Follow
Ebru Solmaz
Title
Cited by
Cited by
Year
Mobil öğrenmeye yönelik hazirbulunuşluk ölçeği: bir uyarlama çalişmasi
Ş Gökçearslan, E Solmaz, V Kukul
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 7 (1), 143-157, 2017
482017
Mobil öğrenme: Lisansüstü tezlere yönelik bir içerik analizi çalışması
E Solmaz, Ş Gökçearslan
10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS …, 2016
392016
Bilgisayar destekli metin okunabilirliği analizi
T Güyer, T Temur, E Solmaz
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 7 (4), 751-766, 2009
332009
ASK-RESPONSE-PLAY-LEARN: STUDENTS’VIEWS ON GAMIFICATION BASED INTERACTIVE RESPONSE SYSTEMS
RADE Çetin, E Solmaz
Journal Of Educatıonal And Instructıonal Studıes In The World 7 (3), 28-40, 2017
312017
İlköğretim 4. ve 5. sınıf düzeylerindeki Türkçe metinlerde cümle uzunluğu, kelime uzunluğu ve kelime hazinesinin okunabilirlik üzerine etkisi
E Solmaz
Unpublished Master’s Thesis. Ankara: Gazi University, Institute of Education …, 2009
252009
Programlama dili öğretiminde Alice yazılımının ders başarısı, eleştirel düşünme ve problem çözme becerileri ile üstbilişsel farkındalık düzeyine etkisi
E Solmaz
Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014
182014
Investigating Turkish pre-service teachers’ perceptions of blogs: Implications for the FATIH project
MA Ocak, Ş Gökçearslan, E Solmaz
Contemporary Educational Technology 5 (1), 22-38, 2014
182014
Gamifying the 9 Events of Instruction with Different Interactive Response Systems: The Views of Social Sciences Teacher Candidates
E Çetin, S Ebru
Malaysian Online Journal of Educational Technology 8 (2), 1-15, 2020
172020
Critical Thinking and Digital Technologies
Ş Gökçearslan, E Solmaz, BK Coşkun
17*2017
Investigation into attitudes of pre service teachers towards e learning with respect to their individual innovativeness levels
S Özcan, Ş Gökçearslan, E Solmaz
Journal of educational and instructional studies in the world 6 (2), 2016
112016
İlköğretim 4. ve 5
E Solmaz
Sınıf Düzeylerindeki Türkçe Metinlerde Cümle Uzunluğu, Kelime Uzunluğu ve …, 2009
112009
Is ICT integration a magic wand for education? A comparative historical analysis between Singapore and Turkey
E Çetin, E Solmaz
Journal of education and future 12 (1), 31-47, 2017
92017
İlköğretim 4. ve 5. Sınıf Düzeylerindeki Türkçe Metinlerde Cümle Uzunluğu, Kelime Uzunluğu, Kelime Uzunluğu ve Kelime Uzunluğu ve Kelime Hazinesinin Okunabilirlik Üzerine Etkisi
E Solmaz
Gazi Üniversitesi, 2009
62009
Mobile learning readiness scale: an adaptation study
Ş Gökçearslan, E Solmaz, V Kukul
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 7 (1), 143-157, 2017
52017
The effects of sentence lenght, word lenght and vocabulary items on readability of Turkish text in 4th and 5th grade students
E Solmaz
Unpublished Master’s Thesis). Gazi University, Ankara, Turkey, 2009
52009
BT Entegrasyonu Eğitim için Sihirli Bir Değnek mi? Singapur ve Türkiye Karşılaştırmalı Tarihsel Analizi
E Çetin, E Solmaz
Journal of Education and Future, 31-47, 2017
32017
Developing and implementing a student satisfaction scale for the emergency remote teaching in higher education
MT Üstündağ, E Solmaz, S Özcan
Journal of Educational Technology and Online Learning 5 (4), 916-935, 2022
22022
Digital Parentship Practices of Instructional Technology Faculty Members: A Case Study.
OF Islim, T Kamali-Arslantas, E Solmaz
ie: inquiry in education 13 (1), 6, 2021
22021
Üniversite öğrencilerinin sosyal ağ kullanım amaçları ve öğrenme stilleri üzerine bir inceleme
MA OCAK, Ş Gökçearslan, E Solmaz, S Özcan, EA BAYIR
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (3), 2015
22015
Development and evaluation of unplugged algorithmic thinking activities training program for in-service primary school teachers
H Çakir, ÖF İslim, E Solmaz, B Berikan, F Yilmaz
Journal of Learning and Teaching in Digital Age 7 (2), 222-234, 2022
12022
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20