Mobil öğrenmeye yönelik hazirbulunuşluk ölçeği: bir uyarlama çalişmasi Ş Gökçearslan, E Solmaz, V Kukul Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 7 (1), 143-157, 2017 | 48 | 2017 |
Mobil öğrenme: Lisansüstü tezlere yönelik bir içerik analizi çalışması E Solmaz, Ş Gökçearslan 10th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ICITS …, 2016 | 39 | 2016 |
Bilgisayar destekli metin okunabilirliği analizi T Güyer, T Temur, E Solmaz Türk Eğitim Bilimleri Dergisi 7 (4), 751-766, 2009 | 33 | 2009 |
ASK-RESPONSE-PLAY-LEARN: STUDENTS’VIEWS ON GAMIFICATION BASED INTERACTIVE RESPONSE SYSTEMS RADE Çetin, E Solmaz Journal Of Educatıonal And Instructıonal Studıes In The World 7 (3), 28-40, 2017 | 31 | 2017 |
İlköğretim 4. ve 5. sınıf düzeylerindeki Türkçe metinlerde cümle uzunluğu, kelime uzunluğu ve kelime hazinesinin okunabilirlik üzerine etkisi E Solmaz Unpublished Master’s Thesis. Ankara: Gazi University, Institute of Education …, 2009 | 25 | 2009 |
Programlama dili öğretiminde Alice yazılımının ders başarısı, eleştirel düşünme ve problem çözme becerileri ile üstbilişsel farkındalık düzeyine etkisi E Solmaz Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2014 | 18 | 2014 |
Investigating Turkish pre-service teachers’ perceptions of blogs: Implications for the FATIH project MA Ocak, Ş Gökçearslan, E Solmaz Contemporary Educational Technology 5 (1), 22-38, 2014 | 18 | 2014 |
Gamifying the 9 Events of Instruction with Different Interactive Response Systems: The Views of Social Sciences Teacher Candidates E Çetin, S Ebru Malaysian Online Journal of Educational Technology 8 (2), 1-15, 2020 | 17 | 2020 |
Critical Thinking and Digital Technologies Ş Gökçearslan, E Solmaz, BK Coşkun | 17* | 2017 |
Investigation into attitudes of pre service teachers towards e learning with respect to their individual innovativeness levels S Özcan, Ş Gökçearslan, E Solmaz Journal of educational and instructional studies in the world 6 (2), 2016 | 11 | 2016 |
İlköğretim 4. ve 5 E Solmaz Sınıf Düzeylerindeki Türkçe Metinlerde Cümle Uzunluğu, Kelime Uzunluğu ve …, 2009 | 11 | 2009 |
Is ICT integration a magic wand for education? A comparative historical analysis between Singapore and Turkey E Çetin, E Solmaz Journal of education and future 12 (1), 31-47, 2017 | 9 | 2017 |
İlköğretim 4. ve 5. Sınıf Düzeylerindeki Türkçe Metinlerde Cümle Uzunluğu, Kelime Uzunluğu, Kelime Uzunluğu ve Kelime Uzunluğu ve Kelime Hazinesinin Okunabilirlik Üzerine Etkisi E Solmaz Gazi Üniversitesi, 2009 | 6 | 2009 |
Mobile learning readiness scale: an adaptation study Ş Gökçearslan, E Solmaz, V Kukul Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama 7 (1), 143-157, 2017 | 5 | 2017 |
The effects of sentence lenght, word lenght and vocabulary items on readability of Turkish text in 4th and 5th grade students E Solmaz Unpublished Master’s Thesis). Gazi University, Ankara, Turkey, 2009 | 5 | 2009 |
BT Entegrasyonu Eğitim için Sihirli Bir Değnek mi? Singapur ve Türkiye Karşılaştırmalı Tarihsel Analizi E Çetin, E Solmaz Journal of Education and Future, 31-47, 2017 | 3 | 2017 |
Developing and implementing a student satisfaction scale for the emergency remote teaching in higher education MT Üstündağ, E Solmaz, S Özcan Journal of Educational Technology and Online Learning 5 (4), 916-935, 2022 | 2 | 2022 |
Digital Parentship Practices of Instructional Technology Faculty Members: A Case Study. OF Islim, T Kamali-Arslantas, E Solmaz ie: inquiry in education 13 (1), 6, 2021 | 2 | 2021 |
Üniversite öğrencilerinin sosyal ağ kullanım amaçları ve öğrenme stilleri üzerine bir inceleme MA OCAK, Ş Gökçearslan, E Solmaz, S Özcan, EA BAYIR Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi 35 (3), 2015 | 2 | 2015 |
Development and evaluation of unplugged algorithmic thinking activities training program for in-service primary school teachers H Çakir, ÖF İslim, E Solmaz, B Berikan, F Yilmaz Journal of Learning and Teaching in Digital Age 7 (2), 222-234, 2022 | 1 | 2022 |