Takip et
Hanife Gülhan Orhan Karsak
Hanife Gülhan Orhan Karsak
Kırklareli Üniversitesi, Yıldız Teknik Üniversitesi PhD
klu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip - Ana Sayfa
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
The effect of using cooperative and individual weblog to enhance writing performance
HGO Karsak, S Fer, F Orhan
Journal of Educational Technology & Society 17 (4), 229-241, 2014
252014
Bilgisayar destekli öğretimin ilkokuma yazma başarısına etkisi
HG Orhan
Marmara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2007
202007
Bireysel ve işbirlikli blogla bütünleştirilmiş yazma öğretiminin normal ve üstün zekâlı öğrencilerin yazma performanslarına etkisi (Effect of writing instruction integrated …
HG Orhan Karsak
Unpublished doctoral thesis, 2014
122014
Seels ve Glasgow'Generic Model'in Bir Değerlendirmesi.
O Karsak, H Gülhan
Ilkogretim Online 13 (1), 2014
11*2014
The Effects of Pre-service Teachers’ Extracurricular Study Habits and Emotion Regulation on Lifelong Learning Tendencies in Covid-19 Process
MY HG Orhan Karsak
International Journal of Curriculum and Instruction 13 (1), 2021
102021
Türkçe ders kitaplarında millî ve kültürel kavramların incelenmesi
HGO KARSAK, EG ÖZENÇ
Ana Dili Eğitimi Dergisi 7 (3), 709-735, 2019
92019
İlkokul Birinci ve İkinci Sınıf Türkçe Ders Kitaplarında Milli ve Kültürel Kavramlara Yer Verilme Durumu
EG Özenç, HG Orhan-Karsak
Değerler Eğitimi Dergisi 17 (37), 349-379, 2019
92019
The effects of speaking instruction via whole language approach collaborative instructional design on pre-service teachers’ speaking anxiety and speaking self-efficacy: The …
EG Özenç, HG Orhan-Karsak, M Özenç
International Journal of Curriculum and Instruction 13 (1), 149-168, 2021
82021
Reflections of the changing education system according to the views of the school managers: Turkey sample
HG Orhan-Karsak
Universal Journal of the Educational Research 5 (8), 1308-1322, 2017
82017
Bireysel ve işbirlikli blogla bütünleştirilmiş yazma öğretiminin normal ve üstün zekâlı öğrencilerin yazma performanslarına etkisi
HG Karsak
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014
82014
Investigation of Teacher Candidates' Opinions about Instructional Technologies and Material Usage.
HG Orhan-Karsak
Journal of Education and Training Studies 5 (5), 204-216, 2017
62017
The Two Faces of Teacher Candidates' Portfolio Experiences: Tradition and Facebook.
HGO Karsak
Universal Journal of Educational Research 4 (n12A), 216-225, 2016
62016
Bilgisayar Destekli İlk Okuma Yazma Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
HGO KARSAK
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi, 2014
62014
EĞİTİMDE PROGRAM DEĞERLENDİRME KAPSAMINDA UZMAN YÖNELİMLİ DEĞERLENDİRME MODELİ’NE GENEL BİR BAKIŞ
HG ORHAN-KARSAK
The Journal of Academic Social Science 66 (66), 161-176, 2019
52019
Bilgisayar Destekli Öğretimin, Okul Öncesinde Eğitim Alma Ve Anne Baba Çabasina Göre İlkokuma Yazma Başarisina Etkisinin İncelenmesi
HGO Karsak, ADA Sefer, M AŞICI
Education Sciences 9 (3), 276-292, 2014
52014
Bilgisayar destekli ilk okuma yazma öğretimine ilişkin öğretmen görüşlerinin incelenmesi
HG ORHAN KARSAK
Akademik Bakış Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi, 2014
52014
Bilgisayar Destekli Öğretimin İlkokuma Yazma Başarısına Etkisi
HG ORHAN KARSAK
52014
Gifted filmi bağlamında özel yeteneklilere ve eğitimlerine genel bir bakış
N Afat, H Kadıoğlu Ateş, HG Orhan Karsak
Turkish Studies (Elektronik), 2020
42020
Metaphorical Perceptions and Views of Teachers About Gifted and Talented Students and Their Education
HG Orhan Karsak, B Gider
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi 8 (4), 961-982, 2019
42019
Öğretmenlerin özel yetenekli öğrenciler ve eğitimlerine ilişkin görüşleri ve metaforik algıları
HGO Karsak, B Gider
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi, 2019
42019
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20