Follow
Alaattin Basoda
Alaattin Basoda
Aksaray Üniversity, Tourism Faculty, Department of Tourist Guiding, Dr.
Verified email at aksaray.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
İşe Tutkunluk: Kavramsal Açıdan Bir İnceleme
A Başoda
Uluslararası Tarih ve Sosyal Araştırmalar Dergisi 9 (17), 71-98, 2017
662017
Turizm Eğitimi Alan Öğrencilerin Kişilik Özelliklerinin Belirlenmesi ve Turizm Sektörüne Uyumu Açısından Değerlendirilmesi
Z Aslan, Ş Ünüvar, A Başoda
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 23 (2), 203-219, 2012
662012
Elektronik Tüketici Yorumlarının Nitel Çözümlemesi ve Pazarlama Bilgi Aracı Olarak Kullanımı: Tatil Otellerine Yönelik Bir Uygulama
Y Bilim, A Başoda, Ö Özer
14. Ulusal Turizm Kongresi, 387-407, 2013
402013
Gastronomi Uzmanlığı, Turları ve Rehberliği: Kavramsal Bir Çerçeve
A Başoda, S Aylan, R Kılıçhan, Y Acar
Hitit Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 11 (3), 1809-1826, 2018
392018
Algılanan Hizmet Verme Yatkınlığının Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Konaklama İşletmelerinde Bir Araştırma
S Unuvar, A Basoda
Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi (SOİD) 9 (1), 46-64, 2012
232012
Turistlerin Karar Verme Sürecinin Amaca Yönelik Davranış Modeli ile Değerlendirilmesi: Mevlana Şeb-i Arus Törenleri Örneği
A Başoda, S Aylan
Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi 25 (1), 88-104, 2014
182014
Konaklama İşletmelerinde Çalışanların Müşteri Odaklılığının İşgören Devrine Etkisi: İş Tatmininin Aracılık Rolü
S Kuşluvan, A Başoda, H Kuşluvan
Anatolia:Turizm Araştırmaları Dergisi 27 (1), 79-95, 2016
152016
Otel çalışanlarının hizmet verme yatkınlığının iş tatmini üzerindeki etkisi
A Başoda
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi 19 (41. YIL …, 2016
82016
Müşteri Odaklılığın İşe Adanmaya Etkisi: Turizm İşletmelerinde Karşılaştırmalı Bir Araştırma
A Başoda
Turizm Akademik Dergisi 7 (1), 161-180, 2020
62020
Deneyimsel Turist Rehberliği: Kavramsal Bir Çerçeve ve Model Önerisi
A Başoda, F Varol
Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi 11 (4), 1716-1738, 2022
52022
Exploring Hotel Employees’ Individual and Work-Related Outcomes from the aspect of Customer Online Reviews: A Qualitative Approach
A Basoda
13th International Academic Conference, 42-52, 2014
52014
A Conceptual framework for gastronomy expertise, gastronomic tours and gastronomic guidance
A Başoda, S Aylan, R Kılıçhan, Y Acar
Hitit University Journal of Social Sciences Institute, 11 (3), 1809-1826, 2018
42018
Türkiye’de Turist Rehberliği Lisans Programlarındaki Akademik Personel İstihdamının Değerlendirilmesi
S Aylan, A Başoda
Turist Rehberliği Üzerine Güncel Araştırmalar 1, 132-154, 2018
42018
Türkiye’de Turist Rehberliği Lisans Programlarının Sayısal Açıdan Yapısal ve Coğrafik Değerlendirmesi
A Başoda, S Aylan
Turist Rehberliği Üzerine Güncel Araştırmalar 1, 94-113, 2018
42018
Bilinçli Farkindalık, Mesleki Bağlılık ve Ruminatif Düşünme İlişkisi:Turizm Rehberliği Öğrencilerine Yönelik Bir Araştirma
A Başoda, F Gümüş Dönmez
Journal of Gastronomy, Hospitality and Travel 5 (3), 1141–1158, 2022
32022
The role of emoji use in destination decision making
A Basoda, S Dogan, C Cobanoglu
Digital Marketing and Social Media Strategies for Tourism & Hospitality …, 2022
32022
Deneyimsel Mesleki Farkındalığın Tutumsal Öğrenme Çıktıları: Turizm Rehberliği Lisans Öğrencilerine Yönelik Pilot Uygulama
A Başoda, Y Acar
Turist Rehberliği Dergisi 4 (2), 182-212, 2022
22022
Turist Rehberliğinde Uyum Sağlama Farkındalığı
A Başoda
Örnek Olaylarla Turist Rehberliği 1, 109-124, 2020
22020
Scopus Veri Tabanı Üzerinden Etkinlik Pazarlaması Alanına İlişkin Panoramik Bir Bakış
FK Aylan, A Başoda
İşletme Araştırmaları Dergisi 14 (3), 1841–1858, 2022
12022
Bilinçli Kariyer Farkındalığı: Kavramsallaştırma ve Ölçek Geliştirme
A BAŞODA
Journal of Global Tourism and Technology Research 4 (2), 90-114, 2023
2023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20