Follow
sarp kumlu
sarp kumlu
Verified email at kocaeli.edu.tr
Title
Cited by
Cited by
Year
Augmented reality applications in tourism
E Özkul, ST Kumlu
International Journal of Contemporary Tourism Research 3 (2), 107-122, 2019
752019
Turizm eğitiminde sanal gerçeklik kullanımının öğrenme motivasyonuna etkisi
ST Kumlu
Kocaeli Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021
62021
Kırsal Turizm Destinasyonlarının Tanıtılmasında Sosyal Medya’nın Rolü
ST Kumlu, H Altıntaş, E Özkul
Gastroia: Journal of Gastronomy and Travel Research 3 (4), 723-738, 2019
42019
RESTORANLARDA KULLANILAN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK (AR) UYGULAMALARININ HİZMET KALİTESİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
ST Kumlu, E Özkul, S Uca
Kalite ve Strateji Yönetimi Dergisi 2 (1), 23-38, 2022
32022
The Effect of the Usage of Virtual Reality in Tourism Education on Learning Motivation
S Kumlu, E Özkul
In C. Cobanoglu, & V. Della Corte (Eds.), Advances in global services and …, 2021
32021
Reality Technologies (AR, VR, MR, XR) in Tourism
ST Kumlu, E Samancıoğlu, E Özkul
Future Tourism Trends Volume 2: Technology Advancement, Trends and …, 2024
12024
“The Effects of Brand Experience on Brand Love in Food and Beverage Sector: a Research on Starbucks”.
S Uca, G Uzun, ST Kumlu, F Scalera
International Gastronomy Tourism Studies Congress, 221-231, 2018
12018
THE EFFECT OF TOURISTS'RELATIONSHIP WITH NATURE ON GLOBAL SOCIAL RESPONSIBILITY AWARENESS WITHIN THE SCOPE OF LAST CHANCE TOURISM
ST Kumlu, E Samancıoğlu, S Uca
Journal of Tourism Leisure and Hospitality 6 (1), 0
1
Smart tourism destinations and sustainability: evidence from the tourism industry
E Samancioglu, S Kumlu, E Ozkul
Worldwide Hospitality and Tourism Themes 16 (6), 680-693, 2024
2024
Reality Technologies (AR, VR, MR, XR) in Tourism
E Samancıoğlu, S Kumlu, E Özkul
Emerald Group Publishing Ltd, 2024
2024
The Effect of Individual Innovativeness on Gastronomic Experience and Purchase Intention in the Foods of the Future
ST Kumlu, DD Altıner, S Uca, E Samancıoğlu
Journal of Tourism Intelligence and Smartness 6 (3), 177-188, 2022
2022
LQI (Konaklama Kalite Endeksi Modeli)
E Özkul, T Güney, S Kumlu
HİZMET KALİTESİ EL KİTABI Ölçekler ve Modeller Üzerine Çalışmalar, 2020
2020
Uluslararası Otel İşletmelerinde Kurumsal Sosyal Sorumluluk
E Özkul, S Kumlu
Uluslararası Otel İşletmeleri ve Yönetimi, 2020
2020
Akıllı Şehirlerde Artırılmış Gerçeklik (AR) Kullanımı Örnek Olay Çalışması
S Kumlu, E Özkul
20. Ulusal Turizm Kongresi, 206-211, 2019
2019
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ-Strateji, Politika ve Uygulamalar Kapsamında Davranışsal Bir Yaklaşım
A Benli, Aİ Balcı, B Yenihan, B Bacak, CÖD Kara, CM Koçoğlu, EK Polat, ...
Nobel Akademik Yayıncılık, 0
International Journal of Contemporary Tourism Research
E ÖZKUL, ST KUMLU
KIRSAL TURİZM DESTİNASYONLARININ TANITILMASINDA SOSYAL MEDYA’NIN ROLÜ
ST KUMLU, H ALTINTAŞ, E ÖZKUL
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–17