde Kültürel Sembollere Yönelik Bir Araştırma
G Şener, GM Atar
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 189-209, 2017
72017
Aşkın Metafor Hali: Sevgililer Günü Kapsamında Kadın ve Erkek Dergilerindeki Reklamlarda Aşkın Sunumu.
GM ATAR, A ONAY, G ŞENER
Global Media Journal: Turkish Edition 6 (12), 2016
42016
Disclaimer labels used in ads: an eye-tracking study exploring body dissatisfaction and physical appearance comparison among university students
GM ATAR, B İSPİR, G Şener
Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi, 282-301, 2021
32021
SAĞLIK İDDİASI İÇEREN GIDA REKLAMLARININ İLETİŞİM ETKİSİNDE SAĞLIK İLGİNLİĞİNİN ROLÜ.
GM Atar
Journal of Yasar University 10 (40), 2015
32015
Imposed and Perceived Beauty: Are You Beautiful Enough to be an Advertising Model?
GM ATAR
Global Media Journal TR Edition 11 (21), 2020
22020
Caution, Emoji Crossing: Employing Emoji to Improve the Effect of Advertisement
G Şener, GM Atar
International Humanities and Social Sciences Conference, Berlin, Almanya …, 2016
22016
Discovering banner blindness for different banner formats: An eye-tracking study
NB İspir, D Kılıç, GM Atar
Connectist: Istanbul University Journal of Communication Sciences, 2023
2023
REKLAMDAKİ İDEAL KADIN BEDENİNİN GELECEĞİ: RÖTUŞLANMIŞ VE RÖTUŞLANMAMIŞ BEDEN GÖRSELLERİNİN GENÇ KIZLAR ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
GM ATAR, G ŞENER
Kurgu 26 (3), 204-226, 2018
2018
The Transformation of Unique Turkish Cultural Symbols into Emoji: A Study of Cultural Symbols in Digital Communications
G Sener, G ATAR
ISTANBUL UNIVERSITESI ILETISIM FAKULTESI DERGISI, 2017
2017
The Transformation of Unique Turkish Cultural Symbols into Emoji: A Study of Cultural Symbols in Digital Communications
G Şener, G Atar
İstanbul University, 2017
2017
SAĞLIK İDDİASI İÇEREN GIDA REKLAMLARININ İLETİŞİM ETKİSİNDE SAĞLIK İLGİNLİĞİNİN ROLÜ1
GM Atar
Motif (2016).“Gıda Reklamlarının İddia Ettikleri: Dergi Reklamları Üzerine Bir İnceleme”
G ATAR
Galatasaray Üniversitesi İletişim, 0
ATTITUDES TOWARDS ADVERTISING IN DIFFERENT MEDIUM: NETWORK ANALYSIS APPROACH
NB İSPİR, GM ATAR
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–15