Takip et
Burcin KAPLAN
Burcin KAPLAN
Istanbul Aydin University-Department of International Trade
aydin.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Entrepreneurial characteristics and competencies as determinants of corporate performance: A study on small enterprises in Mogadishu, Somalia
A Mahadalle, B Kaplan
International Journal of Research-Granthaalayah 5 (5), 243-254, 2017
502017
MOBİL UYGULAMA KULLANIMININ BENİMSENMESİ: TEKNOLOJİ KABUL MODELİ İLE BİR ÇALIŞMA
SC Yildirir, B Kaplan
Kafkas Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 10 (19), 22-51, 2019
482019
FACTORS INFLUENCING WOMEN ENTREPRENEURS BUSINESSSUCCESS IN SOMALIA
NS Guled
İSTANBUL AYDIN UNIVERSITY INSTITUTE OF SOCIAL SCIENCES, 2017
252017
Konut Pazarlamasında Pazarlama Karması Stratejileri Üzerine Bir Araştırma
Ö Su, B Kaplan
Bartın Üniversitesi İİ BF Dergisi 8 (15), 1-26, 2017
18*2017
C kuşağı tüketici davranışları ve C kuşağına yönelik pazarlama stratejileri: Türkiye’de Gsm sektörünün bu kuşağa yaklaşımı
B KAPLAN
162013
ÜRÜN KARMASI OPTİMİZASYONU KARARLARINDA KISITLAR TEORİSİ KULLANIMI VE BİR UYGULAMA
B KAPLAN, ÖA KASAPOĞLU
Öneri Dergisi 10 (40), 45-58, 2013
122013
İktisadi düşünce tarihi çerçevesinde girişimcilik kavramının gelişimi
CŞ Eyel, G Ünkaya, B Kaplan
İstanbul Ticaret Üniversitesi, 2019
112019
Oturum amaçlı konut pazarlamasında müşteri tercihleriyle ilgili bir araştırma
Ö Su
İstanbul Aydın Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü 101, 2016
92016
Branding and Yemeni Organizations’ Willingness to Pay a Price Premium for Audit Services
M Ghaleb, B Kaplan
Istanbul Management Journal, 127-143, 2020
82020
Uluslararası girişimci kobilerde e-pazarlama odaklılık ve web sitesi kullanımı: Küresel doğan işletmeler üzerine bir araştırma
B Kaplan
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015
82015
THE EFFECT OF BUSINESS ADMINISTRATION STUDENTS'INDIVIDUAL VALUES ON THEIR ENTREPRENEURIAL TENDENCY IN ISTANBUL1
CŞ Eyel, B Kaplan, G Ünkaya
Economics & Sociology 13 (4), 187-212, 2020
72020
Kurumsal eğitim veren eğitmenlerde girişimci kişilik ile işkoliklik ilişkisi
M Öztirak
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017
72017
Marketing strategies for the generation “C” consumer behavior: An overview for the GSM market in Turkey
B Kaplan
Handbook of Research on Developing Sustainable Value in Economics, Finance …, 2015
72015
Factors Affecting Customers’ Purchasing Behavior in Online Shopping
S Azami, B Kaplan
Available at SSRN 3377148, 2019
62019
The power of Instagram brand communities: An overview about cosmetic brands on Instagram
O RAMLE, B KAPLAN
Florya Chronicles of Political Economy 5 (1), 1-14, 2019
62019
Impact of Internships on Students Personal, Interpersonal, Academic, Occupational and Civic Characteristics in Turkish Academic Institutions
AMI Alnajjar, B Kaplan
International Journal of Sciences: Basic and Applied Research (IJSBAR …, 2020
42020
The effects of utilitarian and hedonic motives on mobile application marketing: comparison of students and graduates
SC Yildirir, B Kaplan
International Journal of Engineering, Science and Mathematics 7 (9), 62-85, 2018
42018
Kısıtlar teorisi altında ürün karması optimizasyonu
B Kaplan
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010
42010
Managing The Relationship Between E-CRM, Online Customer Satisfaction and Loyalty in Digital B2c Markets: The Case of Turkish Fashion Companies
AA Ni̇coli̇ne, B Kaplan
Academic Review of Humanities and Social Sciences 3 (2), 403-418, 2020
32020
Endüstriyel Pazarda İlişki Kalitesi ve Müşterinin Algıladığı Değer İlişkisinde Tedarikçi Değiştirme Maliyetinin Aracı Etkisi
M Yılmaz, B Kaplan
İşletme Araştırmaları Dergisi 14 (1), 33-53, 2022
22022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20