Takip et
Seda Okumuş
Seda Okumuş
atauni.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Maddenin halleri ve ısı” ünitesinin bilimsel tartışma (argümantasyon) modeli ile öğretiminin öğrenci başarısına ve anlama düzeylerine etkisi
S Okumuş
Yayınlanmamış Yüksek Lisans Tezi. Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim …, 2012
1022012
The Effect of Argumentation Model on Student’s Achievement and Argumentation Skills Science.
S Okumuş, S Ünal
Elsevier: Social and Behavioral Science 46, 457-461, 2012
632012
İyi bir eğitim ortamı için yedi ilke``nin işbirlikli öğrenme ve modellerle birlikte uygulanmasının Fen Bilimleri dersinin anlaşılmasına etkisi
S Okumuş
452017
Fen eğitimi öğrencilerinin maddenin tanecikli yapısıyla ilgili anlamalarının belirlenmesi/determining understandings related to the particulate nature of matter of students at …
O Çavdar, S Okumuş, K Doymuş
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13 (33), 69-93, 2016
312016
Maddenin tanecikli yapısının mikro ve makro boyutta anlaşılmasının sağlanması
S OKUMUŞ, B ÖZTÜRK, K DOYMUŞ, M ALYAR
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi 4 (1), 349-368, 2014
29*2014
Maddenin Tanecikli Yapısının Anlaşılmasına Farklı Yöntemlerin ve Modellerin Etkisi.
O Çavdar, S Okumuş, M Alyar, K Doymuş
Erzincan University Journal of Education Faculty 18 (1), 2016
262016
The effect of cooperative learning model on academic achievement in physics
N Okur Akçay, K Doymuş, Ü Şimşek, S Okumuş
Energy Education Science and Technology 4 (4), 1915-1924, 2012
232012
Maddenin Halleri ve Isı
S Okumuş
Ünitesinin Bilimsel Tartışma (Argümantasyon) Modeli İle Öğretiminin Öğrenci …, 2012
202012
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME MODELİ VE İYİ BİR EĞİTİM İÇİN YEDİ İLKENİN SINIFTA BİRLİKTE UYGULANMASI
S OKUMUŞ, B ÖZTÜRK, KOÇ Yasemin, O ÇAVDAR, S AYDOĞDU
Ekev Akademi Dergisi, 493-502, 2013
192013
The effects of argumentation model on students’ achievement and understanding level on the unit of “states of matter and heat”
S Okumuş
Unpublished master’s thesis). Karadeniz Teknik University, Trabzon, Turkey, 2012
182012
Modellerin Okuma-Yazma-Uygulama Yöntemi Ve Yedi Ilke Ile Uygulanmasinin Maddenin Tanecikli Yapisi Ve Yoğunluk Konularinin Kavramsal Anlaşilmasina Etkisi
S OKUMUŞ, K DOYMUŞ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 18 (3), 1603-1638, 2018
152018
THE EFFECTS OF MODEL SUPPORTED COOPERATIVE AND INDIVIDUAL LEARNING METHODS ON PROSPECTIVE SCIENCE TEACHERS’ UNDERSTANDING OF SOLUTIONS
Z Ozdilek, S Okumus, K Doymus
Journal of Baltic Science Education 17 (6), 945- 959, 2018
142018
Asitler ve bazlar konusunun anlaşılmasına farklı yöntemlerin etkisi
O Çavdar, S OKUMUŞ, M ALYAR, K DOYMUŞ
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi 11 (2 …, 2017
13*2017
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENLERİNİN İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME MODELİ HAKKINDA BİLGİ VE UYGULAMA DÜZEYLERİ: ERZURUM ÖRNEĞİ
S DİKEL, S OKUMUŞ, K DOYMUŞ
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi 14 (2), 385-406, 2013
122013
A REVIEW OF NOVICE TEACHERS’ RELATIONSHIPS AMONG THEIR COLLEAGUES, PEERS AND ADMINISTRATORS STUDIES: AIMS, METHODOLOGIES, GENERAL KNOWLEDGE CLAIMS AND SUGGESTIONS
S OKUMUŞ, B BİBER
Western Anatolia Journal of Educational Sciences (WAJES), 1-22, 2011
122011
Kimyasal denge konusunun mikro boyutta anlaşılmasına farklı öğretim yöntemlerinin etkisi
S Okumuş, O Çavdar, M Alyar, K Doymuş
İlköğretim online 16 (2), 727-745, 2017
102017
Çözeltilerin İletkenliği Yardımıyla Maddenin Tanecikli Yapısının Anlaşılması
S Okumuş, O Çavdar, K Doymuş
Amasya Üniversitesi 4 (2), 220-245, 2015
102015
FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENLERİ VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ YEDİ İLKELERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİ
K DOYMUŞ, S OKUMUŞ, B ÖZTÜRK, O ÇAVDAR, KOÇ Yasemin
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 134-149, 2014
102014
Fen ve teknoloji öğretmenleri ve öğretmen adaylarının iyi bir eğitim ortamı için yedi ilke hakkındaki görüşleri
B ÖZTÜRK, S OKUMUŞ, KOÇ Yasemin, O ÇAVDAR, K DOYMUŞ
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi 8 (1), 102-115, 2013
102013
Argümantasyon Destekli İşbirlikli Öğrenme Modelinin Akademik Başarıya, Eleştirel Düşünme Eğilimine ve Sosyobilimsel Konulara Yönelik Tutuma Etkisi
S Okumuş
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 39 (2), 269-293, 2020
92020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20