Follow
Ayşen Akyüz
Title
Cited by
Cited by
Year
İkinci Medya Çağında İnternet
F Aydoğan, A Akyüz
Alfa Yayınları, İstanbul, 2010
403*2010
Determinant factors influencing eWOM
A Akyüz
Mediterranean Journal of Social Sciences 4 (11), 2013
842013
Sosyal medyada müşteri etkileşimi ve firmalar açısından önemi
A Akyüz
Kastamonu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi 2 (2), 5-22, 2013
402013
Determinant factors influencing impulse buying behavior of Turkish customers in supermarket setting
A Akyuz
International Journal of Research in Business and Social Science (2147-4478 …, 2018
362018
Sosyal Medya, Müşteri Etkileşimi ve Sosyal CRM
A Akyüz
Sosyal Medya Araştırmaları I içinde, yazan Ali Büyükaslan ve Ali Murat Kırık …, 2013
30*2013
Reklama yönelik tutum: belirleyici faktör olarak inançlar
A Akyüz
Marmara İletişim Dergisi 17 (17), 214-227, 2010
122010
Marketing and financial services in the age of artificial intelligence
A Akyüz, K Mavnacıoğlu
Financial Strategies in Competitive Markets: Multidimensional Approaches to …, 2021
102021
TV REKLAMLARINDAN KAÇINMA: DAVRANIŞSAL VE MEKANİK KAÇINMAYA ETKİ EDEN FAKTÖRLER
A Akyüz
Öneri Dergisi 9 (35), 143-151, 2011
92011
The role of advertising during recession
A Akyüz, M Ercilasun
Proceedings of International Conference of Eurasian Economies, 199-205, 2014
82014
Yeni medya uygulamalarında bütünleşik iletişim ve reklamlarda ünlü kullanımı stratejisi
A Akyüz
İkinci Medya Çağında İnternet. Der: Filiz Aydoğan, Ayşen Akyüz İstanbul …, 2010
82010
Spor Sponsorluğu ve İmaj Transferi
A Akyüz
Alfa Yayınları, 2017
72017
The Effectiveness of Using Humor Appeal in Advertising: The Key Takeaways.
A Akyuz
15 th EBES CONFERENCE, 2342-2346, 2015
72015
Bilgi çağında inovasyon (1. bs.)
AS Döner, A Akyüz
İstanbul: Derin Yayınları, 2016
62016
Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin Teorik ve Kavramsal Çerçevesi
A Akyüz
Ders Notları, Beykent Üniversitesi, İstanbul 4, 2012
62012
Önsöz
F Aydoğan, A Akyüz
F. Aydoğan & A. Akyüz (Der.), İkinci medya çağında internet içinde. İstanbul …, 2010
52010
Sosyal Medyada Kitlelerin Gücü : Kitlesel Fonlama
A Akyüz
Yeni Medya Araştırmaları-2, 2016
42016
İkinci Medya Çağında İnternet (1. Basım)
F Aydoğan, A Akyüz
İstanbul: Alfa Basım Yayım, 2010
32010
Attitude and Purchase Intention Towards Smartwatches: An Empirical Research on the Innovative Wearable Technology Field
B Altuntaş, A Akyüz
Handbook of Research on Managerial Thinking in Global Business Economics, 41-57, 2019
22019
THE USE OF FEAR APPEAL FOR ANTI-SMOKING ADVERTISING CAMPAIGNS: A SURVEY ON TURKISH YOUTH
A Akyuz
22017
Sustainability, corporate social responsibility and renewable energy: The key takeaways
A Akyüz, AT Coşgun
Economic Development and the Environmental Ecosystem: The Role of Energy …, 2023
12023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20