A path model for technology integration into elementary school settings in Turkey F Karaca, G Can, S Yildirim Computers & Education 68, 353-365, 2013 | 136 | 2013 |
Sağlık yüksekokulu öğrencilerinin problem çözme becerilerinin bazı değişkenler açısından incelenmesi E Yılmaz, F Karaca, E Yılmaz Atatürk Üniversitesi Hemşirelik Yüksekokulu Dergisi 12 (1), 38-48, 2009 | 53 | 2009 |
An Investigation of Preservice Teachers' Technological Pedagogical Content Knowledge Based on a Variety of Characteristics. F Karaca International Journal of Higher Education 4 (4), 128-136, 2015 | 44 | 2015 |
Factors associated with technology integration to elementary school settings: a path model F Karaca Middle East Technical University, 2011 | 21 | 2011 |
Ortaöğretim kurumu öğretmenlerinin web 2.0 uygulamaları için haberdarlıklarının, yeterlilik düzeylerinin, kullanım sıkılıklarının ve eğitsel amaçlı kullanım biçimlerinin … F KARACA, N AKTAŞ Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 21 (2), 212-230, 2019 | 17 | 2019 |
İlköğretim öğretmenleri derslerinde ne tür öğretim araç ve gereçleri kullanmaktadırlar F Karaca Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi 32, 131-148, 2011 | 17 | 2011 |
Teacher and student perceptions about technology use in an elementary school in Ankara F Karaca Journal of Social Studies Education Research 2 (2), 43-59, 2011 | 16 | 2011 |
Üniversite öğrencilerinin internet bağımlılığı düzeyleri ile akıllı telefon kullanma alışkanlıkları arasındaki ilişkilerin incelenmesi F Karaca Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 581-597, 2017 | 15 | 2017 |
Technology utilisation in elementary schools in Turkey’s capital: a case study F Karaca, G Can, S Yildirim Educational Studies 39 (5), 552-567, 2013 | 15 | 2013 |
Oryantiring uygulamalarının ilköğretim programlarındaki fonksiyonelliği F Karaca Beden Eğitimi ve Spor Anabilim Dalı Yüksek Lisans Tezi, Sağlık Bilimleri …, 2008 | 14 | 2008 |
Yeni tip asimetrik Schiff bazları ve geçiş metal komplekslerinin sentezi ve karakterizasyonu F Karaca Çukurova Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, 2010 | 11 | 2010 |
Investigating the relationships between adolescents’ levels of cognitive absorption and cyberloafing activities according to demographic characteristics Ö Tanrıverdi, F Karaca Addicta: The Turkish Journal on Addictions 5 (2), 285-315, 2018 | 10 | 2018 |
Sekizinci sınıf öğrencilerinin TIMSS matematik başarılarının bazı değişkenler açısından incelenmesi: Eskişehir ili örneği F Karaca Yayımlanmamış yüksek lisans tezi). Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, Eskişehir, 2018 | 10 | 2018 |
Ergenlerin demografik özelliklerine göre bilişsel kapılma ve siber aylaklık etkinlik düzeylerinin incelenmesi Ö Tanrıverdi, F Karaca Addicta: The Turkish Journal on Addiction 5 (2), 285-315, 2018 | 8 | 2018 |
Undergraduate students’ purposes of utilizing social networks: A survey research F Karaca European Journal of Research on Education 3 (2), 50-57, 2015 | 7 | 2015 |
The relations between university students’ internet addiction and smart phone usage habits F Karaca e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ), 2017 | 6 | 2017 |
Oryantiring nedir F Karaca TC Başbakanlık Gençlik ve Spor Genel Müdürlüğü Türkiye Dağcılık Federasyonu …, 2003 | 5 | 2003 |
Elementary School Teachers' Instructional Design Process: An Insight into Teachers’ Daily Practices F Karaca, S Yildirim, E Kiraz Society for Information Technology & Teacher Education International …, 2008 | 4 | 2008 |
Social Network Addiction Scale Development: Validity and Reliability Study/Sosyal Ag Bagimliligi Olcegi'nin Gelistirilmesi: Gecerlik ve Guvenirlik Calismasi. F Karaca, OG Yildirim, T Kulaksiz Addicta: The Turkish Journal on Addictions 6 (2), 337-361, 2019 | 3 | 2019 |
Sosyal Ağ Bağımlılığı Ölçeği’nin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması F KARACA, OG YILDIRIM, T KULAKSIZ Addicta: The Turkish Journal on Addictions 6 (2), 337-360, 2019 | 3 | 2019 |