Feride Karaca
Feride Karaca
marmara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
A path model for technology integration into elementary school settings in Turkey
F Karaca, G Can, S Yildirim
Computers & Education 68, 353-365, 2013
1092013
Sağlık yüksekokulu öğrencilerinin problem çözme becerilerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi
E Yılmaz, F Karaca, E Yılmaz
Atatürk Üniversitesi Hemşirelik Yüksekokulu Dergisi 12 (1), 38-48, 2009
482009
An Investigation of Preservice Teachers' Technological Pedagogical Content Knowledge Based on a Variety of Characteristics.
F Karaca
International Journal of Higher Education 4 (4), 128-136, 2015
362015
Factors associated with technology integration to elementary school settings: a path model
F Karaca
Middle East Technical University, 2011
172011
İlköğretim öğretmenleri derslerinde ne tür öğretim araç ve gereçleri kullanmaktadırlar
F Karaca
Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 32, 131-148, 2011
162011
Technology utilisation in elementary schools in Turkey’s capital: a case study
F Karaca, G Can, S Yildirim
Educational Studies 39 (5), 552-567, 2013
152013
Teacher and student perceptions about technology use in an elementary school in Ankara
F Karaca
Journal of Social Studies Education Research 2 (2), 43-59, 2011
122011
Üniversite öğrencilerinin internet bağımlılığı düzeyleri ile akıllı telefon kullanma alışkanlıkları arasındaki ilişkilerin incelenmesi
F Karaca
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 581-597, 2017
82017
Ergenlerin demografik özelliklerine göre bilişsel kapılma ve siber aylaklık etkinlik düzeylerinin incelenmesi
Ö Tanrıverdi, F Karaca
Addicta: The Turkish Journal on Addiction 5, 285-315, 2018
72018
Undergraduate students’ purposes of utilizing social networks: A survey research
F Karaca
European Journal of Research on Education 3 (2), 50-57, 2015
72015
Ortaöğretim kurumu öğretmenlerinin Web 2.0 uygulamaları için haberdarlıklarının, yeterlilik düzeylerinin, kullanım sıkılıklarının ve eğitsel amaçlı kullanım biçimlerinin …
F KARACA, N AKTAŞ
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (2), 212-230, 2019
62019
Investigating the relationships between adolescents’ levels of cognitive absorption and cyberloafing activities according to demographic characteristics
Ö Tanrıverdi, F Karaca
ADDICTA-THE TURKISH JOURNAL ON ADDICTIONS 5 (2), 285-315, 2018
62018
The relations between university students’ internet addiction and smart phone usage habits
F Karaca
42017
Elementary School Teachers' Instructional Design Process: An Insight into Teachers’ Daily Practices
F Karaca, S Yildirim, E Kiraz
Society for Information Technology & Teacher Education International …, 2008
42008
Social Network Addiction Scale Development: Validity and Reliability Study/Sosyal Ag Bagimliligi Olcegi'nin Gelistirilmesi: Gecerlik ve Guvenirlik Calismasi.
F Karaca, OG Yildirim, T Kulaksiz
Addicta: The Turkish Journal on Addictions 6 (2), 337-361, 2019
32019
Perceptions of the school staff for the curriculum change at a K12 school setting
MH Baturay, F Karaca
8th International Educational Technology Conference. Online papers, 2008
32008
Implementation of technology related professional development strategies in an elementary school in Ankara
F KARACA, S YILDIRIM
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 9 (1), 24-33, 2013
22013
Perceptions of the school staff for the curriculum change at a K12 school setting” 8th International Educational Technology Conference
MH Baturay, F Karaca
Online papers, 2008
22008
Development of a scale to determine high school students’ purposes for the utilization of social networks via smart phones
AP Karaca, MA Tamer
E-International Journal of Educational Research 8 (3), 34-45, 2017
12017
Integration of Computer Technology into Turkish Early Childhood Curriculum
P Yuksel, F Karaca, S Yildirim
Society for Information Technology & Teacher Education International …, 2008
12008
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20