Takip et
Tuba AYDIN GÜNGÖR
Tuba AYDIN GÜNGÖR
artvin.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
A study of adaptation of commitment to change scale into Turkish
M Toprak, T Aydın
Electronic International Journal of Education, Arts, and Science 1 (1), 35-54, 2015
15*2015
Humanistic Qualifications of School Principals
G Özdemir, AT BOZKURT, T AYDIN
Elementary Education Online 14 (1), 151-163, 2015
15*2015
Kapsayıcı eğitimin Türk eğitim sistemindeki yeri ve önemi
T Aydın Güngör, O Pehlivan
Artvin Çoruh Üniversitesi, 2021
132021
Okul yöneticilerinin uzaktan eğitim döneminde kullandıkları çatışma stratejileri ve yöntemleri
TA Güngör, M Yılmaz
OPUS International Journal of Society Researches 18 (41), 3583-3608, 2021
112021
Eğitim sistemindeki inovatif değişimlere yönelik ilköğretim okul yöneticilerinin görüşleri (Gaziantep ili örneği)
G Özdemir, T Aydın, AT Bozkurt
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 2 (4), 70-77, 2013
112013
Cultural Competence Scale (CCS): The study of adaptation to Turkish, validity and reliability
Ç Çakır, TA Güngör
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi 2 (1), 24-36, 2016
82016
Okul Müdürlerinin Mentor Müdür Olarak Yetiştirilmesine Yönelik Deneysel Bir Çalışma
T AYDIN
Gaziantep Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015
62015
Uzaktan eğitim sürecinde okul yöneticilerinin teknoloji liderliği yeterliliklerinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
TA Güngör, A Ayar
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (3), 312-340, 2022
52022
UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE ÖĞRENMENİN SÜRDÜRÜLMESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
ÇÇ Tuba AYDIN GÜNGÖR
Ekev Akademi Dergisi 26 (89), 325-344, 2022
3*2022
Inovação individual e autoeficácia de liderança entre os candidatos a docente: O papel de mediação da abordagem de autorregulação
Ç ÇAKIR, TA GÜNGÖR
RPGE–Revista on line de Política e Gestão Educacional 26 (00), e022167, 2022
12022
TRAINING SCHOOL ADMINISTRATIVES AS MENTOR PRINCIPALS
TA Güngör, S Şahin
European Journal of Education Studies 7 (10), 2020
12020
Öz-Değerlendirmenin Okul Gelişimine Katkısı
TA Güngör
New Developments in Education and Social Sciences, 0
1
ADAY ÖĞRETMENLERİN SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLİK SÜRECİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Ö ÖZTÜRK, TA GÜNGÖR
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi 7 (2), 461-476, 2023
2023
Perspectives of teachers and school administrators on contract teaching
T Aydın Güngör
2023
Perspectives Of Teachers And School Administrators On Contract Teaching
TA Güngör
Problems of Education in the 21st Century 81 (1), 9-26, 2023
2023
Individual innovativeness and leadership self-efficacy among the teacher candidates: The mediating role of self-regulation approach
Ç Çakir, TA Güngör
Revista on line de Política e Gestão Educacional, e022167-e022167, 2022
2022
İLKOKULLARDA GÖREV YAPAN OKUL YÖNETİCİLERİNİN COVİD 19 PANDEMİ SÜRECİNDE EĞİTİMİN SÜRDÜRÜLMESİNDE YAŞADIKLARI ÇATIŞMALARA İLİŞKİN GÖRÜŞLER
TA GÜNGÖR, Ç Muhammet
Socrates Journal of Interdisciplinary Social Studies 8 (24), 185-218, 2022
2022
Development of the Educational Game Scale https://doi.org/10.5296/jei.v8i1.19537
TAG Cenan Isci, Sedef Celik Demirci
Journal of Educational Issues 8 (1), 369-387, 2022
2022
Sustainable Leadership in Innovativeness Climate in Schools.
Ç Çakır, TA Güngör
International Journal of Early Childhood Special Education 14 (5), 2022
2022
Kriz Dönemlerinde Öğretmenlerin Sınıf Yönetiminde Kullandıkları Çatışma Çözümü ve Motivasyon Araçları
H ŞİRİNKAN, MY ŞİRİNKAN, TA GÜNGÖR
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi 5 (6), 770-782, 2022
2022
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20