Maddenin halleri ve ısı” ünitesinin bilimsel tartışma (argümantasyon) modeli ile öğretiminin öğrenci başarısına ve anlama düzeylerine etkisi S Okumuş Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim …, 2012 | 102 | 2012 |
The Effect of Argumentation Model on Student’s Achievement and Argumentation Skills Science. S Okumuş, S Ünal Elsevier: Social and Behavioral Science 46, 457-461, 2012 | 63 | 2012 |
İyi bir eğitim ortamı için yedi ilke``nin işbirlikli öğrenme ve modellerle birlikte uygulanmasının Fen Bilimleri dersinin anlaşılmasına etkisi S Okumuş | 45 | 2017 |
Fen eğitimi öğrencilerinin maddenin tanecikli yapısıyla ilgili anlamalarının belirlenmesi/determining understandings related to the particulate nature of matter of students at … O Çavdar, S Okumuş, K Doymuş Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13 (33), 69-93, 2016 | 31 | 2016 |
Maddenin tanecikli yapısının mikro ve makro boyutta anlaşılmasının sağlanması S OKUMUŞ, B ÖZTÜRK, K DOYMUŞ, M ALYAR Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 4 (1), 349-368, 2014 | 29* | 2014 |
Maddenin Tanecikli Yapısının Anlaşılmasına Farklı Yöntemlerin ve Modellerin Etkisi. O Çavdar, S Okumuş, M Alyar, K Doymuş Erzincan University Journal of Education Faculty 18 (1), 2016 | 26 | 2016 |
The effect of cooperative learning model on academic achievement in physics N Okur Akçay, K Doymuş, Ü Şimşek, S Okumuş Energy Education Science and Technology 4 (4), 1915-1924, 2012 | 23 | 2012 |
Maddenin Halleri ve Isı S Okumuş Ünitesinin Bilimsel Tartışma (Argümantasyon) Modeli İle Öğretiminin Öğrenci …, 2012 | 20 | 2012 |
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME MODELİ VE İYİ BİR EĞİTİM İÇİN YEDİ İLKENİN SINIFTA BİRLİKTE UYGULANMASI S OKUMUŞ, B ÖZTÜRK, KOÇ Yasemin, O ÇAVDAR, S AYDOĞDU Ekev Akademi Dergisi, 493-502, 2013 | 19 | 2013 |
The effects of argumentation model on students’ achievement and understanding level on the unit of “states of matter and heat” S Okumuş Unpublished master’s thesis). Karadeniz Teknik University, Trabzon, Turkey, 2012 | 18 | 2012 |
Modellerin Okuma-Yazma-Uygulama Yöntemi Ve Yedi Ilke Ile Uygulanmasinin Maddenin Tanecikli Yapisi Ve Yoğunluk Konularinin Kavramsal Anlaşilmasina Etkisi S OKUMUŞ, K DOYMUŞ Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 1603-1638, 2018 | 15 | 2018 |
THE EFFECTS OF MODEL SUPPORTED COOPERATIVE AND INDIVIDUAL LEARNING METHODS ON PROSPECTIVE SCIENCE TEACHERS’ UNDERSTANDING OF SOLUTIONS Z Ozdilek, S Okumus, K Doymus Journal of Baltic Science Education 17 (6), 945- 959, 2018 | 14 | 2018 |
Asitler ve bazlar konusunun anlaşılmasına farklı yöntemlerin etkisi O Çavdar, S OKUMUŞ, M ALYAR, K DOYMUŞ Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 11 (2 …, 2017 | 13* | 2017 |
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENLERİNİN İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME MODELİ HAKKINDA BİLGİ VE UYGULAMA DÜZEYLERİ: ERZURUM ÖRNEĞİ S DİKEL, S OKUMUŞ, K DOYMUŞ Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (2), 385-406, 2013 | 12 | 2013 |
A REVIEW OF NOVICE TEACHERS’ RELATIONSHIPS AMONG THEIR COLLEAGUES, PEERS AND ADMINISTRATORS STUDIES: AIMS, METHODOLOGIES, GENERAL KNOWLEDGE CLAIMS AND SUGGESTIONS S OKUMUŞ, B BİBER Western Anatolia Journal of Educational Sciences (WAJES), 1-22, 2011 | 12 | 2011 |
Kimyasal denge konusunun mikro boyutta anlaşılmasına farklı öğretim yöntemlerinin etkisi S Okumuş, O Çavdar, M Alyar, K Doymuş İlköğretim online 16 (2), 727-745, 2017 | 10 | 2017 |
Çözeltilerin İletkenliği Yardımıyla Maddenin Tanecikli Yapısının Anlaşılması S Okumuş, O Çavdar, K Doymuş Amasya Üniversitesi 4 (2), 220-245, 2015 | 10 | 2015 |
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENLERİ VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ YEDİ İLKELERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ K DOYMUŞ, S OKUMUŞ, B ÖZTÜRK, O ÇAVDAR, KOÇ Yasemin Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 134-149, 2014 | 10 | 2014 |
Fen ve teknoloji öğretmenleri ve öğretmen adaylarının iyi bir eğitim ortamı için yedi ilke hakkındaki görüşleri B ÖZTÜRK, S OKUMUŞ, KOÇ Yasemin, O ÇAVDAR, K DOYMUŞ Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 102-115, 2013 | 10 | 2013 |
Argümantasyon Destekli İşbirlikli Öğrenme Modelinin Akademik Başarıya, Eleştirel Düşünme Eğilimine ve Sosyobilimsel Konulara Yönelik Tutuma Etkisi S Okumuş Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 39 (2), 269-293, 2020 | 9 | 2020 |