A study of adaptation of commitment to change scale into Turkish M Toprak, T Aydın Electronic International Journal of Education, Arts, and Science 1 (1), 35-54, 2015 | 15* | 2015 |
Humanistic Qualifications of School Principals G Özdemir, AT BOZKURT, T AYDIN Elementary Education Online 14 (1), 151-163, 2015 | 15* | 2015 |
Kapsayıcı eğitimin Türk eğitim sistemindeki yeri ve önemi T Aydın Güngör, O Pehlivan Artvin Çoruh Üniversitesi, 2021 | 13 | 2021 |
Okul yöneticilerinin uzaktan eğitim döneminde kullandıkları çatışma stratejileri ve yöntemleri TA Güngör, M Yılmaz OPUS International Journal of Society Researches 18 (41), 3583-3608, 2021 | 11 | 2021 |
Eğitim sistemindeki inovatif değişimlere yönelik ilköğretim okul yöneticilerinin görüşleri (Gaziantep ili örneği) G Özdemir, T Aydın, AT Bozkurt Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi 2 (4), 70-77, 2013 | 11 | 2013 |
Cultural Competence Scale (CCS): The study of adaptation to Turkish, validity and reliability Ç Çakır, TA Güngör Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi 2 (1), 24-36, 2016 | 8 | 2016 |
Okul Müdürlerinin Mentor Müdür Olarak Yetiştirilmesine Yönelik Deneysel Bir Çalışma T AYDIN Gaziantep Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2015 | 6 | 2015 |
Uzaktan eğitim sürecinde okul yöneticilerinin teknoloji liderliği yeterliliklerinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi TA Güngör, A Ayar Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 6 (3), 312-340, 2022 | 5 | 2022 |
UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİNDE ÖĞRENMENİN SÜRDÜRÜLMESİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ ÇÇ Tuba AYDIN GÜNGÖR Ekev Akademi Dergisi 26 (89), 325-344, 2022 | 3* | 2022 |
Inovação individual e autoeficácia de liderança entre os candidatos a docente: O papel de mediação da abordagem de autorregulação Ç ÇAKIR, TA GÜNGÖR RPGE–Revista on line de Política e Gestão Educacional 26 (00), e022167, 2022 | 1 | 2022 |
TRAINING SCHOOL ADMINISTRATIVES AS MENTOR PRINCIPALS TA Güngör, S Şahin European Journal of Education Studies 7 (10), 2020 | 1 | 2020 |
Öz-Değerlendirmenin Okul Gelişimine Katkısı TA Güngör New Developments in Education and Social Sciences, 0 | 1 | |
ADAY ÖĞRETMENLERİN SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLİK SÜRECİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ Ö ÖZTÜRK, TA GÜNGÖR Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi 7 (2), 461-476, 2023 | | 2023 |
Perspectives of teachers and school administrators on contract teaching T Aydın Güngör | | 2023 |
Perspectives Of Teachers And School Administrators On Contract Teaching TA Güngör Problems of Education in the 21st Century 81 (1), 9-26, 2023 | | 2023 |
Individual innovativeness and leadership self-efficacy among the teacher candidates: The mediating role of self-regulation approach Ç Çakir, TA Güngör Revista on line de Política e Gestão Educacional, e022167-e022167, 2022 | | 2022 |
İLKOKULLARDA GÖREV YAPAN OKUL YÖNETİCİLERİNİN COVİD 19 PANDEMİ SÜRECİNDE EĞİTİMİN SÜRDÜRÜLMESİNDE YAŞADIKLARI ÇATIŞMALARA İLİŞKİN GÖRÜŞLER TA GÜNGÖR, Ç Muhammet Socrates Journal of Interdisciplinary Social Studies 8 (24), 185-218, 2022 | | 2022 |
Development of the Educational Game Scale https://doi.org/10.5296/jei.v8i1.19537 TAG Cenan Isci, Sedef Celik Demirci Journal of Educational Issues 8 (1), 369-387, 2022 | | 2022 |
Sustainable Leadership in Innovativeness Climate in Schools. Ç Çakır, TA Güngör International Journal of Early Childhood Special Education 14 (5), 2022 | | 2022 |
Kriz Dönemlerinde Öğretmenlerin Sınıf Yönetiminde Kullandıkları Çatışma Çözümü ve Motivasyon Araçları H ŞİRİNKAN, MY ŞİRİNKAN, TA GÜNGÖR Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi 5 (6), 770-782, 2022 | | 2022 |