Türkçe öğretiminde Web 2.0 uygulaması olarak Learningapps’ ın kullanımı BF KARADAĞ, S GARİP Çocuk Edebiyat ve Dil Eğitimi Dergisi 4 (1), 21-40, 2021 | 29 | 2021 |
TÜRKÇENİN YABANCI DİL OLARAK ÖĞRETİMİNDE DRAMA YÖNTEMİNİN AKICI KONUŞMA ÜZERİNDEKİ ROLÜ BF KARADAĞ, A GÖÇER Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi 7 (1), 431-446, 2018 | 17 | 2018 |
Use of learningapps as a web 2.0 application in turkish teaching BF Karadağ, S Garip Journal of Child, Literature and Language Education 4 (1), 21-40, 2021 | 12 | 2021 |
Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretiminde Görev Temelli Öğrenme Yönteminin Dilin İletişimsel İşlevi Açısından Önemi A GÖÇER, BF KARADAĞ Artvin Çoruh Üniversitesi Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi 6 (2), 58-73, 2020 | 7 | 2020 |
Türkçeyi yabancı dil olarak öğrenen öğrencilerin anlama-anlatma becerilerine yönelik bir eylem araştırması BF Karadağ Erciyes Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2017 | 6 | 2017 |
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Whatsapp Uygulamasının Kullanımının Sözcük Öğretimi Bakımından İşlevselliği A GÖÇER, BF KARADAĞ Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 17 (46), 322-340, 2020 | 5 | 2020 |
Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde İletişimsel Becerilerin Geliştirilmesi Durumunun İncelenmesi A GÖÇER, BF Karadağ Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 7 (2), 71-80, 2020 | 4 | 2020 |
Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Telaffuz Becerisi Açısından Karaokenin Kullanılması BF KARADAĞ, M DINCER Aydın Tömer Dil Dergisi 7 (1), 91-116, 2022 | 3 | 2022 |
Yazma Becerisini Ölçmek İçin Ayrılan Sınav Süresinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi BF KARADAĞ Çocuk, Edebiyat ve Dil Eğitimi Dergisi 1 (1), 20-38, 2018 | 3 | 2018 |
Türk dili ve edebiyatı öğretmen adaylarının pedagojik formasyon eğitimi programında yer alan özel öğretim yöntemleri dersinin niteliğine ilişkin görüşleri O Yılmaz, BF Karadağ Turkish Studies, 2016 | 3 | 2016 |
Türkçenin ikinci dil olarak öğretiminde görev temelli öğretim yönteminin iletişimsel beceriler bağlamında kullanımı BF Karadağ Erciyes Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2021 | 2 | 2021 |
İstasyon Tekniğinin Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretiminde Kullanımı BF Karadağ İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (2), 560-578, 2020 | 2 | 2020 |
Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Gerçek Yaşam Becerilerinin Görev Temelli Öğretim Yöntemi ile Kazandırılması BF KARADAĞ, A GÖÇER Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 19 (3), 780-798, 2022 | 1 | 2022 |
Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Söz Varlığının Sözlük Okuma Yoluyla Geliştirilmesi Üzerine Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi A GÖÇER, BF KARADAĞ Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 10 (4), 1672-1695, 2021 | 1 | 2021 |
İkinci Dil Öğretiminde Konuşma Dilinin Yeri: Öğreticiler Ne Düşünüyor? BF KARADAĞ, M AKYURT Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi, 951-970, 2023 | | 2023 |
Türkçe Öğretiminde Etkileşimli Sınıf Ortamlarının Rolü S GARİP, BF KARADAĞ Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 21 (3), 1690-1709, 2023 | | 2023 |
Türkçenin İkinci Dil Olarak Öğretiminde Konuşma Becerisinin Görev Temelli Öğretim Yöntemi ile Geliştirilmesi BF Karadağ, A Göçer Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 24 (3), 469-482, 2022 | | 2022 |
The Use of Monologues with Supporting Paralinguistic Elements in the Development of Speaking Skills in Teaching Turkish as a Second Language A Göçer, BF Karadağ Teaching Turkish and Turkic Languages During the Pandemic: Past, Present and …, 2022 | | 2022 |
A Study On Developing Fluency And Accuracy Skills In Teaching Turkish As A Second Language BF KARADAĞ, M ERCAN Sakarya University Journal of Education 12 (4), 886-904, 2022 | | 2022 |
ÇOCUKLARA KÖK DEĞERLERİN KAZANDIRILMASINDA İZLEME METİNLERİNİN YERİ: 120 FİLMİ ÖRNEĞİ S GARİP, BF KARADAĞ | | 2022 |