Takip et
Feride Karaca
Feride Karaca
marmara.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
A path model for technology integration into elementary school settings in Turkey
F Karaca, G Can, S Yildirim
Computers & Education 68, 353-365, 2013
1862013
An Investigation of Preservice Teachers' Technological Pedagogical Content Knowledge Based on a Variety of Characteristics.
F Karaca
International Journal of Higher Education 4 (4), 128-136, 2015
612015
Ortaöğretim kurumu öğretmenlerinin web 2.0 uygulamaları için haberdarlıklarının, yeterlilik düzeylerinin, kullanım sıkılıklarının ve eğitsel amaçlı kullanım biçimlerinin …
F KARACA, N AKTAŞ
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (2), 212-230, 2019
302019
Factors associated with technology integration to elementary school settings: a path model
F Karaca
Middle East Technical University, 2011
242011
Investigating the Relationships between Adolescents' Levels of Cognitive Absorption and Cyberloafing Activities according to Demographic Characteristics.
Ö Tanrıverdi, F Karaca
Addicta: The Turkish Journal on Addictions 5 (2), 2018
232018
İlköğretim öğretmenleri derslerinde ne tür öğretim araç ve gereçleri kullanmaktadırlar
F Karaca
Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 32, 131-148, 2011
212011
Ergenlerin demografik özelliklerine göre bilişsel kapılma ve siber aylaklık etkinlik düzeylerinin incelenmesi
Ö Tanrıverdi, F Karaca
Addicta: The Turkish Journal on Addiction 5 (2), 285-315, 2018
182018
Üniversite öğrencilerinin internet bağımlılığı düzeyleri ile akıllı telefon kullanma alışkanlıkları arasındaki ilişkilerin incelenmesi
F KARACA
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 581-597, 2017
182017
Technology utilisation in elementary schools in Turkey’s capital: a case study
F Karaca, G Can, S Yildirim
Educational Studies 39 (5), 552-567, 2013
182013
Teacher and student perceptions about technology use in an elementary school in Ankara
F Karaca
Journal of Social Studies Education Research 2 (2), 43-59, 2011
172011
A path model of contextual factors influencing science teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge
T Kulaksız, F Karaca
Education and Information Technologies 28 (3), 3001-3026, 2023
92023
THE RELATIONS BETWEEN UNIVERSITY STUDENTS'INTERNET ADDICTION AND SMART PHONE USAGE HABITS.
F Karaca
Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education Faculty, 2017
92017
Undergraduate students’ purposes of utilizing social networks: A survey research
F Karaca
European Journal of Research on Education 3 (2), 50-57, 2015
82015
Social network addiction scale development: Validity and reliability study
F Karaca, OG Yıldırım, T Kulaksız
Addicta: The Turkish Journal on Addictions 6 (2), 2019
72019
Cinsiyetin internet bağımlılığı, problemli internet kullanımı, siber zorbalık ve siber mağduriyet değişkenleri üzerine etkisi: bir meta-analiz çalışması
Ö Öksüz
PQDT-Global, 2019
72019
Development of a scale to determine high school students’ purposes for the utilization of social networks via smart phones
AP Karaca, MA Tamer
E-International Journal of Educational Research 8 (3), 34-45, 2017
72017
Elaboration of science teachers’ technology-based lesson practices in terms of contextual factors influencing TPACK
T Kulaksız, F Karaca
Research in Science & Technological Education, 1-21, 2022
52022
Perceptions of the school staff for the curriculum change at a K12 school setting
MH Baturay, F Karaca
8th International Educational Technology Conference. Online papers, 682-685, 2008
52008
Sosyal Ağ Bağımlılığı Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
F KARACA, OG YILDIRIM, T KULAKSIZ
Addicta: The Turkish Journal on Addictions 6 (2), 337-360, 2019
42019
Elementary School Teachers' Instructional Design Process: An Insight into Teachers’ Daily Practices
F Karaca, S Yildirim, E Kiraz
Society for Information Technology & Teacher Education International …, 2008
42008
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20