Takip et
Ramazan NACAR
Ramazan NACAR
btu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
A Cultural Content Analysis of Multinational Companies' Web Sites
R Nacar, S Burnaz
Qualitative Market Research: An International Journal 14 (3), 274-288, 2011
562011
E-Ticaret Pazaryeri Web Sitelerinin Dinamikleri: Covid-19 Pandemi Sürecindeki Değişim
R Nacar, K Özdemir
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 16 (1 …, 2021
202021
Comparing the Foreign Trade and Logistic Performance of Turkey and EU Members with Cluster Analysis
T Danacı, R Nacar
Global Business Research Congress (GBRC), 2017
17*2017
Web Siteleri Firmalara Ne Kazandırabilir? Web Sitesi Kalitesi, Tüketici-Odaklı Marka Değeri ve Satın Alma Eğilimi Arasındaki İlişki
E Karaosmanoğlu, R Nacar, N Uray
Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 16 (1), 159-173, 2016
152016
Küresel Tüketici Kültürü Kavramıyla Birlikte Değişen Pazar Bölümlendirme Yaklaşımları: Uluslararası Pazarlama Literatürüne Bakış
R Nacar, N Uray
Yalova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 4 (8), 23-51, 2014
142014
International Marketing–Related Outward FDI Motives: Turkish MNCs’ Experience in the EU
N Uray, N Vardar, R Nacar
Progress in International Business Research: New Policy Challenges for …, 2012
132012
From commerce to e-commerce and social commerce: How global? How local?
R Nacar, K Özdemir
Industry 4.0 and Global Businesses, 2022
102022
Dinamik Fiyatlandırmada Algılanan Fiyat Adaletinin Marka İtibarına Etkisi: İDO Örneği
R Nacar, V Polat, F Geçti, M Çiçek
17. Ulusal Pazarlama Kongresi 17, 805-820, 2012
92012
Dijital Pazarlama Açısından Web Sitelerinin İçerik Analizi: Spor Ürünleri Sektöründe Bir Karşılaştırma
Ş Altınkaya, R Nacar
Turkish Journal of Marketing 5 (3), 179-200, 2020
8*2020
Küresel ve Yerel Tüketici Kimliğinin Küresel Tüketim Eğilimine Etkisi
R Nacar, N Uray
Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi 7 (2), 149-175, 2015
7*2015
Yerli ve Milli Sosyal Medyayı Tercih Etme Nedenleri
K Özdemir, R Nacar
Süleyman Demirel Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 42-69, 2020
42020
Web Sitelerinde Bilgi İçeriğinin Yerelleşmesi: Türk Çok Uluslu Şirketleri
R Nacar, Ş Burnaz
14. Ulusal Pazarlama Kongresi 14, 478-489, 2009
4*2009
Cross-Cultural Market Segmentation Based on Culture and Consumption Related Factors
R Nacar
İstanbul Technical University, Graduate School of Science and Technology, 2014
32014
Culture and Websites Interaction: Issues and Perspectives
R Nacar, S Burnaz, N Uray
Cross-Cultural Interaction: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications …, 2013
32013
Orta Asya’dan Balkanlar’a KOBİ Niteliğinde Aile İşletmeleri
R Nacar, Ü Yıldız
Yalova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 2 (4), 188-192, 2012
3*2012
The Challenge of International Market Segmentation in Emerging Markets
R Nacar, N Uray
Handbook of Research on Impacts of International Business and Political …, 2016
22016
The Challenge of International Market Segmentation in Emerging Markets
R Nacar, N Uray
International Business: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications …, 2016
22016
Turkish Companies with OFDI in the EU: An International Business and Marketing View
N Vardar, N Uray, R Nacar, C Aktan
COST IS0905 Project Management Committee and Working Group Meeting, 2011
22011
A systematic review of e-commerce websites literature in 2010-2020 period
K Özdemir, R Nacar
Business & Management Studies: An International Journal 10 (4), 1305–1323, 2022
12022
Küresel Milli Markalaşma ve TURQUALITY® Programı
TD Ünal, R Nacar, A Şeker
Iğdır Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 591-618, 2020
12020
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20