Follow
Alaattin Basoda
Alaattin Basoda
Aksaray Üniversity, Tourism Faculty, Department of Tourist Guiding, Dr.
Verified email at aksaray.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Kişilik Özelliklerinin Belirlenmesi ve Turizm Sektörüne Uyumu Açısından Değerlendirilmesi
Z Aslan, Ş Ünüvar, A Başoda
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 23 (2), 203-219, 2012
682012
İşe Tutkunluk: Kavramsal Açıdan Bir İnceleme
A Başoda
Uluslararası Tarih ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 9 (17), 71-98, 2017
662017
Elektronik Tüketici Yorumlarının Nitel Çözümlemesi ve Pazarlama Bilgi Aracı Olarak Kullanımı: Tatil Otellerine Yönelik Bir Uygulama
Y Bilim, A Başoda, Ö Özer
14. Ulusal Turizm Kongresi, 387-407, 2013
402013
Gastronomi Uzmanlığı, Turları ve Rehberliği: Kavramsal Bir Çerçeve
A Başoda, S Aylan, R Kılıçhan, Y Acar
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 11 (3), 1809-1826, 2018
392018
Algılanan Hizmet Verme Yatkınlığının Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Konaklama İşletmelerinde Bir Araştırma
S Unuvar, A Basoda
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi (SOİD) 9 (1), 46-64, 2012
232012
Turistlerin Karar Verme Sürecinin Amaca Yönelik Davranış Modeli ile Değerlendirilmesi: Mevlana Şeb-i Arus Törenleri Örneği
A Başoda, S Aylan
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 25 (1), 88-104, 2014
182014
Konaklama İşletmelerinde Çalışanların Müşteri Odaklılığının İşgören Devrine Etkisi: İş Tatmininin Aracılık Rolü
S Kuşluvan, A Başoda, H Kuşluvan
Anatolia:Turizm Araştırmaları Dergisi 27 (1), 79-95, 2016
152016
Otel çalışanlarının hizmet verme yatkınlığının iş tatmini üzerindeki etkisi
A Başoda
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi 19 (41. YIL …, 2016
82016
Müşteri Odaklılığın İşe Adanmaya Etkisi: Turizm İşletmelerinde Karşılaştırmalı Bir Araştırma
A Başoda
Turizm Akademik Dergisi 7 (1), 161-180, 2020
62020
Deneyimsel Turist Rehberliği: Kavramsal Bir Çerçeve ve Model Önerisi
A Başoda, F Varol
Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi 11 (4), 1716-1738, 2022
52022
Exploring Hotel Employees’ Individual and Work-Related Outcomes from the aspect of Customer Online Reviews: A Qualitative Approach
A Basoda
13th International Academic Conference, 42-52, 2014
52014
A Conceptual framework for gastronomy expertise, gastronomic tours and gastronomic guidance
A Başoda, S Aylan, R Kılıçhan, Y Acar
Hitit University Journal of Social Sciences Institute, 11 (3), 1809-1826, 2018
42018
Türkiye’de Turist Rehberliği Lisans Programlarındaki Akademik Personel İstihdamının Değerlendirilmesi
S Aylan, A Başoda
Turist Rehberliği Üzerine Güncel Araştırmalar 1, 132-154, 2018
42018
Türkiye’de Turist Rehberliği Lisans Programlarının Sayısal Açıdan Yapısal ve Coğrafik Değerlendirmesi
A Başoda, S Aylan
Turist Rehberliği Üzerine Güncel Araştırmalar 1, 94-113, 2018
42018
Bilinçli Farkindalık, Mesleki Bağlılık ve Ruminatif Düşünme İlişkisi:Turizm Rehberliği Öğrencilerine Yönelik Bir Araştirma
A Başoda, F Gümüş Dönmez
Journal of Gastronomy, Hospitality and Travel 5 (3), 1141–1158, 2022
32022
The role of emoji use in destination decision making
A Basoda, S Dogan, C Cobanoglu
Digital Marketing and Social Media Strategies for Tourism & Hospitality …, 2022
32022
Deneyimsel Mesleki Farkındalığın Tutumsal Öğrenme Çıktıları: Turizm Rehberliği Lisans Öğrencilerine Yönelik Pilot Uygulama
A Başoda, Y Acar
Turist Rehberliği Dergisi 4 (2), 182-212, 2022
22022
Turist Rehberliğinde Uyum Sağlama Farkındalığı
A Başoda
Örnek Olaylarla Turist Rehberliği 1, 109-124, 2020
22020
Scopus Veri Tabanı Üzerinden Etkinlik Pazarlaması Alanına İlişkin Panoramik Bir Bakış
FK Aylan, A Başoda
İşletme Araştırmaları Dergisi 14 (3), 1841–1858, 2022
12022
Bilinçli Kariyer Farkındalığı: Kavramsallaştırma ve Ölçek Geliştirme
A BAŞODA
Journal of Global Tourism and Technology Research 4 (2), 90-114, 2023
2023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20