Takip et
Fatma Demiray Akbulut
Fatma Demiray Akbulut
ibu.edu.tr üzerinde doğrulanmış e-posta adresine sahip
Başlık
Alıntı yapanlar
Alıntı yapanlar
Yıl
Effects of morphological awareness on second language vocabulary knowledge
FD Akbulut
Journal of Language and Linguistic Studies 13 (1), 10-26, 2017
662017
ESP needs analysis of university preparatory school students: Learning-centred approach
FD Akbulut
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13 (36), 2016
172016
A bibliometric analysis of lexical bundles usage in native and non-native academic writing
FD Akbulut
Journal of Language and Linguistic Studies 16 (3), 1146-1166, 2020
162020
İkidillilik bağlamında düzenek değiştirme olgusunun temel dil çerçeve modeline göre incelenmesi
F DEMİRAY
Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 6 (2), 2017
122017
Role of morphological and metalinguistic awareness on reading among Turkish EFL learners
FD Akbulut
International Journal of Contemporary Educational Research 6 (2), 261-277, 2019
102019
Öğretmen Adayları Kapsayıcı Eğitim Hakkında Ne Düşünüyor?
F Akbulut, EA Yavuz
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi 6 (1), 33-52, 2021
92021
A General View on Utilization of Computational Technologies in Computer Assisted Language Learning (CALL).
NY Badem, FD Akbulut
Education Reform Journal 4 (2), 35-53, 2019
72019
Resimli çocuk kitaplarının MEB okul öncesi eğitim programı’ndaki kavramlara yer verme durumunun incelenmesi
F Akbulut, AY Şehirli
Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021
62021
THE AVOIDANCE BEHAVIOUR OF TURKISH EFL LEARNERS IN USING MULTI-WORD VERBS.
FD Akbulut
Mehmet Akif Ersoy University Journal of Education Faculty, 2018
52018
Effects of Teaching Collocations on Academic Writing
FD Akbulut
Turkish Online Journal of English Language Teaching 3 (2), 64-82, 2018
52018
Current trends in ELT
APDİ YAMAN, APDE EKMEKÇİ, APDM ŞENEL
Nüans Kitabevi, 2016
52016
A., Erciyas, İM, & Akşin Yavuz, A.(2021). Öğretmen adayları kapsayıcı eğitim hakkında ne düşünüyor? Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi, 6 (1), 33-53
F Akbulut, NK Yılmaz
5
The contribution of morphological instruction to morphological awareness and reading: An integrative experiment on Turkish EFL learners
FD Akbulut
International Journal of Social Sciences and Education Research 5 (3), 263-278, 2019
32019
Avoidance of using multi-word verbs: The case of Turkish learners of English
FD Akbulut
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 74-94, 2018
32018
A Study on the Interdisciplinary Nature of Translation Studies
FD Akbulut
Journal of Language Research 6 (1), 45-56, 2022
22022
The relationship between morphological mastery and vocabulary learning strategies of Turkish EFL learners
FD Akbulut
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi, 597-613, 2020
22020
Improving Turkish EFL learners’ lexical knowledge through topic interest-based reading
FD Akbulut
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi 6 (1), 72-87, 2020
22020
L1 transfer effects on second language acquisition: Reading and word recognition
FD Akbulut
The 2018 International Academic Research Conference in Rome, 120-216, 2018
22018
F., Erguvan, M.(2021). Sözlü çeviri kabin ortamının ögrencilerin sözlü çeviri performansina etkisi
E Ak, D Akbulut
Social Sciences Research Journal 10 (1), 8-16, 0
2
Language selectivity in lexical access: an experimental study on bilinguals
F Demiray, D Peçenek
European Journal of Language and Literature 1 (1), 32-60, 2015
12015
Sistem, işlemi şu anda gerçekleştiremiyor. Daha sonra yeniden deneyin.
Makaleler 1–20