Üniversitelerde Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Akademik Başarı Düzeyleri, Yaşadıkları Sorunlar ve Çözüm Önerileri M Şahin, H Demirtaş Milli Eğitim Dergisi 43 (204), 88-113, 2014 | 42* | 2014 |
Avrupa Birliği ülkelerinde ve Türkiye'de öğretmen yetiştirme sistemlerinin karşılaştırılması M Şahin | 29 | 2006 |
2009 Pisa Başarılarına Göre Ülkelerin Genel ve İnsani Gelişmişlik Düzeyleri Arasındaki İlişki/According To Pisa 2009 Relationship between Countries' General and Human … C Korkmaz, M Şahin Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 10 (22), 225-247, 2013 | 22 | 2013 |
Milli Eğitim Bakanlığının Teşkilat ve Görevleri Hakkındaki 652 Sayılı Kanun Hükmünde Kararnameye İlişkin Okul Müdürlerinin Görüşleri/The School Principals' Views about the 652 … M Şahin, M Üstüner Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 11 (25), 2014 | 9* | 2014 |
LİSELERE KAYIT SİSTEMİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ C KORKMAZ, M ŞAHİN Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (4), 9-20, 2019 | 7 | 2019 |
Writing self-efficacy of international students learning Turkish as a second language M Sahin, B Genc The Reading Matrix: An International Online Journal 15 (2), 210-217, 2015 | 7 | 2015 |
Opinions of university students on effects of distance learning in Turkey during the Covid-19 pandemic M Şahin The African Educational Research Journal 9 (2), 526-543, 2021 | 6 | 2021 |
Dünyada Ve Türkiye'de Yükseköğretimde Uzaktan Eğitimin Tarihi Ve Gelişim Süreci M ŞAHİN Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 5 (7), 91-113, 2021 | 5 | 2021 |
Sosyal Medyaya İlişkin Okul Yöneticilerinin Görüşleri M Şahin, M Üstüner İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (1), 335-355, 2018 | 5 | 2018 |
Okulun çevre unsuru olarak sosyal medyaya ilişkin yönetici, öğretmen ve veli görüşleri M Şahin İnönü Üniversitesi Eğitimi Bilimleri Enstitüsü, 2017 | 4* | 2017 |
The effects of nomophobic behavior of university students on their intellectual thinking tendency M Şahin, S Bülbüloğlu African Educational Research Journal 9 (1), 197-204, 2021 | 3 | 2021 |
Authentic Leadership M Şahin Journal of Current Researches on Social Sciences 9 (1), 39-60, 2019 | 3 | 2019 |
İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİNE GÖRE İDEAL DİL ÖĞRENME YAŞI VE DİL SINIFI MEVCUDU M Şahin, M Üstüner, C Korkmaz International Journal of Language Academy 6 (2), 281-301, 2018 | 3 | 2018 |
19 MAYIS ATATÜRK’Ü ANMA, GENÇLİK VE SPOR BAYRAMI HAKKINDA BEDEN EĞİTİMİ ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ M Şahin, B Dönmez Milli Eğitim Dergisi 44 (202), 193-214, 2014 | 3 | 2014 |
Social media in the eye of parents M Şahin Education Quarterly Reviews 4 (3), 2021 | 2 | 2021 |
İngilizce Derslerinde Anadil Kullanımı Üzerine Bir Araştırma (Malatya İli Örneği) M Şahin, T Şahin IBAD Sosyal Bilimler Dergisi/Journal of Social Sciences 3 (5), 379-396, 2019 | 2* | 2019 |
Eğitimde Oturma Düzeninin Önemi M Şahin Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi 4 (1), 73-101, 2019 | 2* | 2019 |
The Opinions of School Administrators, Teachers and Parents about how Social Media Supports and Obstructs Education M Şahin, M Üstüner Journal of Current Researches on Social Sciences 8 (1), 83-104, 2018 | 1 | 2018 |
Okul Yöneticilerinin İnsan Haklarına İlişkin Görüşleri. M Şahin, M Üstüner Ilkogretim Online 13 (3), 2014 | 1 | 2014 |
Okul Yönetiminde İletişim Becerisinin Önemi M Şahin Eğitim Bilimleri Alanında Uluslararası Araştırmalar 1, 49-74, 2022 | | 2022 |